Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #26 Skrevet 19. oktober 2009 Sorry, måtte bare. Barnslig, jeg vet.. Hilsen nn 19.22
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #27 Skrevet 19. oktober 2009 Jeg kjenner en som heter Viljen, syntes det var merkelig til å begynne med men nå som jeg er vant til det så liker jeg det litt.
Gjest Skrevet 19. oktober 2009 #29 Skrevet 19. oktober 2009 Horribelt. Dessuten er Mateo svært lite spesielt om dagen. Kjenner en som heter Vigleik. Kanskje det kunne være noe?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #30 Skrevet 19. oktober 2009 Hvis jeg hadde truffet på noen med navnet Viljam hadde jeg tenkt at foreldrene sikker hadde dysleksi og ikke visste hvordan William skrives. Gutten vil dessuten måtte stave navnet sitt tusen ganger for folk vil automatisk skrive William slik når de hører navnet hans. Mateo begynner å bli ganske vanlig navn nå til dags, men syns allikevel det er et pent navn. Lykke til med ditt navnevalg:)
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #31 Skrevet 19. oktober 2009 Vilhelm er et bedre alternativ :-)
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #32 Skrevet 19. oktober 2009 Viljam er topp-navnet William skrevet på en håpløs måte. Kan faktisk ikke ta dette navneforslaget seriøst... ja, det ser bare ut som at dere ikke kan stave.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå