Brenda med 2 ute Skrevet 20. oktober 2009 #26 Skrevet 20. oktober 2009 Dukkehus med litt interiør til snuppa. Eller en bodegård i med fjøs og hele sulamitten. Da er hun 2 1/2 år. Trur det slår an! Så ønsker hun seg plastelina og litt male ting.
Kamomille Skrevet 20. oktober 2009 #27 Skrevet 20. oktober 2009 Hva med noen praktiske vinterting: Ski Snowracer skøyter slalom-utstyr Eller inneleker som: Legso Duplo Bøker Brettspill Playmo Bruder-biler
Libido- Skrevet 20. oktober 2009 #28 Skrevet 20. oktober 2009 Guttungen på 3,5 skal få seg ski. Skal kjøpe den blåfjellpakken.
Trolleliten Skrevet 20. oktober 2009 #29 Skrevet 20. oktober 2009 Akebrett og dukkeduplo får jente vår på 2 år. Av familie og venner ønsker vi oss bøker, puslespill, klær etc....
HTC Skrevet 20. oktober 2009 #30 Skrevet 20. oktober 2009 Eldste på 5.5 får nye langrennsski og muligens slalomski, men der vurderer vi at alle besteforeldre feks kan spleise på (får alltid penger av besteforeldrene for å kjøpe noe til barna som de ønsker seg) Yngste på 3 får langrennskiene etter storesøster, muligens vi kjøper sykkel til henne fra besteforeldre. Hun er helt ferdig med 3hjul sykkel og må gå hakket høyere opp. Også blir det vel ett eller annet i tillegg, men vet ikke helt ennå.
Papegøyeblomst Skrevet 20. oktober 2009 #31 Skrevet 20. oktober 2009 Her blir det nok noen nye bøker til lillegutt, som til jul er 2 år og 4mnd - han har så mye leker at jeg blir helt matt, men bøkene han har nå, begynner han å vokse fra - tenkte å finne noen med litt enkle historier, så jeg kan begynne å lese litt på sengen for ham...
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 20. oktober 2009 #32 Skrevet 20. oktober 2009 Jenta mi er 9 mnd til jul og hun skal få akebrett:)
Det blide sørlandet! Skrevet 20. oktober 2009 #33 Skrevet 20. oktober 2009 Gutten som er 2,5 år til jul skal få et par ski, fotballdrakt og litt Handy Manny leker.
camilla^ Skrevet 20. oktober 2009 #34 Skrevet 20. oktober 2009 Minsta ønsker seg akebrett så tror nok det blir det. Men vi skal lage butikk i kjelleren, så det blir nok mye til den til alle ungene. Hun på 8 år skal få ridetimer. Hun på 12 ønsker seg klær og sminke. Har kjøpt noe klær, og endel bøker. hun er en skikkelig lesehest så prøver å fylle opp bokhyller. Hun på 6år, vet jeg ikke. Men kjenner jeg henne rett så ønsker hun seg biletter til Disney on Ice. Har gitt det noen år og det er vel de som har hast på det siden første gang hun fikk det. Bakugan eller hva det heter, står også på ønskelisten.
Tøysetipp Skrevet 20. oktober 2009 #36 Skrevet 20. oktober 2009 Skolepult + tilbehør og slalomski skal hun få av oss.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 20. oktober 2009 #37 Skrevet 20. oktober 2009 her skal vesla få seng, den er bestilt men aner ikke når den kommer å ikke får hun den på selve julaften heller for den skal opp når den kommer, så hun skal få en liten ting av oss på julaften også, da tenkte jeg mikkemus klubbhus togbanen, hun har så masse dukker å dukkevogn så det får vente til bursdagen med litt mer gøyale dukker.. har jobbet i barnehage å der var briotogbanen sukse så tenker meg at denne blir gøy.. *håper hvertfall det*
mamma >to gull Skrevet 20. oktober 2009 #38 Skrevet 20. oktober 2009 Han på 2 1/2 år får mini pc fra lillebror. Fra oss får han kaptein sabeltann sengetøy, puslespill, lærebok, klær, en barnebok en vinnenne av meg har illustrert, skistøvler og sikkert noe annet som mor ikke klarer å la være kjøpe:-) Andre ting han ønsker seg: langrennski (får av mormor og bestefar) akebrett kaptein sabeltann skuta Ull klær DVD Leker
wirre;o) Skrevet 20. oktober 2009 #39 Skrevet 20. oktober 2009 Lillewirre som snart er 3 år til jul får billett til Disney On Ice. Også lurer jeg litt på dukkeseng. Den hun har er ødelagt, så det får bli noe i tre og ikke i plast og tøy til 199,- Minstewirre er 6 mnd til jul og der er det verre. Vi har jo så mye fra Lillewirre. Men som Lw, skal han få julekule som mor har laget med påskriften "Min første jul". Også vet jeg ikke helt om det blir en gåbil. Kan jo bare selge gåvognen som Lw hadde..
cecilies mamma Skrevet 20. oktober 2009 #40 Skrevet 20. oktober 2009 jeg tenker å kjøpe sånt ateleri fra br som mini kan stå og tegne/male ved, er så lei fargeblyanter osv som ligger strød utover alt. så har jeg lyst kjøpe henne den nye interaktive dukken som kan krabbe og gå, siden den hun har er ødelagt. ellers så ønsker hun seg også barne cd spiller, hadde vert stas og hørt på egen musikk uten å spørre om lov :-) og en sån bærbar vteck spillemaskin til å ha med i bilen og når vi skal ut og fly. liker denne varianten bedre siden konsolene og spillene er basert på og til barn mellom 3-7 år. tåler det meste :-)
Elletuppa Skrevet 20. oktober 2009 #41 Skrevet 20. oktober 2009 Til mine har jeg tenkt: Eldste: treningstøy Nest eldst: klær og play s 3 spill Nest minst: baby born dukke og masse lego Minste mann: usikker Greit med de tre eldste som har ønsket seg alt dette....
Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #42 Skrevet 21. oktober 2009 Snuppa blir ett år i begynnelsen av desember, og hun har allerede fått både bursdags- og julegave. Vinterdress og vintersko. Hun er så liten, og skjønner jo ikke noe av det uansett... Dessuten får hun så mange andre gaver likevel, så vi synes det var greit å kjøpe noe hun trengte og som vi måtte kjøpe uansett:) Kommer nok til å kjøpe en liten leke som hun får på bursdagen, og en fin julestrømpe til julaften:)
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 21. oktober 2009 #43 Skrevet 21. oktober 2009 Jenta vår er 21mnd i jula, så vi skal kjøpe lekekjøkken til henne ) Og så skal hun få pakkekalender med masse gøy i, som feks. små drømmehagen figurer.. blir sååå koselig og gleder meg allerede )
Alba44 Skrevet 21. oktober 2009 #44 Skrevet 21. oktober 2009 Et sett med ulike instrumenter, bøker og lydbøker. Det er det jeg har kjøpt til nå. )
Plingeting Skrevet 21. oktober 2009 #45 Skrevet 21. oktober 2009 Litt usikker egentlig.. men tenkte å kjøpe noen deler til kjøkkenet til de sammen.. en mikro og noen pakker med plastikk mat. Også tenkte jeg å kjøpe en rosa tredukkevogn med dukke til snuppa også må jeg kjøpe ett eller annet til guttungen.. men aner ikke helt hva..
Brillefint - Jadda! Skrevet 21. oktober 2009 #46 Skrevet 21. oktober 2009 Enten duplo eller sånn tretogbane. Han blir 1 år i januar så aner ikke om han kommer til å ha noe glede av sånt. I bursdagsgave kjøper vi et akebrett med ryggstøtte tenker jeg. (Vi skal ikke feire jul der vi bor så vi må tenke litt praktisk:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå