Tigerpote Skrevet 8. oktober 2009 #26 Skrevet 8. oktober 2009 Sprøyte i magen? Injeksjoner settes da ikke der som regel, med unntak av insulin? Dere setter vel i arm og rompe? For en tåpelig kommentar.
solstråle- g09 og ?12 Skrevet 8. oktober 2009 #27 Skrevet 8. oktober 2009 ja vi skulle sette i overarmen og i setemuskelen... så hvor hun fikk sitt "urkomsike" innslag fra aner ikke jeg... men morsomt var det ikke syntes jeg... kan jo ikke være helt god som tenkte at jeg kom til å le av det?
abella Skrevet 9. oktober 2009 #28 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg var vel ca 6 mnd på vei da jeg skulle ut og kjøpe strømpebukse. En liten tenåringsberte skulle hjelpe meg i butikken og foreslo 'hold-in' strømpebukse! Da smilte jeg litt og sa at nok ikke kunne bruke det når jeg hadde en slik mage (tenkte på smerten ved å forsøke å få en hold-in til å sitte rundt magen...). Da svarer den lille uvitende: "Nei, det forstår jeg, du vil jo selvsagt vise frem magen" Hm... Noe hun ikke har skjønt?
Lacey*har fått erta Skrevet 9. oktober 2009 #29 Skrevet 9. oktober 2009 Hehehe, artig tråd. Selv om det er helt grusom hvor mye folk kan få seg til å si bare fordi man er gravid. Min svigerfar kommenterer alltid vekta mi, uansett. Han er litt for opptatt av slike ting og er en mann som synes håndballjentene er feite(?) Før han visste at jeg var gravid og vi spiste hos han kom det gjerne kommentarer som: "Jøss, så rart at du ikke spiser mer, du som er så stor!" Og jeg hverken overvektig eller stor altså. Før jeg ble gravid var jeg skrapet for fett på kroppen. Nå kan han fortelle meg at: "Jeg synes du har vært tykk så lenge jeg" ja, jeg er jo gravid da og det varer i 9 mnd, men tykk er jeg jo slettes ikke!!! Grrrrr Min svigermor som ikke hadde sett meg på mange mange mnd, kom på besøk et par dager etter at jeg mistet mammaen min. Det første hun utbryter er: "Nei gud, se så svææær du er nå da! DEN diiigre magen også da!" Hyggelig å høre sånt når folk kommer på besøk for å vise sin kondolanse og man er ganske så utenfor når man mister mammaen sin. Hun prøvde hele tiden å spørre om babyen utviklet seg normalt, og om han fulgte kurven sin. Jeg svarte like kort hver gang. "Men du var ikke så stor sist du var gravid!" "Ehh, nei da fødte jeg jo prematur og rakk aldri å komme så langt" Tilsutt ble jeg så forbanna over at det var det eneste hun brydde seg om og der satt jeg og hadde mistet mamma, at jeg spurte om ikke hun skulle slanke seg snart for jeg synes hun hadde blitt ganske rundt siden sist! Jeg ligger akkurat på streken på SF målet og jeg har gått opp mindre enn "normalt forventet" når man har kommet så langt. Men uansett, har det virkelig noe å si? Folk burde vært sperret inne når jeg er gravid!!
maipiken Skrevet 9. oktober 2009 #30 Skrevet 9. oktober 2009 det kom en kunde bort til meg og sa at jeg var fødeklar.. jeg kom til å føde snart. Da jeg sa at jeg hadde 7 uke igjen.. (var da i uke 33) og at jeg fødte 1 uke over sist, svarte hun bare at jeg kom til å føde før tiden.. det var nå sikkert og visst... Oki.. håper at hun ikke mener før uke 37 da.
maipiken Skrevet 9. oktober 2009 #31 Skrevet 9. oktober 2009 tror folk at hvis magen er stor så føder man.. magen kan bli uendelig stor den.... ikke noe grense der
lillebie på`n igjen Skrevet 9. oktober 2009 #32 Skrevet 9. oktober 2009 jeg jobber 1 dag i uka nå pga bekkenet, og i dag var det jobbdag igjen...og ny jobbdag- nye kommentarer ) i dag fikk jeg høre bla: "ja ser du har gutt i magen ja, magen din er ekstreeemt lavt nede .." .....ehm ekstreeemt? " se der kommer gåsa" " ja NÅ ser jeg du har lagt på deg ja" "synes du har blitt litt stor jeg nå....altså ikke stor stor...eller jo du er jo stor...eller du skjønner hva jeg mener ikkesant? "
lillebie på`n igjen Skrevet 9. oktober 2009 #33 Skrevet 9. oktober 2009 jeg jobber 1 dag i uka nå pga bekkenet, og i dag var det jobbdag igjen...og ny jobbdag- nye kommentarer ) i dag fikk jeg høre bla: "ja ser du har gutt i magen ja, magen din er ekstreeemt lavt nede .." .....ehm ekstreeemt? " se der kommer gåsa" " ja NÅ ser jeg du har lagt på deg ja" "synes du har blitt litt stor jeg nå....altså ikke stor stor...eller jo du er jo stor...eller du skjønner hva jeg mener ikkesant? "
Gjest eelis+guttespire *fødeklar* Skrevet 9. oktober 2009 #34 Skrevet 9. oktober 2009 Dagens mest populære kommentar her er: "Herregud, er du ENDA gravid? Jeg syns du har vært høygravid i en eeeeeevighet!". Tilogmed mannen på kiosken sa det! Ja, også har tre forskjellige sagt at jeg har blitt så tjukk i ansiktet. Skal jeg si takk da, eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå