Gå til innhold

VAKSINEN


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har helt klart bestemt meg for å ta vaksinen så snart den kommer, og venter bare utålmodig nå. Livredd for å bli smittet i mellomtiden og er bevisst på hva jeg foretar meg. Er det noen som har/har hatt infuensasymptomer? Er det flere som bekymrer seg hemningsløst som meg, etterat man ser skremmende TV2-nyheter om at det er forventet 500 døde nordmenn (som normalt er yngre friske mennesker)? Jeg blir sprø av alt skriveriet og skremslene, og ønsker nå bare, for meg selv og barnet i magen sin skyld, å beskytte meg. Jeg ønsker også at datteren min på 3,5 år skal vaksinere seg. Hva tenker dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også begynt å bli temmlig bekymret nå.. Ikke tenkt så mye på det fram til nå, men kjenner at alle mediaoppslag i det siste er stressende.. Syns det er et vanskelig valg ang vaksinen, men føler jeg må ta den.. Jobber som lærer i 1 klasse, og kjenner at jeg ikke har så lyst til å gå på jobben før jeg får tatt vaksinen.. :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner også at jeg er super bekymret. det er så masse om det i nyhetene nå og frem og til bake med folk som mener noe om dette... Jeg trur og at jeg skal ta den, Jobber i barnehage og er jo utsatt for å få smitten.... Har tre barn fra før og kommer til å vurdere sterkt om de og skal få den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er lurt å følge anbefallingene fra "pandemi.no" og vaksinere seg. Da slipper vi og være så bekymret. Jeg skal helt klart ta den, og vurderer om mine to barn på 3 og 4 også skal det. Får dem vaksinere seg når de ikke er i risikogruppen? Jeg vasker og spriter hendene mine så mye om dagen at jeg er helt tørr, og de rundt meg blir gal av maset mitt om hygienen. Tror jeg blir noen kilo lettere når vaksinen kommer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse