Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #26 Skrevet 10. oktober 2009 Jeg er så i mot det der homse faenskapet og lesber som skal ha barn. De får bli kvitt den sykdommen sin og heller få seg et normalt forhold som er ment for folk å få barn på en normal måte. Blir syk når jeg hører de ekle historiene om homofile og lesbiske som får barn. Burde vært ulovlig og fengsel straff for det! æsj!
Gjest Antarctica Skrevet 10. oktober 2009 #27 Skrevet 10. oktober 2009 Herre gud 2305, det neste blir vel at du mener de keivhendte bør la seg kurere ved bønn, eller noe?
Gjest Skrevet 10. oktober 2009 #28 Skrevet 10. oktober 2009 Hæ? Nå er barnet et faktum og da synes jeg at de rundt burde gratulere, tilby sin støtte og hjelp og bruke masse tid på å dulle rundt mor og barn, akkurat som vanlig når en dame har født (vanlig i mine kretser i hvertfall) Dersom noen hadde kommet til meg og ment at jeg heller burde adoptert, etter fødselen eller etter at jeg fortalte om graviditeten. ville jeg blitt oppsiktig lei meg og det mennesket ville jeg nok ikke ha møtt så mye etter det. Regner med at HI har adoptert? Flott for deg, men de rundt deg vil nok ikke slutte å få barn av den grunn...
Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #29 Skrevet 11. oktober 2009 Anno 23:10 synes at HI burde "bruke masse tid på å dulle rundt mor og barn, akkurat som vanlig når en dame har født". Nå er jo bm i den heldige situasjonen at hun har en kone/kvinnelig partner som kan ta seg av den biten. JEG ville gratulert, men ikke dullet like mye rundt en dame med dame som jeg ville gjort rundt en dame uten dame.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #30 Skrevet 11. oktober 2009 I hvilken lov står at "lesbiske ikke får adoptere"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå