Gå til innhold

Murre murre...

Uglemamma er tobarnsmamma!

Anbefalte innlegg

Gjest eelis+guttespire *fødeklar*
Skrevet

Jeg har 21. okt, så vi er jo nesten samtidig :-)

Jeg tror egentlig ikke det er noe på gang, kroppen min lurer meg sånn her hver eneste kveld. Men hver eneste kveld sitter jeg og er like håpefull, hehe ;-)

Disse murringene våre er nå forhåpentligvis godt for NOE, da! Vi er i hvert fall nærmere målet nå enn noen gang før, selv om det er en ganske mager trøst...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er vi=)

Ja, kroppen lurer meg også noe enormt til tider. Jeg trodde jeg fikk en rie i går natt, var kjempe vondt, men neida det var bare enormt med mageknip, hehe. Var så vondt at jeg ikke klarte å gå. Varte vel i 40 sekunder og akkurat der og da tenkte jeg: hva FAEN er det jeg har gjort!!, fikk flashback fra forrige gang, hehe. Men det er verdt hver eneste smerte=)

Skrevet

Haha, som å lese meg selv ;P Den natten hvor murringene krevde varmeflaske, fikk jeg flashback til vondtene forrige gang og tenkte "Neiii,vil ikke! Hvorfor måtte jeg absolutt finne på dette en gang til?!!"

Knis... Men joda, baby vil jeg ha :D

Skrevet

Har termin samtidig som dere (20.okt) og kjenner absolutt ingenting... Vil også murre:) Babyen min er stooooor, så vil ha han ut!!!

Blir spennende å følge hverandre neste uke!!!!!

Lykke til damer!

Skrevet

Takk ditto! :) Lillemor var 52 cm og 4180 gram da hun kom for 3 år siden 10 dager på overtid... Har mistanker om at lillegutt dennegangen ikke blir mindre akkurat. Spesielt siden jeg ikke kalrer å holde fingrene fra søtsakene... Kjøper inn gulrøtter å knaske på,men de går jo bare ut på dato mens jeg hiver innpå med kakemenn...Duuuh...

Jah, han kan godt komme snart... Er ikke lei ennå, men han trenger sikkert ikke bli 5 kg ;)

Blir veldig kos å følge hverandre jah :)

Skrevet

Åååhh, murr...grrrr!!!hehe..

Ble strippet idag, og det har murret siden hun rota oppi der. Trodde det var på gang jeg, men blødningene jeg hadde tidligere idag har forduftet, og murringene blir ikke verre! De er vonde nok, men de blir ikke verre, så da er det vel bare falsk alarm igjen!

Føler meg så lurt nå, kjenner jeg er skikkelig grinete.. Men i morgen er jeg vel ved nytt mot ;)

Skrevet

Vi blir utålmodige nå på slutten,men senk skuldrene og ta det med ro... Babyen kommer når han/hun er mest klar for det, og du er fortsatt før termin ;) *Klappe på og lage te til deg*

Selv om murringene er vonde blir de sikkert bare verre av utålmodighet :)

Skrevet

Jeg vet ikke hva murring er en gang...

:(

Skrevet

Ååååååh, *klappe på* :D

Murring er bare følelsen rett før du skal ha mensen...Ihvertfall er murringen min slik. Føles ut som en dag eller to før en vond mens er på vei :)

*Blåser murrestøv i retningen din*

Når har du termin, mammaioktober?

Skrevet

Ååja!! Det har jeg jo hatt!!! :D :D :D Jeg har det litt innimellom, men det er ikke så voldsomt mye. Hehe

Jeg har menstermin 19 oktober, og så fikk vi en på ultralyd som er 27 oktober. Så det blir jo spennende, det kan vel godt drøye ut i november for alt man vet. Huff.. Men jeg har hørt at det er vanligst å føde nært ultralydterminen jeg da, så forholder meg til den. Er også førstegangsfødende, så jeg er grønn som bare det :) Jeg tror liksom aldri at jeg kommer til å føde! Hehe

Skrevet

Jeg tror murringen min har tatt en fridag i dag,,, og jeg som hadde håpet der skulle starte noe.

Er førstegangs og veldig spent på hva som er i vente.

Ser det er flere som har termin neste uke. Hvor skal dere føde?

Drammen her.

Skrevet

Jeg er andregangs og tror aldri jeg kommer til å føde heller ;p Dvs ihvertfall at jeg har allveeeerdens tid :) Men, kanskje snart på tide å innse at jeg ikke har det? ;P

Skrevet

KK og forhåpentligvis Storken her :)

Skrevet

Neisj, jeg driver og planlegger alt muuulig rart :) Men det er liksom også det at hele fødselsgreia virker så utrolig fjernt! Har jo ikke anelse om hva jeg går til, samtidig som vi jo har venta så utrolig lenge. Tenk, NI måneder! Virker jo som det aldri skal skje noe, ikke sant.

På den andre siden har jeg begynt å lete litt etter "tegn". Og jeg mener jeg føler en del nedpress og stikking, som jeg ikke har kjent noe til før. Pluss at jeg tror jeg har begynt å få en del kynnere! Jeg tror det er kynnere ja :) Og murringer da. Hehe

Jeg skal føde på UNN. Tror jeg da.. Har valget mellom UNN og lokal fødestue.

Skrevet

Jeg skal føde på KK, på Føden håper jeg=)

Skrevet

Og dere murrer videre ser jeg.. Heldiggrisene dere er;)

Hva er KK egentlig? Eller kanskje rettere sagt hvor?

Skrevet

KvinneKlinikken i Bergen... Hvor da både Storken og Føden er. Storken er hippie-delen ;P Fødte der sist,kjempe-ok. Håper på der igjen...

Jeg murrer ikke for øyeblikket,bare for å ha nevnt det.

Men i seng skal jeg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...