Gå til innhold

Det bare suger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren tok det heldigvis med nord-trøndersk stoisk ro, da han kom tuslende med madrassen og dyna si, la seg på rommet med poden, og sendte storesøster (de deler rom) inn til meg.

"mamma er bare litt trøtt, nå må vi sove lille venn!"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert mager trøst akkurat nå, men du har i det minste samboer :-)

Skrevet

LER handlekraftig mann. Synes jeg ser for meg scenarioet. Humrer av sigarettfingrene og spritånden.

Sist jeg var på spritnach var på Lesbos i sommer. På et utested etter stengetid. Det ble så sent at jeg snakket spansk til vaskehjelpen på vei opp til hotellrommet. Como estas, hot in the weather. Uvitende på det tidspunktet at jeg da befant meg i hellas.

Skrevet

Det var ikke helt dagen for takknemlighet. :-P

Skrevet

Mintcondition, du er bare best! Har hatt litt frynsete nerver selv i dag, men du har gjort sånn at de er borte!

Fantastisk å lese din herlige historie!

Nachspiel er forresten døden, men desverre et must for meg. Elsker nachspiel, men angrer som F dagen etterpå. Var på nachspiel til kl 5 i dag tidlig og danset alene til Like a Prayer ...Grøss. Levde meg skikkelig inn i det også. Hadde ca 15 tilskuere...døøøø.

Skrevet

Vel, a propos spansk...jeg var på min "dannelsesreise" for noen (mange) år siden...da skulle venninna mi snakke spansk og være tjommi med en ansatt på et overnattningssted på Dominikanske Republikk, og tenkte spørre henne om hun kom fra strøket/byen (Santo Domingo).

Hun sier dermed, på sin haltende spansk; venga aqui?

Hvorpå den fastboende på øen, av afrikansk herkomst, ser meget betuttet på venninna mi, tusler bort, og stiller seg rett foran henne.

Venninna mi skjønner itjnå, og sier; "no no, venga AQUI!"

Hvorpå den stakkars dama stiller seg ENDA nærmere.

Først litt utpå dagen demret det for oss at "venga aqui" betyr "KOM HIT" og ikke "kommer du herfra".

10 år senere ler vi høyt av den enda :D

Skrevet

Nå lo jeg så det ristet i sidehåndtaket. LOL

Jeg elsker slike historier. Så utrolig morsomt MintCondition:-)))))))

Skrevet

Du er Dronninga cherry coke. LER

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...