Gå til innhold

Hei hei!


Anettemor82

Anbefalte innlegg

Da åpner jeg herved denne klubbsiden og håper at mange av dere som var på klubbsidene på barnimagen dukker opp her også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så hyggelig at klubben er åpnet. Jeg sitter her med en sovende liten engel som har litt vondt i magen. Gratulerer til dere med de små!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agathe kom 17.september, men siden terminen var i oktober er det her vi hører hjemme. Hun kom til verden på Ullevål og var 49 cm og 3088 g. Vi koser oss masse hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hepp hepp:)

 

Min gutt ble født 05.10.09 etter igangsetting en uke overtid.

Jeg var litt nervøs for at han skulle være stor og nekta å vente lenger.

 

Godt var det.. for han var 53cm og 4810g. 40cm rundt hodet.

lurer på hvor stor han ville blitt hvis vi ventet lengre;)

 

Har nå to barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg fikk en gutt 3.oktober :)

 

Kom inn på føden for en sjekk ,vannet var gått ,men noe misfarget.

Fikk på meg de "registreringbeltene" og 40 min ca etterpå ble jeg mamma til nr 3. Hastesnitt ble det,men gutten var veldig frisk å rask!! :))

 

2940 gram, 50 cm lang,og 34 cm rundt hodet.Perfekt liten guttebass :)) Vi storkoser oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da melder jeg min ankomst her inne og:)

Fødte en sønn 8.oktober, dagen før termin, liker jo å være akkurat litt foran skjema.

 

Og han er en drøm:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei=)

Lille Emil Leander kom 13.september og je hadde termin 4 oktober,men siden je hadde noe kløe og da for høye leververdier kom han tre uker før:) nå ligger han og sover og koser seg,mens je fant ut at det fantes en sånn her side:) det var veldig koselig!

håper alle koser seg like mye som vi gjør!=D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk og min andre prins 1. oktober :)) og koser meg hjemme med min mann og to prinser :)) hvor kommer du fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk lille Mats 5 dager på overtid 7. oktober. Han var 3900 gram og 52 lang og 37 rundt hodet. En helt nydelig prins. Jeg har en stolt storebror på straks 21 måneder her også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi fikk ei nydelig jente 7 okt. Termin var 10. Styrtfødsel på 25min :)

hun var 3756 og 50cm, 34,5 hode.

 

hun er SÅ snill, og storesøster på 16mnd er stolt!!

 

så heldige vi er dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:-)

Koselig å se at kjente nick dukker opp igjen her. Jeg fødte på termin 8. oktober, en skjønn liten stor gutt som var 4300gr, 54 cm lang og 37 rundt hodet. Han heter Adrian og er nå snart tre uker gammel:-) Vi koser oss hjemme, prøver og finne ut av litt nye rutiner og skifter klær til den store gullmealje. Gulping her i huset! Han får i alle fall nok mat;-) Storebror er stolt, og det er mamma og pappa også!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier meg enig i det Little.miss.sunshine&Adrian skriver. Prøver å finne ut av rutiner vi også. vi har en veldig glupsk gutt som vil ha ofte mat, men nå er det litt mer regelmessig (annehver -3.hver time). Han er ellers veldig snill og fin gutt. Skal på kontroll igjen på onsdag. Da er jeg spent på hvor mye han har lagt på seg. Han har hittil gått opp 500 gram fra fødselen så det er veldig bra. Gulping er det en del av også, men ikke så mye som storebror hadde da han var liten. Det er en veldig stolt storebror her i huset også på 21 måneder. Han vil hele tiden kose og klappe på lillebroren sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo alle sammen og gratulerer så mye med babyene deres!

 

Lille Isak Ludvig kom til verden 8.oktober. Han var 3310g og 46 cm.

Han kom til verden gjennom et planlagt keisersnitt som gikk helt strålende. De fire store(!)søsknene er kjempestolte. Den yngste av dem er 13 år. Så her er det kamp om gullgutten.

 

Han vil stort sett ha mat hver 4.time og sover mye ellers. Denne uka har vi sett både smil og en noe mer våken baby. Han kan fokusere nå og det er jo så mye nytt å se på!

For en herlig tid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20.oktober kom lille Birk til verden. 3610 g, 51 cm lang og 36 rundt hodet, og helt nydelig syns vi. Koser oss masse, men litt slitsomt er det også. Storebror på 5 år er veldig flink og stolt. Kunne ikke ha godt bedre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei. Gutten vår kom 23. oktober. en sulten liten kar som helst vil spise hele tiden. :-) Storebror på 2 skal bort og kose og klemme på han hele tiden, og gir han både smokk og bamse når han gråter. :-) Koser oss masse, men hadde glemt hvor slitsomt det kan være med disse små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei. Malin kom 23. oktober. Har det på samme måte som november_rain. Bare her har storebror på 2,5 kommet i trassen til de grader, men regner med det varer noen uker før det går litt over igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Her kom tulla vår 30.oktober 10 dager før termin-som skulle vært i morra 9.nov! :)

Storebroren på nesten 3 er kjempe stolt! Han skulle helst passet på henne selv,tror jeg. Han nusser og koser på henne hele tiden. :)

Får bare håpe det holder seg sånn.

Jeg er fra Hokksund i Buskerud,forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fødte vår andre datter 16. oktober, 13 dager etter termindato. Hun har fått navnet Henriette og veide 3410gr, 34 cm rundt hodet og var 52 cm lang. Nesten samme mål som storesøster.

Denne gangen fikk jeg ikke føde i badekar, noe jeg gjerne skulle gjort igjen.

Storesøster er stolt!

 

Ellers vil jeg råde dere som har baby med favorittside(vrir hodet til høyre eller venstre) og plaget med magesmerter om å oppsøke manuellterapaut.Det vil vise seg at babyen er stiv på den ene siden av nakken, og i nakken sitter det bl.a. nerver til tarmen.

Vi hadde slik behandling(manuellterapaut som også er fysioterapaut). med vår første datter, og startet behandling litt senere enn denne gangen(bedre sent enn aldri). Ja, som dere skjønner har vår datter nr 2 også fått 2 behandlinger allerede.

Se ellers nettsiden: www.kidd-kiss.no, der står det litt info. + endek av de som kan utføre slik behandling.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...