Gå til innhold

Gravid - Termin Juli 2010


MammaJuli2010

Anbefalte innlegg

Jeg blir bare mer og mer spent! Har så lyst til å ta en test nå, men har ikke ikm før 3-4 november! Når ville dere testet? Hva er det tiiidligste? 3-4 dager før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg testet 3 dager før IKM, og testet da positivt :) men det er veldig forskjellig fra person til person hvor tidlig man tester positivt, tror jeg..

lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visst veldig forskjellig, men jeg merket det veldig godt! Og hos meg var det ikke planlagt, så gikk ikke og letet etter symptomene. Hadde veldig vondt i brystvortene de to dagene etter at jeg ble gravid. Det sved og klødde. Etter en uke ble jeg urolig i kroppen, brystene ble store og ømme og brystvortene ble ømme igjen. Og så begynte jeg å bli veldig trøtt og sliten og mellom den første og andre uka så stakk det til nederst i magen om jeg nøs, eller reiste meg raskt opp. Nå er det gått to og en halv uke siden jeg ble gravid, og jeg er uvel og svimmel og veeldig trøtt. Stikker ikke lenger til i magen, men kjenner at jeg er øm nederst på ene siden, kommer og går hvor kraftig, men kjenner det stort sett hele tiden.

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vet hvor lang syklusen din er kan du finne ut omtrent eggløsningsdag, og da har jeg lest at man er mest fruktbar fra 5 dager før til 2 dager etter den.

 

Jeg har ikke testet positivt ennå, testet litt for tidlig tror jeg, men er nå veldig sikker på at jeg er gravid, er bl.a. konstant sulten! Og har kjent masse rart nedi livmoren... + mensen begynner å bli sen nå :-)

Ifølge terminkalkulatoren blir da terminen 6. juli :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg teste over helgen, gleder meg! Begynner å lure på om jeg er gravid eler ikke. Jeg har ikke akkurat kjent noen spesielle tegn til nå, annet enn at jeg er veeeldig trøtt om dagen!

 

Flere fra Oslo her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da kan jeg teste over helgen, gleder meg! Begynner å lure på om jeg er gravid eler ikke. Jeg har ikke akkurat kjent noen spesielle tegn til nå, annet enn at jeg er veeeldig trøtt om dagen!

 

Flere fra Oslo her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då fekk eg bekrefta deg eg har visst i over to veker; gravid :-)

Termin 6. juli, har to jenter på 4,5 og 3 år frå før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

Her gikk det på første forsøk :-)

Så det passer flott, termin 11 juli, men trur nok det blir noko seinere av de mensen min har vært uregelmessig og testen var negativ første gang eg tok den og veldig svak andre gang (og heilt klar tredje gang, he he).

Så barnet kommer forhåpentligvis i god tid etter eksamen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...