Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Deres mening??? Vi er så usikkre, liker begge navnene veldig godt. Forskjellen er: IVER er et navn jeg til nå liker bedre og bedre for hver gang jeg sier det. LINUS falt jeg for med en gang jeg så det, men har ikke smakt på det like lenge... Lager denne tråden mest for å smake enda mere på begge navnene, og for å hjelpe meg selv å bli sikker
Zitro Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 Iver. Har vondt for å se for meg en voksen mann som heter Linus... litt for babynavn for rmeg...
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 9. oktober 2009 #6 Skrevet 9. oktober 2009 Liker uten tvil Iver best at de to navna!
PAVEEL Skrevet 9. oktober 2009 #7 Skrevet 9. oktober 2009 Iver. Linus er på en måte oppbrukt synes jeg. liker litt "utradisjonelle navn" som like vel er "tradisjonelle" om du forstår:D
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 9. oktober 2009 #8 Skrevet 9. oktober 2009 linus syntes jeg er kjempe fint, men er vist blitt litt sånn poppis navn.
Musemor med tre søte små Skrevet 9. oktober 2009 #11 Skrevet 9. oktober 2009 Liker best Linus (men det kan jo ha noe med at gutten min heter det) Om navnet er blitt poppis de siste årene???? Vel, det fødes ca 50.000 barn i Norge i året og etter SSB er det bare 614 som heter Linus i Norge, totalt sett. For de som har vanskelig å se for seg som Linus som voksen, slå opp Linus Pauling og Linus Torvalds. Store menn begge to ;-)
lille je Skrevet 9. oktober 2009 #13 Skrevet 9. oktober 2009 Iver!!! Som en annen sa over her, føles merkelig om en voksen mann skulle presentere seg som "Linus Andersen"...
Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #14 Skrevet 9. oktober 2009 Iver. Å, det er så fint! Men kan du ikke bruke begge da, får du ikke twins?
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #15 Skrevet 9. oktober 2009 Neida, venter ikke 2 gutter, vi har en gutt fra før
soleia Skrevet 10. oktober 2009 #19 Skrevet 10. oktober 2009 Har alltid likt Iver, er stødig og tradisjonellt namn, men litt annleis likevel. Linus er litt søtt, men trur det er ganske poppis no.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå