Gå til innhold

Nå raser verden sammen for meg. Sambo har blitt innkalt til soning!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere begge jobb?? Det går jo an å ta opp rentefritt lån av din arbeidsgiver om man betaler tilbake innen 12 mnd... Husker ikke hvor mye max man kan låne da, men tror det var 30 000....

Og det med sønnen din.. Barn takler ting bra de, det kommer an på hvordan du håndterer situasjonen om barnet tar det ille eller bra....

Men siden dere bor på en liten plass får vi håpe ikke folk er så slemme og snakker slik at din sønn skal høre det da eller at folk skal holde sine barn osv unna ditt barn....

Alle folk har problemer, noen problemer synes bedre enn andre og det tar folk til seg og preiker i vei, selv om de som snakker kanskje er et mye dårligere menneske...

Har du en god vennine du kan snakke med osv?? Om det blir ille og ubehagelig har du iallefall ett menneske som vil trøste deg og ikke snakke om deg bak din rygg liksom....

Håper dere kommer greit gjennom det, er alltid et lys på enden av tunnelen :-))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette går helt fint. Si han skal i fengsel fordi han har gjort noe han ikke skal. Barna dine får ikke psykiske men av at han skal i fengsel. Det er større sjans for at de får det av at du flipper ut. Men alt går. Det er jo besøkstider i fengsel også. Er jo ikke snakk om 2mnd engang. Ville forresten snakket med eldste barnet om det med litt humor. Slik at det blir lettere på skolen osv. (og til den som reagerer på det jeg skriver om humor: nei hun skal ikke si at det er tøft at pappa skal i fengsel ol. men hvis hun bor på et lite sted hvor andre vil få vite det regner jeg med at det kommer til å høres på skolen. Alt er lettere med litt humor). Dessuten. Når han er ute igjen er alt på bygda glemt.

Dere andre: Ærlig talt? Hun trenger da ikke funnet mannen i søpla? Kjenner oppegående menn (og damer) som i blant har gått på en smell og tatt feil valg jeg. Man trenger ikke være en dårlig person for det. Man er en dårlig person hvis man ikke ordner opp i feilene sine eller gjør dem igjen og igjen.

Skrevet

Har du vært på søppeldynga å funnet kjærligheten eller??

Skrevet

Hei!

Jeg føler med deg og skjønner at dette er vanskelig.Men det er ikke verdens undergang og alle kan gjøre feil.

Men ville bare si til deg at det finnes noe som heter Kriminalomsorgen i frihet,der går det ann å søke om å få lenke.Da er man hjemme,men samtidig soner.

En i familien min gjorde det.Han fikk først besøk av de også fikk han det innvilget.Og han fikk lov å jobbe,lenken slo seg på klokka fire da måtte han være hjemme til neste dag.Hvis han gikk utenfor området så slo den seg på.

Det skader jo ikke å søke:)

Skrevet

Jissess!!!!

Familien din ramler ikke sammen pga at mannen din reiser vekk litt, selv om det er til soning i "gjeldsfengsel" noe han forøvring har visst om i lang tid at hvis han ikke betalte for seg ble det sånn...

har selv sittet igjen i maaaange måneder alene når mannen min har vært i fremmede land og klart meg igjennom det helt alene. Du har fortsatt dine venner og familie som kan støtte deg og gjennom dette finner du virkelig ut hvem som er dine virkelige venner og hvem som gir f***! På små plasser så er det sikkert spennede sladder at han har måtte reise i en eller to uker, men så skjer det en ny skandale og om seks måneder er det ingen som husker hvorfor han var borte, hvis noen husker at han var borte..

Dette klarer du helt fint og tviler sterkt på om barna får senskader av dette..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...