Gå til innhold

Hvor ofte krangler dere med samboeren deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen i 3 år, og enda ikke kranglet.

Jeg har lært veldig å telle til 10 eller 100, men jeg vil ikke at vår første krangel skal være over noe småtteri, så da har det liksom ikke blitt noe av. Og samboer er av den rolige typen, så om vi skal krangle så blir det opp til meg, tror jeg :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krangla gjorde vi helt i begynnelsen vi var sammen og var fjortisser..

Nå kan vi godt ha en skikkelig diskusjon, men ikke krangling.. Kaller hverandre aldri stygge ord..

Skrevet

Krangler hver jubelår. Diskutere gjør vi i blant... men stort sett sjeldent. Han jobber veldig mye så vi ser hverandre lite - bare et par timer om kvelden... og da blir det nødvendigvis lite å krangle om;)

Skrevet

Men vi hadde noen saftige krangler da jeg gikk gravid;)

Skrevet

Og en forrykende diskusjon renser luften Fantasiløs mens endeløse krangler med stygge ord kan gjøre ende på alt!

Skrevet

vi krangler, men det er faktisk når jeg har PMS. Gud, så sint jeg blir for hver lille ting da. Men ber alltid om unnskyldning og han tar seg ikke nær av det jeg sier for han vet nemlig at det er PMS som er grunnen. Ellers krangler vi ikke:)

Skrevet

Enn så lenge aldri.

Men en sjelden sjelden gang kan vi være å uenige at det nesten vipper over til diskusjon.

Skrevet

Guriland, da hadde jeg blitt alvorlig bekymret om hun kalte meg slike ting for at jeg skulle ut på byen. Vi har aldri kranglet, men diskutert. Det høres ut som du trenger en reality-check med den væremåten ovenfor din samboer. Det verste er at du sikkert er redd for å miste han, så klarer du ikke å kontrollere din sjalusi og går til angrep på han. Og det tror jeg er en langt større skilsmissegrunn, enn risikoen av å miste han for at han går ut på byen. Høres ut som du er klar over problemet og at du trenger å jobbe med deg selv ifht. det.

Skrevet

Krangler hele tiden. HELE tiden. Og ufint også.

Skrevet

husmus+lille prompen

Er det ikke slitsomt å krangle og slenge ufine kommentarer til hverandre hele tiden?

Eller er det blitt en slik måte som dere kommuniserer...

Skrevet

Han krangler svært sjelden, men jeg kan derimot krangle litt oftere med han. Men det skjer egentlig ikke så ofte. De gangene det skjer så er vi begge heldigvis flinke til å si unnskyld etterpå, så det er aldri alvorlige krangler. Men aldri foran barna! Vi har et vennepar som ALLTID krangler, til og med når de er på besøk hos folk. Det hadde ikke jeg orket.

Skrevet

Veldig veldig ofte... gjennomsnittlig må det være minst annen hver dag!

Men det er som regel ikke så seriøse krangler. Vi kan si utrolig mye stygt til hverandre, men blir kjempe fort venner igjen da!

Slitsomt, ja! Men vi er to helt forskjellige personer, så det er ikke så mye å gjøre med det. Eneste vi har til felles forutenom ungene, må være humoren! :) Vi krangler ikke foran ungene da, vel og merke.

Skrevet

Oppskriften vår er vel at det var slutt ett år. Før det kranglet vi ofte og skikkelig stygt. Nå setter vi for det meste bare stor pris på det vi har og hverandre =)

Skrevet

For det første.. det er IKKE bra å aldri krangle.... og jeg må ærlig innrømme at jeg ikke tror på de som sier det.. kanskje hvis en i forholdet er litt underkua.. ja da er det kanskje litt sånn..

Eller at man har en annen definisjon på krangling kan jo også være..

Vi krangler ganske ofte vi.. sånne småting.. noen vil kanskje heller kalle det diskusjon da kanskje?! Vi har aldri hatt STORE ALVORLIGE krangler.. men småkrangler støtt og stadig ;)

Skrevet

Ikke kranger vi og ikke diskuterer vi. Fungerer fint.

Skrevet

Krangle gjør vi sjelden,blir mer diskusjoner og de kan av og til føre til krangling,men da er det som regel på mine PMS dager:D

Skrevet

Krangler/diskuterer vel en gang i uka. Men vi krangler om det samme hele tiden da, nemlig barneoppdragelse, slitsomt:(

Skrevet

Selvsagt er det slitsomt. Så nå er vi lei og det er på tide og skjerpe seg. Vi er for gamle til dette.

Skrevet

Vært sammen snart i 4 år og har enda ikke hatt en krangel :)

Vi møtes alltid på halvveien, hvis ikke det går får jeg det som jeg vil en gang, og han neste gang :)))

Funker veeeeldig bra ;)

Skrevet

Herregud, sier du det til han naar han skal ut.. Hadde min mann sagt det til meg el noe lignende saa hadde jeg klikket.. Hva med aa si ha en god tur ut i stedet for da. Skjoenner ikke at man kan vaere saa usikker i et forhold med en mann som man bor med og har barn med. Du stoler vel paa han eller???

Jeg ville heller tenkt at det er meg han kommer hjem til og kost meg hjemme alene m film og digg eller noe saant.

Skrevet

Vi har vært sammen i 12 år, og det hender vi krangler, ja. Ikke redd for å innrømme det. Og i tillegg elsker jeg å diskutere!

Mye kommer nok av at vi er veldig forskjellige på mange områder. Er heldigvis rimelig enige om barneoppdragelsen da.

Det virker jo som om du har problemer med å stole på han, og er sjalu. Om han aldri har gitt deg noen grunn til ikke å kunne stole på han, så må du rett og slett bare ta deg sammen, og heller se positivt på at han er ute på byen. Gled deg til en kveld alene forann TV'n/PC'n. Lag deg god mat og kos deg med masse godteri. Nyt tida alene :)

Skrevet

Vi krangler aldri, har en sjelden gang en het diskusjon, kaller aldri opp hverandre.

Skrevet

Vi kranglet en del før, men det er jo bare tull.

Jeg blir fryktelig sint, og han blir vel bare oppgitt stakkars.

Det var vel mest i begynnelsen, det er ikke sånn nå.

Vi kan diskutere en del, men ikke noe vondt blod.

Det er ikke alt det er verdt å krangle om. ;)

Hadde vi vært dypt uenige i barneoppdragelse f.eks hadde det nok vært annerledes. Nå kan vel jeg være litt lei der da, pedagog som jeg er.

Huff, nå synes jeg mer synd på min samboer her. :)

Men å kalle hverandre ting er bare vondt,det er vel ingen som liker å bli kalt drittsekk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...