Gå til innhold

Guttenavn: Iver eller Linus???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Iver. Helt klart!

Linus er kjedelig og poppis, og passer best til et lite barn.

Iver er barsk og tøff, og blir nok en kjekk mann med bein i nesa den dagen han blir stor :-D

Gøy å se at dere vurderer to så totalt forskjellige navn:)

Blir nesten som Ola og Maximillian, om du forstår hva jeg mener;)

Hva heter storebror?

Skrevet

Iver, helt klart. Men så har jeg aldri likt navn som Linus, Stinus, Tobias, Matias osv.

Skrevet

Storbror heter Eivind, så Iver er vel mer i samme gate, enn det Linus er..

Skrevet

Nå må jeg bare le litt, for Matheus var et navn vi begge hadde på lista vår og lenge tenkte på, helt til naboen fikk en gutt dem kalte Mathias. Og slik det vil bli her så blir dem kaldt med etternavn når dem har så like navn for å klare å skille dem (Barna blir samme årstrinn og derfor i samme bhg og skole etterhvert), og derfor ble matheus strøket av listen.. Og vi måtte begynne å lete på nytt :-P

Skjønner derfor godt at du er fornøyd med det navnet :) Men vi vil ikke ha dobbeltnavn..

Skrevet

Iver er flott :) Linus syns jeg er pinglete og barnslig.

Skrevet

Heia Iver! Dessuten er Eivind og Iver knall sammen!

Skrevet

Iver.

Ekte store mannfolk kan hete Iver.

Små, nuttepluttegutter kan hete Linus.

Skrevet

Stort flertall for Iver her ser det ut som! :) Jeg liker det navnet utrolig godt og synes også det passer vedlig fint til storebror, men jeg sliter litt med å se for meg en nyfødt med det navnet, men det kan jo forandre seg når jeg ser han på ordentlig, hehe :) Ikke skal han være baby i all evighet heller, dem vokser jo så fort at det nesten er skummelt!

Skrevet

sønnen min heter iver:D

verdens fineste navn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...