Gå til innhold

Min venninne er lesbisk og har fått barn!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg synes det er så vanskelig!! Blir liksom feil alt man sier eller gjør. Jeg unner selvfølgelig alle gleden ved å få barn. Men kan man ikke få barn kan man ikke få barn. Hva med å adoptere?? Mange barn i verden som trenger et godt hjem!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun kunne jo åpenbart få barn, siden hun har fått barn mener jeg. Hva er det du prøver å formidle med dette innlegget?

Skrevet

Du skriver at hun har fått barn, javel? Er det et poeng hvordan hun fikk det?

Skrevet

Ja jeg synes også dette var et merkelig innlegg. Ønsket om biologiske barn er like sterk uansett legning!!!! Hvordan kan vi kreve at fordi de har en annen seksuell legning enn oss så må de adoptere? Tull

Skrevet

Alle som er fruktbar og har en livmor kan bli gravid og få barn. Ser ikke helt det sjokkerende ved det (såfremt man ikke har vokst opp i jungelen og/eller har skulket unna alle o-fag timene på skolen)

Skrevet

Dra tilbake til 50-tallet, er du snill, HI.

Skrevet

HI: "Kan man ikke få barn, så kan man ikke få barn". Så inseminering og prøverørsbarn er også kritikkverdig? Håper du svarer på dette!

Skrevet

Hva er så spesielt med at en lesbisk ha fått barn? Vi lever i 2009, ikke i 1950..

Skrevet

Glad du ikke er min venninne!!!!!

Skrevet

Vi lever i 2009, ikke 1930. Hun kan jo tydeligvis få barn på "vanlig" måte. Vil si at du er en dårlig venninne.. Du kan ikke si at du unner alle gleden med å få barn, du mener det jo tydeligvis ikke..

Enten er dette et dårlig forsøk på å provosere, eller så er du rett å slett dum, uten evne til å glede seg på andres vegne og uten empati,

Skrevet

Hva er problemet, egentlig...

Liker du ikke at hun har fått barn?

Hvorfor burde hun adoptere?

Hva er du i mot, prøverør eller homofile foreldre? Forklar gjerne.

Skrevet

oi, jeg er visst også lesbisk OG har et barn!!! skrekk og gru... ;)

hva med loven som sier at lesbiske ikke får adoptere? skal vi bare gå barnløse da?

nei, takke meg til stork-klinikken i danmark:)

Skrevet

Hadde jeg vært lesbisk så hadde jeg heller betalt noen tusenlapper og tatt en Danmarktur, enn prøvd på å adoptere. Det er vanskelig nok for heterofile og svært ressursterke par å adoptere, de fleste land lar ikke homofile adoptere uansett, så vet du det HI.

Skrevet

Dette er sikkert enda en av de innleggene som skal provoserer folk.

Skrevet

Tviler på at det er en venninne av deg. Da hadde du vært glad på hennes vegne. Skam deg og pell deg tilbake til steinalderen.

Skrevet

Hun kan jo tydeligvis få barn. Hyggelig for henne. Adoptere kan hun derimot ikke.

Skrevet

Du aner ikke hva du snakker om. Jeg har fått barn med surrogat(mor). Hvor provoserende er det egentlig?

Skrevet

gratulerer!! Så flott!! Leste en undersøkelse som sa at de aller beste foreldrene er to mødre. De heldigste barna er altså de som har to mødre.. Det tror jeg på.. tenk så mye kjærklighet og omsorg!!!

(og tenk så mye man slapp å irritere seg over mannen i huset.. Håper døtrene mine blir lesbiske.. Og at de får mange barn!)

:-)

Skrevet

HI

Fei for din egen dør før du begynner å feie foran andres sier jeg bare!!!

Hadde folk bare slutta å brydd seg så mye om hva andre gjør(så lenge det ikke er kriminelt) så hadde kanskje det norske samfunnet vært litt bedre. Mener da mentaliteten og medmenneskeligheten.

Og en ting til- ei venninne som deg det vil ikke jeg kalle noen venninne.

Skrevet

Så koselig :o) Gratulerer så mye til din venninne :o)

Skrevet

Kanskje ikke din beste venninne dette her?

Gratulerer, håper alt står bra til med mor og barn.

Skrevet

HIls henne og si gratulerer. Så flott at hun også har fått oppleve underet med å bli mamma..

Skrevet

HI, kanskje du kan være så go`hjerta at du forteller henne at mannen din godt kan være farsfigur for barnet hennes, eller en ekstra onkel hvis hun vil?

Siden dere er "venninner", mener jeg.

Barnet trenger jo en mann å forholde seg til i oppveksten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...