Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #26 Skrevet 21. oktober 2009 Kroppen produserer HCG under hele svangerskapet, så dersom testen var negativ så er du nok ikke gravid (dessverre?).
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #27 Skrevet 21. oktober 2009 var det jeg også trodde den gjorde nemlig! desverre..vel, det er det følelsen sier meg,at det er desverre....Heh....
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #28 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg tok en test jeg hadde liggende da jeg var i 2, nært opp mot 3 trimester, bare for å sjekke. Den viste negativt..
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #29 Skrevet 21. oktober 2009 jøss... Hmmm må si det ble en del forvirring nå fordi den viser negativ, kroppen min sier noe annet.... litt rart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå