Pirkeanonym Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Vet ikke hvorfor jeg gidder å irritere meg en gang, men det er noen facebookvenner som faktisk klarer å "irritere" meg gang på gang. 1. Moren som skriver om barnets allmennetilstand hver dag; "Gullet er litt dårlig idag, hoster stakars, stakar jente, jeg får vondt langt inn i hjerteroten av henne" senere på dagen: "Gullet er bedre nå, men har feber, jeg synes så synd på henne, men hun koser seg med tv og is", kommer med sikkert 7- 8 oppdateringer daglig 2. Moren som skriver vekten til sin nyfødte i statusen sin, og hvis hun ikke har vært på veiing så skriver hun hvor mange ml babyen har spist, til HVERT måltid. 3. Han som har nedtelling til det meste.. Sydentur, så er det nedtelling til han kommer hjem fra sydentur, deretter er det hvor mange dager siden han VAR på sydentur, helt til han finner noe annet å telle ned til. 4. Hun som DAGLIG skifter profilbilde, og oppdateringen begynner som følger: dagens outfit er..... Og så må en ikke slemme alle de som hver dag opplyser meg om hvilken dag det er i dag, at det er helg, ellerny uke nye muligheter.. Andre?
*Minnie Mus* Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 jeg bare fjerner de som irriterer meg konstant jeg. altså.. sletter de ikke som venner, men bare gjør sånn at det de oppdaterer ikke vises på veggen min.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #3 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg bryr meg fint lite om andres oppdateringer..
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #4 Skrevet 15. oktober 2009 Vil bare si meg hjertens enig. Irriterer meg også over oppdateringer som: Er på jobb (ja så se til h... og jobb da). Trener. Slapper av.
Chupa chups Skrevet 15. oktober 2009 #5 Skrevet 15. oktober 2009 Og på fredager er statusenfeeden fylt opp med ´Nå er helgevasken unnagjort´. Også ti stykker som kommenterer hver sånn status med: ´Så flink du er´ eller ´Kan du ikke komme og vaske til meg etterpå, hihi´. Og jeg har venner som tydeligvis har med seg dataen rundt om i huset, fordi tralten går sånn: ´Må vel vaske litt klær´, ´Da er klesvasken unnagjort´, ´Ser Home&Away´, ´Hva skal jeg finne på til middag?´, ´Lager middag. Fiskeboller..naaam`, ´Rydder etter middag´, ´Sitter på do og leser vg´, ´Legge seg snart´, ´Må vel finne senga´, ´God natt alle sammen!´, ´Har lagt seg´. Hvordan de har fått for seg at livet deres er sååå interressant, er et evig mysterium for meg.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #6 Skrevet 15. oktober 2009 Irriterende med dem som skriver: Skal på skole\jobb\butikk\osv.. Bah, bare gå og gjør dte du ska, vi trenger ikke vite det. Også dem som skriver at de har en hemmelighet, men blir "sure" om folk spør hva det er, og ber dem sende pm istede.. Opperksomheeeet.. Eller de som skriver at det er noe som er skjedd, men vil ikke si hva det er.. Ja, jeg har så lite å gjøre og er skikkelig nysgjerrig, så det der irriterer meg grenseløst.. Også skrik om oppmerksomheeeeeet! Haha.. Eller hva de skal ha til middag, så 15min senere skriver de at middagen var kjempegod.. haha..
Pirkeanonym Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 15. oktober 2009 Haha! Jeg er så enig! Har de samme selv, spesielt de som kommenterer at helgevaskeren kan komme å vaske hos dem også, for det er jo en så utrolig morsom kommentar som ingen har hørt før!!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #8 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg lurer virkelig på hva interessant dere skirver på statusene deres?? Som er så mye bedre enn alle de dumme vennene dere har????
Pirkeanonym Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 15. oktober 2009 Hehe, stemmer. Har et par som har skrevet: "Jeg har en liten hemmelighet" og ca 7- 8 uker etterpå: "Er gravid".. Da-a.. Tror du ikke at vi forsto det for 7- 8 uker siden???
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #10 Skrevet 15. oktober 2009 hm.. jeg lurer på hvordan man fjerner statusoppdat hos venner som ei over her skriver,.. finner ikke ut av det
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #11 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg bruker ikke statusen, oppdaterer den aldri og har den tom.. De jeg ikke skjønner er de som skriver at de gruer seg til å gå på jobben, evt at de ikke har lyst osv.. Fatter ikke at de tør, eller vil skrive slikt.. Hva om sjefen får høre det? Dårlig arbeidsmoral..
Chupa chups Skrevet 15. oktober 2009 #12 Skrevet 15. oktober 2009 Skriver ingenting på stausen min, bortsett fra når jeg reiser bort.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #13 Skrevet 15. oktober 2009 Haha.. Den var litt morsom, egentlig?? Jeg blir bare veldig forundret over enkelt perifere venner osm alltid skriver noe negativt.. Iff, ikke i form i dag.. Usj, har ikek lyst å gå på jobb.. Er ikke helt i slaget Üff, uff, hodet verker. Skal bli godt å få barne i barnehagen slik at jeg kan legge meg i gjen.. Altfor tidlig morgen idag. Når skal barna lære seg at å sove er digg.. Osv osv Hele tiden!!!!!!!!!!!! Ikke en eneste positiv kommentar..
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #14 Skrevet 15. oktober 2009 haha, den er god.. Ha det nå reiser jeg med familien og blir borte i tre uker., Indirekte: huset står tomt. Bare kom!! :-)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #15 Skrevet 15. oktober 2009 "er glad det snart er helg" "endelig fredag" "deilig med sol" HERREMINSKAPER, hvis du ikke har noe å si så HOLD KJEFT!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #16 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg er så glad for at vi har slike kjekke positive mennesker som dere. Som er tolerante overnfor andre mennesker og ser at det er fint at vi alle er forskjellige. Dere er unike!! Smaaaaaaaask. Aaaah.. Verden ville ikke gått videre uten dere...
millie+2klumper Skrevet 15. oktober 2009 #17 Skrevet 15. oktober 2009 Lurer på hva dere skriver i stutusene deres jeg no? "klatret Mount Everest i dag i morgen seiler jeg jorden rundt!" ? helt alvorlig.. Folk lever helt ordinære liv og hva annet skal en skrive enn det som skjer rundt en der og da? hmm..
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #18 Skrevet 15. oktober 2009 De kan godt skrive om litt småartige hendelser i hverdagen sin, men ser de ikke hvor klisjéaktig det blir når de kkriver om husarbeid osv??
Pirkeanonym Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #19 Skrevet 15. oktober 2009 Hvorfor er det nødvendig å oppdatere oss om hvilken ukedag det er eller hva de har vaska, spist etc?? Jeg oppdaterer aldri, for jeg har som du sier et helt ordinært liv, og det er ingenting å skrive om..
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #20 Skrevet 15. oktober 2009 Så ba for deg.. Du burde holdt deg for god til å sutre over hva andre vil skrive pp statusen sin..
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #21 Skrevet 15. oktober 2009 Om man ikke har stort annet å skrive enn hva de skal ha til middag, eller lurer på hva de skal ha til middag, omm ungen er syk, om man hosta litt, på butikken eller what ever, da kan man kanskje la være å skrive noe? Om man har et så stort behov for å oppdatere status, da har man et problem. Bedre å skrive en vits da, eller en totalt usaklig men MORSOM status. Men ikke ørten ganger om dagen. Har blokkert statusen til en på lista mi, der renner det inn med oppdateringer i hytt og pine. For de som ikke vet hvordan man blokker oppdateringer: Når man har musepekeren ved den aktuelle personen, vil det til høyre komme en tekst som sier "skjul". Trykk der.
Pirkeanonym Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #22 Skrevet 15. oktober 2009 Hehe. Regner med at du er en av disse som til stadighet oppdaterer om alt og ingenting, og gjør deg nå klar til å oppdatere dagens middag!;-) Jeg sutrer ikke i det hele tatt jeg:-)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #23 Skrevet 15. oktober 2009 er trøtt.... gleder seg til helga!! nok en deilig dag:) Ny dag på jobb:) Sånne mener du? Gørr, enig med HI
Pirkeanonym Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #24 Skrevet 15. oktober 2009 Utslitt Bare 2 timer til jobb Eksamen imorgen! Helg!! Trening Dette er oppdateringene på fb'en min nå.. Jasså,det var interessant..
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #25 Skrevet 15. oktober 2009 Har heldigvis ikke så mange med teite statusoppdateringer på facebook. Men så har jeg bare 28 venner der da. Orker ikke være venn med tanta til naboen til postmannen og kona hans og venninna til bestefaren til onkelen til tremenningen min. Har bare min nærmeste familie og venner på facebook.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå