Gå til innhold

Ulik "vogn-mote" etter hvor man bor..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oslo, Grefsen: Emmaljunga Mondial Duo

 

Angrer ikke et sekund. Gleder meg til å se alle mammaene med trehjulinger og lette, "plastvogner" nå i vinter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hmmm jeg bor ikke så langt fra Bergen...

 

Jeg har hatt nå 7 vogner og har nettopp kjøpt min nr 8...

 

Jeg har Simo duo , Teutonia m/ softbag , 1 brio søskenvogn, brio reisetrille, ABC sportstrille, Simo trille, emmaljunga sporstvogn..

 

Nå har jeg kjøpt meg Brio sing Duo...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vestfold: emmaljunga edge duo, og emmaljunga scooter. Her handler det om det praktiske, men det er jo en selvfølge at det er avhengig av hvor i landet man bor hva som er praktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslo - Vi har emmaljunga duo edge til minste, tfk buggster m bag som han sover i ute om dagen, quinny sapp og tetuonia timmy til eldste.

Vi har også en tfk tvillingvogn som vi bruker til begge. Blir mye vogner ja.

 

I tillegg har jeg hatt en brio double wave som vi solgte etter kort tid og en tfk joggster twist. Den siste kunne jeg gjerne tenkt meg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oslo, Kampen: Teutonia s3.

Kan brukes både i byen og marka.

 

Men blir det snøvinter blir det nok mye bæretøy for å slippe brøytekantene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annen ting jeg har tenkt på er dette med svingbart forhjul. KJEMPE praktisk når man går byturer, manuvrere på trange gater og ikke minst inn i butikker. Mens bor man på landet der det er mye rett frem er i grunnen det nesten greier med 4 hjul som er store og gode, triller av seg selv, og som går rett frem uten at man må styre mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kristiansand: bugaboo cam, teutonia m, brio race og maclaren

..helgardering mao

bruke mest bugaboo og maclaren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bergen: Urban Jungle Mountain Buggy :-) ELSKER den vognen, perfekt for terrenget her på vestlandet samt en perfekt by og buss vogn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like ved Gardemoen: Quinny speedy til elste mann og bugaboo til jenta som kommer i april.

 

Her går det mye i Simo og Emmaljunga. Ser sjelden en Bugaboo her ja:) Gleder megtil alle som kommer til å glane på min fiiiiine Bugbaoo:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...