Gå til innhold

Gravid - Termin Juli 2010


MammaJuli2010

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei! Eg fekk positiv test i går - fekk vel bekrefta det eg var ganske så sikker på. Blir tredjemann, har ein gutt på 4 og ei jente på 2 frå før. Glad!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle:)

 

Jeg har ikm 29.oktober, men føler at enkelte ting har forandret seg...

 

Lykke til til alle som fortsatt prøver:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Vi prøver om dagen vi også.

Gratulerer til de som allerede har truffet blink ;)

Jeg har ikm 4-5 nov, så i disse dager prøver jeg å bli befruktet:)

 

Er det noen som har blitt gravide som kan si noe om man kan kjenne når man har blitt gravid? Noen sier jo at de merker det på en eller annen måte. Og hvor tidlig kan man merke dette?

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit endå ikkje om eg er gravid, men har ein del symptom...

- følte at det "stramma" seg i underlivet (livmorhalsåpning?) eit halvt døgn etter det "avgjerande samleiet" og det er vedvarande

 

Ei veke etter kjenner eg fleire symptom:

-nummen

-mensmurringar i mage

-litt vondt i korsrygg

- oppblåst mage

-sliten...

 

men alt kan jo vere psykologisk for det eg veit... Antar eg har vore gravid i ei veke, har ikm ca 26 okt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok en test hjemme for 3 dager siden og den var positiv, tok en test hos legen i går og den var også positiv:) så fikk termin samme dag som deg 1.7.10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mange som har blitt gravide på første forsøket her? Eller har dere prøvd i mange måneder? Vi har holdt på hver dag siden forrige fredag, har eggløsning mellom mandag denne uken, og idag. Lurer sånn på hvor stor sjansen er for at det er i boks? =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle sammen :)

gratulerer til alle som har testet positivt.

testet positivt selv i dag, så har kommet fram til at jeg har termin 3.juli.

Marii: hadde en SA forrige mnd, og ble gravid igjen nå, helt utrolig :) sluttet på pillen i april....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer 1sa!

Virker som det er vanlig med en SA ut ifra at så mange sier at de mister det ved første forsøk? Håper håper håper at jeg får i boks på første forsøk, men det er vel kanskje for me forlangt?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan nok virke som det er vanlig med SA, mange som skriver det innpå her, men det er også veldig mange som ikke har hatt SA eller MA, heldigvis :) tror bare SA og MA blir satt veldig i fokus, dessverre.. jeg kjenner jeg tenker mye på det denne gangen, men må prøve å tenke positiv :)

mistet i 5. uke sist gang, var ikke kommet så langt på vei, men vi hadde gledet oss litt for tidlig tror jeg, så var ikke lett... men det er jo vanskelig å ikke glede seg så mye.... :)

men dette går fint jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg skulle hatt mensen idag og testet tidlig idag men fikk en veldig svak strek,den var nesten ikke til å se.

Skal teste igjen på lørdag og håper da å være gravid med termin rundt 3 juli.

Krysser fingre

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg uttalte til en vennine av meg 4-5 dager etter eggløsningen at noe kjentes annerledes ut, uten at jeg kunne sette fingeren på hva. Kan vel nevne at vi har prøvd i 7 måneder, og jeg har ikke hatt det på følelsen at det har gått før. Så jeg hadde det altså på følelsen, men hadde ingen fysiske symptomer på det.

 

Ellers så fikk jeg ekstremt vondt i puppene dagen før jeg testa positivt (var vel 10-12 dager etter eggløsning), og jeg hadde kramper/stikninger i livmora som var ganske smertefulle dagen før positiv test og 2-3 dager etterpå. Puppene er fortsatt vonde og forbudt område for mannen min :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...