♥Cherrypie♥ Skrevet 16. oktober 2009 #26 Skrevet 16. oktober 2009 i jula er hun 2år å 9 mnd skjønner så definitivt!!-hva jul og klender er! hun husker jo nissen fra ifjor å da var hun bare 1år å 9mnd:) så jeg har kjøpt noen hello kitty ting,åsså skal jeg kjøpe litt ting hun har bruk for i mnd frem til jul,småting å putte d i en en sånn kalender som henger på veggen med lommer.. bli kos!!
Blåmandag¤ Skrevet 16. oktober 2009 #27 Skrevet 16. oktober 2009 Ja, men det er fordi søsteren på 8 år får. Kan ikke gi til henne og ikke til 2-åringen. Jeg har kjøpt noen tresmykker(treperler altså), så får hun noen plastdyr og Duplo tror jeg. Lillesøster på 8 mnd får derimot ikke.
Skogro Skrevet 16. oktober 2009 #28 Skrevet 16. oktober 2009 Nei, hun er 3, men vi venter et par år vi
Det blide sørlandet! Skrevet 16. oktober 2009 #29 Skrevet 16. oktober 2009 Klart han skal ha adventskalender! Både jeg og mannen har flere, så da skulle det bare mangle at ikke gutten også skal få. Kalender hører adventstida med:)
zadine Skrevet 17. oktober 2009 #30 Skrevet 17. oktober 2009 Både han på halvannet og tulla på 4,5 år får. Men de får bare pakke annenhver dag, så blir det sjokolade den dagen de ikke får. Ser ikke poenget med å gi dem begge 24 småting som blir liggende strødd rundt etterpå. Prøver også å ha opplevelser i kalenderen. Forkle i pakken betyr bakedag med mamma eller pappa. (da får de begge samme dag) Svømmebriller eller armringer betyr badedag i svømmehall med både mamma og pappa, (da får de begge også pakke samme dag). Så kan jeg tenke meg å legge oppi billett til julerevy til tulla den ene dagen. Da får lillebror noe annet gøyalt......
millie+2klumper Skrevet 17. oktober 2009 #31 Skrevet 17. oktober 2009 Gutten min er 15 mnd (17 mnd når d er julekalender start;) og han skal hvertfall få julekalander. hvorfor ikke? Koselig d:)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 17. oktober 2009 #32 Skrevet 17. oktober 2009 Tuppa her fikk første kalender da hun var 2,5 og syns det var stas i alle fall ) Men grunnen til å starte såpass tidlig var vel mest for mors del, hehe - tror ikke hun hadde savna det noe videre før kanskje nå når/om de snakker mer om det i bhg og sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå