Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #26 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg var en drittunge med dårlig atferd
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #27 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg var en passelig populær litt grå mus Hadde flere gode venner, og godt overens med resten av klassen, ble aldri mobba og har aldri mobba noen, middels gode karakterer, middelsgod i sport. Ikke badgirl eller alternativ. Stakk meg ikke ut i noen retning med andre ord. Hadde en fin skolegang
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #28 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg var vel hun med elendig selvtillit, som ikke hadde det godt hjemme, men som mange var misunnelig på og trakkaserte/mobbet. Aldri klassekompiser, men eldre jenter. Har etter at jeg ble voksen fått høre at de som hatet meg hatet meg fordi jeg var så pen og fordi gutta var veldig begeistret for meg. Har aldri sett på meg selv som pen, så den er litt vanskelig å forstå. ;o) Ungdomsskoletiden var en vond tid, både pga skolesituasjonen og hjemmesituasjonen. Vet ikke helt hvilken bås jeg passer i.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #29 Skrevet 9. oktober 2009 0245, det er som om jeg skulle skrevet det selv. Jeg hadde skyhøyt fravær og godt er det, for ellers tror jeg at jeg hadde tatt livet av meg. Det var jævelige år, år som ingen skulle måtte gå igjennom og samtidig prestere. Takk og lov for å være voksen og kunne gjøre egne valg.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #31 Skrevet 9. oktober 2009 På ungdomskolen var jeg veldig populær og litt rampete, likte å tøye grensene litt. Var den jenta guttene var forelsket i og hadde mange venner. På videregående var jeg fortsatt populær men også regnet som veldig skoleflink, ble plutselig utrolig opptatt av gode karakterer osv. Gikk ut fra ungdomskolen med ng i matte og fra videregående med 5 og 6 i matte:)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #32 Skrevet 9. oktober 2009 Sportsfreak og wannabe badgirl, hehe. Spilte håndball, gikk stortsett bare i joggebukser, men gjorde jeg det ikke var det sorte jeans, sort topp og så likte jeg black/death-metal. Var vel relativt poppis, oppførte meg fint, klarte meg bra på skolen... Var venninne med en jentegjeng i parallellklassen, så var ikke så mye med de i min egen klasse. Vi begynte å gå på fest da vi starta i niende(det som nå er tiende), drakk litt i helgene og noen av jente begynte å røyke. Hadde kompiser som var "satanister", og ville så gjerne at andre skulle tro jeg også var det, men passa nok egentlig best i joggebuksa mi, jeg!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #33 Skrevet 9. oktober 2009 Var litt av hvert, i grunnen. Vanskelig å sette i bås. Hadde en fot i gjengen til "de kule" og en fot i gjengen som var sånn midt på treet. Røykte og drakk, var hestegal,guttegærn, rampete og rappkjeftet, men sjenert og høflig ovenfor lærerne.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #34 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg hang vel med de "teite" jeg da, og følte meg verken pen eller skoleflink. Frekke gutter som skulle tøffe seg for de pene jentene kalte meg for stygg. Venninnene mine var barnslige, og satt f eks på ryggen til hverandre i friminuttene. Hehe, da var jeg flau på deres vegne. Jeg drakk ikke og røkte ikke. ( Kanskje et par ganger, men ikke noe mer før på vgs) På vgs følte jeg meg litt mer populær, fikk mer oppmerksomhet fra gutter. Jogga opptil 2 timer hver dag etter skolen, men var mye ensom.Fikk mitt første kyss av en gutt som jeg fant ut var "desperat" om dere skjønner og egentlig ikke syntes jeg var pen engang. Vi skulle egentlig på date, men det skjedde ikke. Rota senere med en annen gutt som jeg nesten ble sammen med og fikk meg deretter en annen kjæreste som jeg fortsatt er sammen med.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #35 Skrevet 9. oktober 2009 Populær, skoleflink badgirl. Var ikke slem med lærerne, var faktisk den store favoritten og den flinkeste i klassen (men jeg både drakk og røyka hasj på fritiden, men det var det jo nesten ingen som visste om hehe) Syns ungdomsskolen var en lykkelig tid.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #36 Skrevet 9. oktober 2009 Ingen av delene.. Jeg var stille, sjenert, og kanskje litt emo.. Bare at det ikke fantes emo når jeg gikk på u.skolen. Var litt før min tid der ja..
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #37 Skrevet 9. oktober 2009 Ble litt mobbet i barneskolen. Best i klassen. På ungdomsskolen var jeg slem mot de lærerne jeg ikke likte - (som var alle unntatt to) og de var ganske slemme med meg også, og gjorde sitt ypperste for å "ta" meg. Var ganske populær i klassen i alle fall blant gutta - drakk, røykte var uredd og frekk- og hadde beste karakterer i klassen.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #38 Skrevet 9. oktober 2009 jeg var nok litt usynelig. Hadde noen få venner, men tror ikke de andre la merke til meg. ble ikke mobbet. Jeg var den stille og sjenerte som aldri sa noe i timene, og jeg var så skolelei at lekser var fremmedord for meg. Fikk nesten bare 3'ere og 2'ere på grunn av at jeg ikke gadd. Litt synd siden jeg fant ut på videregående at jeg har "klisterhjerne" og der fikk 5'ere hele tiden....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå