Gå til innhold

vært sammen i 3 mnd og jeg vil ha barn....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi datet 1 mnd, ble så kjærester.. samboere 1 måned etter det og 1 måned etter det igjen begynte vi å prøve.. men lille gullet lot vente på seg i 10 mnd da.. Så vi hadde vært sammen i nesten 2 år når gullet endelig kom :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg NN 10.23

Kan du ikke bare nyte det å være nyforelsket og ta det med ro når det gjelder barn. Er det to ting som tar drepen på følelser så er det hormoner og spedbarn

Skrevet

Jeg er alenemor.....

Vi ble fort gravide, før forholdet var stabilt og ikke bare kjæresteforhold. Uplanlagt, men likevel......

Den rosa bobla di sprekker fort, om du blir gravid før den første forelskesesrusen er gått over til noe mer stabilt.......

Skrevet

Bruk litt tid på å tenke gjennom dette: Har jeg lyst på barn eller har jeg lyst på barn med denne mannen?

Om du "bare" er verpesjuk, og tenker at nå har du sjansen fordi han er en flott mann, så må du vente. Om det er det at du har lysst på barn med DENNE mannen, så respekterer du han og venter til han er klar.

Skrevet

Jeg ble uplanlagt gravid etter tre måneder. Vil ikke anbefale det nei. Vi er en lykkelig familie på tre nå to år senere, men vi har vært gjennom noen bølgedaler! Vi føler oss sterkere enn mange andre, da vi har klart å holde sammen og arbeide med forholdet - der mange nok hadde gitt opp.

Det er et sjansespill å bli gravid så tidlig, du kan være heldig å ha en kjæreste som blir verdens beste pappa(som min samboer) og du kan være uheldig å ha en som ikke stiller opp(som mange andre jeg vet om).

Nyt tiden som nyforelsket! Skader jo ikke å ha lyst på barn da:) Kos deg med lysten -så kan dere heller sette planene ut i livet om en stund;)

Skrevet

Jeg har akkurat hatt denne samtalen med venninnen min......hmm...

Min mening er at det er alt for tidlig, dere kjenner hverandre ikke så godt ennå. Går gravid selv nå og er veldig glad for at bf og jeg har vært sammen i fire år. Vi kjenner hverandre så godt og vi vet hvor vi har hverandre. Det gjorde vi ikke etter 3mnd..

Nyt heller denne tiden som nyforelsket og vær kjærester...barn kommer etterhvert, hvis det er ment å være dere to...

Det kan jo dukke opp ting etterhvert som dere kanskje ikke liker hos hverandre, da er det best å finne ut av det uten ett stakkars barn..

Så vent en stund til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...