Gå til innhold

VAKSINEN


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg tok vaksinen igår. Var litt urven i formen et par timer på kvelden, men helt fin idag. Følte det var det riktige valget. I og med at jeg har så lite peiling på dette følger jeg myndighetenes anbefalinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tok den også på fredag.... Måtte til slutt bare bestemme meg, føler at å ta vaksinen er et mindre onde enn å få svineriet.. Immunforsvaret mitt er så elendig å jeg får det meste, så det var enten isolasjon eller vaksine.. Ingen bivirkninger av vaksinen, eneste litt hevelse på stikkstedet og at kjenner ut som om noen har slått meg med ei slegge der.. Lillegull sparker og er som vanlig.. Skal til ny Ul for vekstkontroll 3 desember, gler meg til å få se lillegull igjen..

 

Media er ansvarlige for at gravide sliter med avgjørelsene. Det er det ikke tvil om, de promoterer en dag og advarer den neste.. Det var fryktelig vanskelig å ta et valg,men er lettet nå når det er gjort. Til syvende og sist er det opp til hver enkelt å bestemme hva som er best for henne og barnet hun bærer på. Om man føler man absolutt ikke bør ta vaksinen så ikke ta vaksinen.. det er mange mange gravide som har hatt svineriet og det har gått helt fint med de.. Det var bare ikke en sjanse jeg var villig til å ta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tatt vaksinen nå. Tok den i går. Har fått litt forkjølelse og vondt i hodet og armen er øm og litt vondt. Men ellers bra.

Var mye frem og tilbake med meg også, men jeg tenkte at jeg vil ikke ha noen komplikasjoner dersom jeg ikke tok vaksinen og skulle ha blitt sjuk!

 

Lykke til dere andre som fortsatt er i tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

jeg har tatt vaksinen for ti dager siden og er helt fin ingen bivirkninger,småen har det også bra. mine døtre på 6 og 8 tok den for 7 dager siden og dem er også uten symptomer! gruet fælt for å ta den men angrer ikke føles tryggere med enn uten.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...