Gå til innhold

Det bare suger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å sitte syk i sofaen med baconsnue (type like før svineinfluensa) og apåtil være fyllesyk, når samboeren er på fest og drikker champagne. Fyllenervene gjør meg sjalu og jeg trenger dessuten omsorg i dag. Buhu da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Del to kan du om selv, så null symp...:)

Skrevet

herregud som jeg føler med deg! ((klem))

hilsen hu med fylleangst ut av denne verden i dag...

Skrevet

Aawwee, du får sympati fra meg. God trøsteklem og masse cyber-TLC herfra. xxxxx

Skrevet

Æsja! Disse nervene er noe dritt=(

Men prøve å kose deg og tenk på at det er en ny dag i morgen!

Skrevet

Du og (S)Tinkerbelle skulle ligget i hver deres ende av en sofa med et digert pledd, cola og fyllemat og sett en skikkelig chic flick:-D

Skrevet

Å, det er så kjedelig med null symp når man er fyllesyk. Jeg var alvorlig syk i stad.

Ha ha, vælkommin i klubben. Jeg har ikke fylleangst, bare et kontrollbehov, muligens paranoia. Kan ikke for at jeg har verdens deiligste samboer heller.

Skrevet

DET hadde vært en god substitutt:-) TAKK, du er så god som gull for sympatien:-)

Skrevet

DET er jeg jaggu enig i! Jeg får nøye meg med bikkja under pleddet gitt.

Skrevet

Fotvarmer må være deilig:)

Inspirert av mitt eget forslag og i ren sympati med dere (og delvis fordi mannen har sovnet i andre enden av sofaen, det er visst utrolig slitsomt å skifte dekk...), så tror jeg at jeg skal krype under pleddet og se en skikkelig jentefilm med en cola og kakerester fra i går.

Må bare rive meg laus herfra først da.

Skrevet

Å skifte dekk er søvndyssende. Sovesport nr. 1 ! ! !

Og kakerester da. Så godt da. Jeg vil også ha kake og cola. Forresten så har jeg eplepai her da, men det liker jeg ikke. Og du vet, familiens nykommer slikket på posen den lå i, og kvalm som jeg er så fikk jeg ikke lyst til å dra ut eplebiter å spise den likevel.

Kos deg, da! :-)

Skrevet

fyllenerver og fylla angst er vel så og si d samme er det ikke? ;)

Skrevet

Melder meg på, og vinner førsteplassen i fylleangst! Trenger ikke være ordentlig full engang jeg, før den kommer krypende dagen derpå! Sender derfor all min sympati, uten forbehold til deg:)

Og til de som mener det er selvforskyldt har nok rett i det... Men, urettferdig er det i alle fall!! Tenk så himla mange det er som aldri er fyllesyke, samme hvilken bærtur de har vært på (i mitt tilfelle: min kjære -that lucky bastard) Livet er så blodig urettferdig!

Ps: Hvordan gikk det med middagen da? Tipper fårikål'n fikk bein å gå på! ..eller kanskje ikke;)

Skrevet

Er du pirkete eller?;-) Jeg har ikke angst for noe jeg har gjort (fylleangst), men har fyllenerver som gjør meg letter nevrotisk. Slik skille jeg de. Ha ha. Må le og.

Skrevet

Lurer på hvorfor man får det. Det er i hvert fall en indikasjon på at man lever, he-he.

Du, det gikk faktisk veldig bra. Jeg som ikke hadde smakssans pga. forkjølelse fikk plutselig smak igjen og det smakte himmelsk. Jeg lå rett ut da og snøt meg nesten i fingardinene hennes. Spiste sjokoladepudding liggende i sofaen. Ha ha.

Skrevet

Så bra!! Du får se på det som dagens høydare da vettu! Er ikke så værst å skilte med en høydare på en dag preget av bakrus og fylleangst:) Håper du hadde en kanonbra kveld i går da! Det kan jo veie opp for de fleste ulumskheter dagen derpå:)

Skrevet

Nei, du har så rett i det. Smil..:-)) Gårsdagen var nesten verdt dagen i dag;-P Og da var det gøy:-)

Skrevet

Du får nå kred for at du greide å få ned fårikål og sjokopudding når du var fyllesyk!!

Skrevet

Ja, OMG, jeg hadde ikke trodd det selv. Det er så ordentlig der vet du. At jeg er sikker på at jeg ville klart det selv med alvorlig svangerskapskvalme. Også er jeg flink til å overdrive da, når jeg synes synd på meg selv. Mannesyk blir jeg da. He-he:-)

Skrevet

Fårikål er nyyydelig dagen-derpå mat=) Skeptisk til den sjokoladepuddingen...

Skrevet

Nydelig å komme til dekket bord i hvert fall:-) Sjokoladepuddingen var jo nesten best, da. Og enda bedre når jeg fikk ligge. Hvilket er helt utrolig for det er litt av et visningshjem:-) Hun har blitt helt rusk etter jeg ble homsete (hennes ord)

Skrevet

Jeg syns synd på aaaaalle som er skikkelig bakrus, etter sist helg hvor jeg, småbarnsmor og greier, havnet på spritnachspiel og var hjemme halv 6, og lå i fosterstilling dagenderpå mens samboeren orget unger og heim.

God bedring; vi får håp de bli likar i mårra ;)

Skrevet

Hi hi, unnskyld at jeg ler. Det er så morsomt å lese.

Lavmoralens småbarnsmødre. Jeg tør nesten ikke si det, men jeg tror promillen kvalifiserte til glattcelle dersom jeg ikke hadde vært i hus.

Skrevet

Jeg følte meg skikkelig kul, da jeg kom hjem og vekket minstemann på 9 mnd i samme draget. Mutter inn og skal dytte smokk, med spritånde og sneip-fingre...åherregud.

Skrevet

Ha ha ha ha. Hysterisk ! :-))))))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...