*Rutletutt* Skrevet 13. oktober 2009 #27 Skrevet 13. oktober 2009 Samme som deg, Alva - biff får jeg bare ikke til...ikke flink på å koke fisk heller.
mam <3 Skrevet 13. oktober 2009 #28 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg suger på sauser, Alle typer! Kan ikke lage f.eks stek og kjøttkaker uten å måtte bruke posesauser. Derfor unngår jeg å lage slik mat når mannen er bortreist på jobb (han er kokk, så jeg sparer meg heller til han kommer hjem) Eneste jeg klarer er pasta bolognese.
Gjest Skrevet 13. oktober 2009 #29 Skrevet 13. oktober 2009 Bløtkaker er jeg helt talentløs på (og generelt å pynte kaker) Mangler nok hovedsaklig tålmodighet :-P
LilleDachs Skrevet 13. oktober 2009 #30 Skrevet 13. oktober 2009 Pannekaker.. Smaker bare rart når jeg lager de. Røren ser helt fin ut, går fint å steke den, men smaken... Det vil si, de smaker nesten aldri noe som helst. Bare mel kanskje..
*toppris* Skrevet 13. oktober 2009 #31 Skrevet 13. oktober 2009 får aldri til brunsaus:( prøvd oppskrifter, fulgt dem godt, men neida:( oxo kyllingfilet, blir alltid tørre:( uansett hvor my smør osv jeg bruker, også med olje:(
monika 3+1 i magen:) Skrevet 13. oktober 2009 #32 Skrevet 13. oktober 2009 er egentlig ganske flink på kjøkenet synes jeg, men det er 2 ting jeg bare IKKE FÅR TIL!! det ene er å koke fisk, den andre er å koke wienerpølser! vet at pølsene kun skal trekke, men pølsene sprekker, ellers så blir "skallet" ekkelt, å lager ikke den knekke lyden. ja.. og semulegrøten blir alltid svidd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå