Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #1 Skrevet 21. oktober 2009 Har hatt mensen,noe kort, de 3 siste mnd ca... magen har est..tenkte..jaja feit! men når jeg ligger på siden,og kjenner nederst på magen, er det hardt,og det er såpass at jeg kjenner en begynnelse og slutt( vanskelig å forklare) en slags hard ball...som er noe bevegelig. etter jeg har kjent, er det et lite press/trykk..og det små river litt, slik som når man er gravid.. samme trykk, kjenner jeg når jeg ligger på ryggen.. og mye puls... hva kan så dette være ??? De siste ukene har jeg HVER natt drømt at når jeg kommer til ultralyd(som jeg skal neste uke) at de sier, men du nevnte ikke at du var gravid.. hallo, jeg har jo mensen har jeg alltid sagt.... ikke mye god natt søvn nå lenger nei! på forhånd takk!!!
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 tar du en test nå, så kan du hvertfall utelukke eller bekrefte en graviditet...så får du høre med lege om det er noe annet.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #5 Skrevet 21. oktober 2009 hehe. Synes du høres veldig gravid ut jeg. Man kan ha blødninger selv om man er gravid vet du.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #6 Skrevet 21. oktober 2009 jeg har ei datter før, og fikk høre at neeeei man får ikke mensen(blødning) bare med et barn,da hadde jeg fått det med hun også.. men det er jo det at man hører så mye forskjellig! Vel, jeg tør liksom ikke ta en test her og nå.... Teit ja.. jeg vet! men det er frykten.hehe jeg har ikke hatt så lett for å bli gravid, men jeg føler jeg kjenner igjen tegn fra førstemann! ang det at man kjenner den hardheten,og trykket i magen. Holder jeg inn magen er det en kul der. Jeg påstår det er baaare fett! men disse tankene kommer hver kveld når jeg legger meg,for da kjenner jeg det ekstra tydelig, og den pulsen er ekstrem (slik var det med dattra og...) Syns det er litt rart, at jeg drømmer hele tiden om at neste uke, får jeg vite at jeg kanskje har vært gravid lenge..! hehe... på en måte kunne jeg ikke tenke noe annet, med tanke på at jeg kan "holde rundt" denne såkalte ballen... og den er bevegelig.....
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #7 Skrevet 21. oktober 2009 Løp og kjøp en test, og gi oss tilbakemelding! Men hvorfor skal du på ultralyd da? Forstår deg slik at du i utgpkt ikke har trodd du er gravid....
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #8 Skrevet 21. oktober 2009 Skal på ultralyd pga nyrer.tror jeg det var..hehe Så sånn sett har det ikke noe med det å gjøre.. ja jeg tror ikke jeg er gravid...eller trodde! og det slo jeg meg til ro med nettopp pga mensen! men når jeg kjenner den kulen bare mer og mer kan man jo tenke sitt.. De drømmene mine har vel gjort at tanken har blitt enda sterkere.... har prøvd å spørre noen gravide, om de kjenner en slik kul, men får liksom ikke no svar.Hehe
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #9 Skrevet 21. oktober 2009 i såfall om du skulle være gravid da ville du være hva 3 mnd på vei? tror det er fortidlig å føle bevegelser da?
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #10 Skrevet 21. oktober 2009 føler ikke noe bevegelser! hehe.. er du gal. det er jo alt for tidlig! nei var ikke det jeg mente. Det er ikke så enkelt å forklare, men det jeg skrev ang bevegelser er at når jeg tar på denne såkalte "ballen/kulen" nederst i magen,over skambeinet..så er den bevegelig.jeg kan på en måte ta den bittelitt fram og tilbake!
Daisy-doo Skrevet 21. oktober 2009 #11 Skrevet 21. oktober 2009 Gjetter på at du er gravid Jeg drømte også at jeg var gravid før jeg visste det eller hadde mistanke om det. Kulen kan jo være livmora di
MJ<3 Skrevet 21. oktober 2009 #12 Skrevet 21. oktober 2009 Hmmm, ikke for å drepe gleden din eller noe, men er du sikker på at det ikke er en livmor cyste?
MJ<3 Skrevet 21. oktober 2009 #13 Skrevet 21. oktober 2009 Jøss den ble bare postet før jeg rakk å skrive ferdig. Mamma hadde en sånn og den kjentes også godt på utsiden. Håper jo du er gravid, hvis det er ønskelig for deg, men i o m at du har mensen så er det mulig at det er noe slikt også?
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #14 Skrevet 21. oktober 2009 har hatt mange cyster oppigjennom. og de har ikke vært slik. sliter med endometriose, og det er ikke alt for lenge siden alt ble fjernet på nytt. så det er ikke det som er nå... merkelige greier. hehe du dreper ikke no gleder. men blir jo sjokkert over dette.. jeg finner det jo veldig fort ut på UL neste uke da... plutselig sitter jeg med det sjokket.. hehe (hvis det skulle vise seg å være det) men de drømmene, er rare egentlig,fordi jeg drømte at jeg skulle på ul,før jeg visste at jeg skulle det...hehe..
MJ<3 Skrevet 21. oktober 2009 #15 Skrevet 21. oktober 2009 Hehe spesielt. Kanskje du er sanndrømt da Da er det sikkert ikke cyster nei, så lenge du har vært og kontrollert det i det siste så er vel det trygt! Lykke til da )
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #16 Skrevet 21. oktober 2009 veldig spesielt ja! jeg sier det liksom ikke til noen,i frykt for å virke kokko! men gubben sa her om dagen.... hva er den kulen,lagt på deg eller?? hehe og vi var ute og gikk tur, og kulda gikk rett inn i puppene! vondt! han sa: du er vel ikke gravid? jeg bare lo og sa..nei er du gal.. jeg har jo mensen jo!! hehe, det har blitt sagt mye i det siste! skylder på mensen!!! rett og slett i en slags "frykt".. For syns dette er så merkelig.. for ca..tja 2 mnd siden snart. rett etter den såkalte mensen, så fikk jeg brunlig spotting... javel.merkelig.. og d kom og det gikk.så har jeg jo hatt mensen etter det. korte perioder.ikke en hel uke ca av gangen... syns det er rart. Har heller aldri vært ei som leter etter symptomer.Det skal sies!! hehe
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #17 Skrevet 21. oktober 2009 Ultralyd av nyrer og ultralyd av livmor er ikke det samme, så er ikke sikker på om de ser baby/ser etter baby på en slik ultralyd??? Ta en test nå så du finner ut av det (og så får vi tilfredsstilt vår nysgjerrighet) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #18 Skrevet 21. oktober 2009 hehe kan j ikke be dem ta en titt?? hihi... nysgjerrig altså? søtt.. kanskje jeg bare skal dra og ta en test,så slipper j å lure!! takk
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #19 Skrevet 21. oktober 2009 på en måte vil jeg, på en annen måt er det for tidlig... derfor er jeg redd for å teste....
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #20 Skrevet 21. oktober 2009 Herregud!!! Løp nå å ta en test så du slipper å lure... Dessuten er det jo en fordel å vite i forhold til folat, noen typer mat, alkohol evt røyk osv...
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #21 Skrevet 21. oktober 2009 jaja da var testen tatt... Ikke gravid... Vet ikke helt hvorfor jeg sitter her med en tom følelse nå..... jeg VET jo på en måte det ikke passer, men hjernen tenkte mye på det.. og nå er jeg igrunn litt..tja... trist.. jaja.. da får jeg dra til lege, og finne ut av hva det er,selv om det bare lignet på alt som har med graviditet å gjøre...
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #22 Skrevet 21. oktober 2009 Men måle rman positivt hele svangerskapet da? trodde det var hormoner som slo ut og var der bare i starten av svnagerskapet, altså i forbindelse med festing og mens morkaka ble ferdig???? Har ikke prøvd selv, men trodde man testet negativt når man var kommet x.antall uker uti svangerskapet?Og du kan være nesten 3 måneder ??
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #23 Skrevet 21. oktober 2009 åh? det har jeg aldri hørt....? noen der ute som vet det? hvis jeg hadde vært gravid ja, kunne jeg vært ca 3 mnd nå ja.. dette visste jeg faktisk ikke. Tenkte liksom kroppen produserte HCG hele tiden eller no jeg.... at det liksom alltid var der....? men sitter her alene i stua og...tja... ble faktisk litt tom....rare greier...
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #24 Skrevet 21. oktober 2009 kunne ramsa opp flere grunner til at jeg tenkte det kunne være graviditet.som hodepine,tisser OFTE osv.. men en test er jo en test.. men så rart da, de som feks er i 6 mnd, får ikke utslag på en graviditets test??? hæ??
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #25 Skrevet 21. oktober 2009 Du må komme deg til lege og få sjekket hva dette er!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå