Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #26 Skrevet 9. oktober 2009 kjører ikke bil selv , heller ikke han . vi har ikke tilgang rett å slett på det. han nekter jo å dra selv. men jeg ser jo at noe er galt med han. men han er trøtt å sta. jeg er bekymra, å gråter fordi jeg er redd.. men han skjønner jo ikek det at han er nødt til å dra på sykehus. å ja, urinen hans er mørk også. alle ting tyder på enten hepatitt eller noe annet med leveren . har lest litt rundt på div ekspert sider. men han vil bare ikke høre på meg . jeg snakker ikke språket så jeg kan få forklart så godt ,uansett , om jeg dro for å finne en lege. så vil de ikke ksjønne hva jeg sier nok til å bli med tilbake.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #27 Skrevet 9. oktober 2009 Kjenner du noen andre i familien hans, f eks en far eller bror eller noen han stoler på? Få flere til å mase på han (JA; mase!!) og be dem ikke legge fingrene imellom, de ser vel også om han er gul. Det er seriøst, og det var derfor jeg mente du skulle ringe legen emd en gang!!!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #28 Skrevet 9. oktober 2009 han hører ikke på noen av oss. sitter bare å gråter her nå. kan man tvinge han ? han er jo så sta. vil ikke fo noen pris forstå hva vi forklarer han.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #29 Skrevet 9. oktober 2009 Har du bodd over 1 år i marokko også kan du ikkr litt arabisk engang? Hmm virker veldig rart. Si: jalla jalla habibi til mannen din=)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #31 Skrevet 9. oktober 2009 Dette er LETT tull da. Nissejentene!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #32 Skrevet 9. oktober 2009 Få han til lege!! Evt ring familen å få de til å hjelpe deg med å komme i kontakt med en lege. Masse god bedring til han! Skjønner godt at du er bekymret.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #33 Skrevet 9. oktober 2009 Er det mulig å ringe en ambulanse da?? Jeg synes det er skremmende at huden er gul.. har aldri hørt om dette symptomet på noen vanlig uskyldig sykdom før... Jeg tror du bør få ham til sykehus uansett om han vil eller ikke!! Lykke til, jeg krysser fingrene for dere
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #34 Skrevet 9. oktober 2009 Hvordan har det gått med dere? Fikk du kontaktet lege og fikk du mannen din med deg??
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #35 Skrevet 9. oktober 2009 14:41, hvorfor er det tull? Og hva er LETT tull? Det motsatte av TUNGT tull? Jeg har sittet desperat i utlandet selv og skrevet her inne i en forferdelig og desperat situasjon.. Noen av oss har ingen å henvende oss til noen ganger, og da er nettet lett tilgjengelig. Det er faktisk både leger, helsepersonell og sykepleiere her inne. Så jeg skjønner hun tok en sjanse på å spørre her på norsk først. HI, jeg håper alt gikk bra, og at han enten ble bedre, eller er under legetilsyn nå. Hilsen ei av de som svarte i natt.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #36 Skrevet 9. oktober 2009 hei HI her vil takke alle sammen for hjelp og støtte i natt. dette var svært tungt for meg,mannen min ble utover natten dårligere. rundt syvtiden på morgenen fikk vi han etter masse styr til nærmeste sykehus. der det ble påvist akutt leversvikt, de har ikke enda klart å finne den eksakte grunn. men de mener og tror en infeksjon. de påviste også blodforgiftning. som følge av et kutt mannen hadde fått på fotbladet på jobb. noe han hadde unlatt å fortelle noen. han er nå under behandling , å er blitt litt bedre. sover mye , og er sliten. han har også fått antibiotika intravenøst , samt at de gir han blodoverføring i morgen. da han hadde lav blodprosent. han kommer til å bli helt fin igjen sier legene. de sier leveren hans vil kunne klare å "fikse" dette selv. så nå er vi over det værste. jeg skal tilbake til sykehuset i kveld å holde han litt med selskap. takker igjen for all støtte og hjelp fra dere her inne.dere var til enorm støtte for meg. klem til alle, og skal hilse fra en meget sliten mann å si takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå