Gå til innhold

Gravid - Termin Juli 2010

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei hei!

Vi prøver om dagen vi også.

Gratulerer til de som allerede har truffet blink ;)

Jeg har ikm 4-5 nov, så i disse dager prøver jeg å bli befruktet:)

Er det noen som har blitt gravide som kan si noe om man kan kjenne når man har blitt gravid? Noen sier jo at de merker det på en eller annen måte. Og hvor tidlig kan man merke dette?

:)

Veit endå ikkje om eg er gravid, men har ein del symptom...

- følte at det "stramma" seg i underlivet (livmorhalsåpning?) eit halvt døgn etter det "avgjerande samleiet" og det er vedvarande

Ei veke etter kjenner eg fleire symptom:

-nummen

-mensmurringar i mage

-litt vondt i korsrygg

- oppblåst mage

-sliten...

men alt kan jo vere psykologisk for det eg veit... Antar eg har vore gravid i ei veke, har ikm ca 26 okt

Annonse

Er det mange som har blitt gravide på første forsøket her? Eller har dere prøvd i mange måneder? Vi har holdt på hver dag siden forrige fredag, har eggløsning mellom mandag denne uken, og idag. Lurer sånn på hvor stor sjansen er for at det er i boks? =D

det kan nok virke som det er vanlig med SA, mange som skriver det innpå her, men det er også veldig mange som ikke har hatt SA eller MA, heldigvis :) tror bare SA og MA blir satt veldig i fokus, dessverre.. jeg kjenner jeg tenker mye på det denne gangen, men må prøve å tenke positiv :)

mistet i 5. uke sist gang, var ikke kommet så langt på vei, men vi hadde gledet oss litt for tidlig tror jeg, så var ikke lett... men det er jo vanskelig å ikke glede seg så mye.... :)

men dette går fint jenter :)

Jeg uttalte til en vennine av meg 4-5 dager etter eggløsningen at noe kjentes annerledes ut, uten at jeg kunne sette fingeren på hva. Kan vel nevne at vi har prøvd i 7 måneder, og jeg har ikke hatt det på følelsen at det har gått før. Så jeg hadde det altså på følelsen, men hadde ingen fysiske symptomer på det.

Ellers så fikk jeg ekstremt vondt i puppene dagen før jeg testa positivt (var vel 10-12 dager etter eggløsning), og jeg hadde kramper/stikninger i livmora som var ganske smertefulle dagen før positiv test og 2-3 dager etterpå. Puppene er fortsatt vonde og forbudt område for mannen min :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...