Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #26 Skrevet 14. oktober 2009 Og HI har monopol på hvem "de verste damene" er? Mulig jeg er humorløs i dag, men jeg synes ikke dette var så spesielt morsomt. Kanskje jeg har lest lyspæretråden en gang for mye.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #28 Skrevet 14. oktober 2009 He he, dette blir bare bedre og bedre. Jeg synes karakteristikken av de humorløse som allerede er gitt er ganske bra. Vil bare legge til at denne gruppen pleier å påpeke skrivefeil når de går tom for argumenter. HI
Gjest Skrevet 14. oktober 2009 #29 Skrevet 14. oktober 2009 haha:D Jeg har ei venninne som passa så bra i kategori M, hun var litt søt i den gravidperioden da^^ Mulig jeg mangler litt innsikt, men jeg klarer liksom ikke helt å plassere meg selv i noen av kategoriene..
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #30 Skrevet 14. oktober 2009 Individualist mammaen / den spesielle mammaen. Kler barna sine utelukkende i hjemmestrikkede lilla gensere med tilhørende brune strikkebukser. Hun lager spennende hjemmekomponerte matretter med økologiske varer og helsekostprodukter. Spiresuppe med valnøtter og soyamelk er en slager hos hele familien. Guttene leker med hjemmesydde dukker og jentene med hammer og sag. Familien samles hver kveld til allsang med gitar og tamburetter. Etterpå snakker de om følelser og andre dypere saker. På bursdager får barna velge et veldedig formål hun/han kan få gi en gave til. I tillegg har alle i familien laget en gave til bursdagsbarnet, feks en spikket trebit eller et dikt. Barna heter gjerne Trym-Storm, Sol Bris eller Månestråle og ingen i familien klipper verken hår, skjegg eller negler før det har blitt fred på jord.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #31 Skrevet 14. oktober 2009 He he, fantastisk :-) Lenge leve individualistmammaen!!!
S. Skrevet 14. oktober 2009 #32 Skrevet 14. oktober 2009 Haha, veldig bra! Men synes ingen av kategoriene treffer meg helt.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #33 Skrevet 14. oktober 2009 Sladremamma. En mor som har lite spennende som skjer i sitt eget liv og som derfor blir ekstremt opptatt av hva andre holder på med. Som liten var hun yngst i en stor søskenflokk, overbeskyttet av foreldrene og sladret på de andre barna når de fant på noe gøy. Hun følge nøye med på naboene og sender gjerne inn bekymringsmelding til barnevernet, naboklage eller ringer politiet hvis noen har fest. Bor hun i blokk passer hun på at trappevasken er gjort skikkelig og at husreglene følges til punkt og prikke. På BIM tolker hun alle innlegg som både inneholder tiss/bæsj eller rumpe og samtidig barn/barndom som pedofili og rapporterer dette til moderatoren. Dobbeltmamma. En ganske prektig dame til vanlig. Har flere frivillige verv, gjerne i menigheten. Baker boller hver søndag og abonnerer på Familien. På BIM står hun for en del av innleggene med anal-sex og trekant i overskriften.
Småtorsk Skrevet 15. oktober 2009 #34 Skrevet 15. oktober 2009 Den Hellige Moder Den hellige moder lever hele sitt liv som et offer til Moderskapet. Barnet er ikke bare det viktigste i livet hennes, det er ALT for henne! Hun gjør ikke en ting som ikke dreier seg om BARNET eller Moderskapet, og fordømmer gjerne de som våger å også bry seg om andre ting. De som sender unger i barnehagen, går på byen, lar ungen være his barnevakt før konfirmasjonsalder eller lignende blir gjerne møtt med en sjokkert anklage om egoisme og "hvorfor få barn når man ikke vil ofre seg fullstendig for dem?" Den Hellige Moder er også overbevist om at Mødre alltid er hundre millioner ganger viktigere foreldre en fedre, (det finnes ingen Hellig Fader,) at menn fra naturens side er uegnet til husarbeid og at å overlate unger for mye til dem er et grusomt brudd på Det Hellige Moderskapet. Hun trenger ikke begrunne dette rasjonelt, hun føler jo i det innerste av sin urkvinnelige livmorsjel at det er sånn! (Jeg er nok forøvrig nærmest kategori J. Uffda.)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #35 Skrevet 15. oktober 2009 kategori idiot de som bruker maaaaange a er og andre bokstaver i et ord, som ikke skjønner at det holder med ett utropstegn og skriver ikke en setning uten feil. klarer aldri lese innlegga deres ordentlig for blir så opphengt i alle aaa`er og eee`r og detter ut når jeg teller utropstegn og spørsmålstegn. Utrolig slitsomt
Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #36 Skrevet 15. oktober 2009 Fantastisk bra tråd. Har humret mye gjennom denne, men har ikke fantasi nok til å komme på noen flere kategorier selv :-)
Anna Anka Skrevet 15. oktober 2009 #37 Skrevet 15. oktober 2009 Hehe...da er jeg nok i kategori C. Veldig overdrevet men på riktig spor ;-) Elsker ikke å svare på andres innlegg men føler trang til det når jeg blir frustrert over at folk ikke velger bedre løsninger for seg selv og barna.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #38 Skrevet 15. oktober 2009 Hehehe.. satt og ventet på disse to her når jeg bladde nedover..
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 15. oktober 2009 #39 Skrevet 15. oktober 2009 Hehehe! Utrolig bra! =D
Frøken*Fryd har blitt veggpryd Skrevet 15. oktober 2009 #40 Skrevet 15. oktober 2009 Nei, jeg er enig i det Aliena, det er ingenting å være stolt av.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #42 Skrevet 15. oktober 2009 Karrieremamma. Karrieremamma føder mens hun sitter i et telefonmøte med jobben. Hun vandrer rundt på barselavdelingen i en lekker drakt og matchende sko. Hun nekter å amme, da hun følger Jan Thomas sitt råd "ikke ødelegg det Gud har gitt deg" og det er så praktisk med morsmelkserstatning. Hun kaller barnet Claudia von Hasselnøtt og legger barnet på eget soverom fra dag 1. Hun er sjeleglad for at permisjon er over etter 3 mnd og at barnepiken kan ta over, men hun elsker sitt barn og kler det i dyre klær fra Paris. Barna blir tatt fotografert av de beste fotografer og får piano og språkundervisning fra de er 2.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #43 Skrevet 15. oktober 2009 Dramaqueenmammaen Starter hele tiden nye dramatiske tråder av typen, "HJELP jeg styrtblør!!!??!!?", "SE HIT ALLE; jeg hopper snart ut av et vindu i 10.etg!!!" og "HVA SKAL JEG GJLØRE??????? GIR SNART OPP!!!" Caps lock´en på tastaturet er alltid på, og hun bruker masse utropstegn og spørsmålstegn i overskriftene, når man leser innleggene er problemene som regel kraftig overdimensjonerte. Hun elsker drama generelt i livet, sitter klistret foran TV når Days of our lives er på, anklager stadig mannen sin for utroskap, er utro selv, og elsker å sladre og lage intriger blant venninner og familie. Hver gang hun og mannen gjenforenes (minst en gang i mnd) lager de barn sammen og alt er lykke og fromme til hun igjen kjeder seg og lager nye intriger og drama i livet sitt.
Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #45 Skrevet 15. oktober 2009 ler snart så jeg pisser på meg. Dette er vel den morsomste tråden jeg har sett her inne:-)) *ha ha ha ha* (vondt i magen)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. oktober 2009 #46 Skrevet 15. oktober 2009 hahah,, jeg er ihvertfall nermest Den Hellige Moder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå