Blåmandag¤ Skrevet 7. oktober 2009 #26 Skrevet 7. oktober 2009 Nååh. Hehe. Gunnar to the rescue. Både bra og dårlig, men jeg tror ikke det er dib-føde. Hehe. Du,da? Er studiet bra?
Twintipp og himmelblå Skrevet 7. oktober 2009 #27 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg må nok kaste meg til ulvene jeg og:-O Personlig er jeg veldig glad i Bergans sine klær, og synes det passer best dersom du kler deg eller er litt sporty. Det har jo blitt veldig trend jakker\klær, men er jo opprinnelig for ferdsel i fjell og sportklær. Nå er ikke rompa mi akkurat sporty, men sånn ellers er vi mye ute, både hjemme og på turer, og Bergansen blir flittig brukt! (også til hverdags)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. oktober 2009 #28 Skrevet 7. oktober 2009 hehe... forstår at ikke alt er dib-føde om du trenger noen å snakke med så fins alltid msn eller pm jo her går ting i grunn ganske flott trives veldig godt! skriver en stor oppgave om alenemødre og det er helt supert fikk B- på min første innlevering i forvaltnigsrett så er litt stolt føler at dette er veldig riktig eneste manglen er en mann men det er temlig normalt her i gården... hehe..
Blåmandag¤ Skrevet 7. oktober 2009 #29 Skrevet 7. oktober 2009 Takk,takk,kanskje jeg gjør det. Så flink du er! Hurra! Jeg vil også studere mer, men det får vente litt tror jeg. Spennende studie du har valgt da. Mannen kommer nok om du vil. Min kom rekende på en fjøl da jeg egentlig hadde gitt opp.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. oktober 2009 #30 Skrevet 7. oktober 2009 rekende på en fjøl høres flott og idyllisk ut.... hehe jeg går å legger meg nå jeg. men vi snakkes helt sikkert videre en annen kveld natta
Suikerklontje Skrevet 7. oktober 2009 #32 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg liker ikke allværsjakker til bybruk. Det ser bare rart ut. På jobb (barnehage) har jeg brukt bergans, på lekeplassen og på fjelltur bruker jeg norrøna. Ellers bruker jeg kåper, regnkåper, duffelcoat, parkas og andre vanlige jakker. Jeg forstår ikke poenget med dyre, tekniske jakker på vei inn og ut av bilen. Bergans ser ut som man skal på fjelltur eller ut i sandkassen.
Gjest Skrevet 8. oktober 2009 #33 Skrevet 8. oktober 2009 Bruker alværsjakke hvis jeg skal ut (hvorsomhelst) og været ikke tillater bruk av paraply (nårsomhelst - bor på vestlandet). Heller komme meg dit jeg skal tørr, enn stilig og våt. Om det en skjelden gang betyr med støvletter, så får det være. Sammen med fritidssko og dongeri ser jo alværsjakke (i allefall min fra norønna) fint og sporty ut. Kjøp den jakka du vil ha, kommer nok ikke til å angre på det.
Gjest Skrevet 8. oktober 2009 #34 Skrevet 8. oktober 2009 Hvem sier at man brukte bilen for å komme seg til byn? Jeg busser og sykler og regner derfor med å måtte kle meg for å tåle spaserturen til og fra busstoppet. DER fikk du forklaringen din, kanskje det bare er du som er litt slapp og lite miljøvennlig? ;-)
kokosyklus Skrevet 8. oktober 2009 #35 Skrevet 8. oktober 2009 Hadde jeg hatt en bergansjakke ville jeg brukt den ogftere enn til og fra barnehgane. Jakke til 3-4000 kr skal brukes altså De er jo så kule.
prekæs Skrevet 8. oktober 2009 #36 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg bruker "treningsanorakk" med ull under. Vet faktisk ikke hva jeg skulle gjort uten den jakka. Jeg har litt moro av fenomenet "fryktelig dyre uteklær". Det er ikke måte på hva folk trenger når det gjelder utejakker. Men det rare er at de stort sett brukes til og fra jobb, for ute i naturen, i hvertfall her i byen, treffer man ikke folk utenom når det blir arrangert noen aktiviteter for ungene ala barnas skogsdag. Den ene gangen i året. Da møter de opp med utstyr som er en Himalayaklatrer verdig:) Jeg liker egentlig bergansjakkene forresten. Mulig jeg kjøper en og.
Plingeting Skrevet 8. oktober 2009 #37 Skrevet 8. oktober 2009 Her brukes en av bergansjakkene daglig. Men helt enig i at det ikke passer til støveletter! Men jer er ikke den støvelett typen heller. og skulle jeg finne på å gå i det.. så blir det noe annet. Liker bedre den "sporty" stilen til hverdags.. her er vi mye ute med barna og går turer. De fleste bruker jo disse jakkene OFTE! men.. jeg syns Bergans jakker er driiit stillige da!!
Brillefint - Jadda! Skrevet 8. oktober 2009 #38 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg liker allværsjakker og bruker min(e) MYE. Går oftest i jeans og da ser jeg ikke problemet med å bruke allværsjakke, SÆRLIG når været tilsier det. Her i byn er det bare å glemme paraply. Det blåser hele tiden så den blir ødelagt. Så er det regn er det bare å finne fram Bodø-bunaden (som den også kalles). Så står vi han av!!
Pirkeanonym Skrevet 8. oktober 2009 #39 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg bruker støvletter tilBergans trench coaten min, men det er ikke en typisk Bergansjakke da. Likner på en vanlig kåpe, men som tåler vær og vind. Utrolig praktisk her på vestlandet hvor det regner og blåser hver eneste dag. Jeg bruker også allværsjakkene mine fra Bergans når jeg er ute, om jeg går i sentrum eller tur, været her er det samme uansett, så bedre å ha påseg en allværsjakke enn en jakke hvor en fyser og blir våt av.
Minnie Mom Skrevet 8. oktober 2009 #40 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg er veldig glad i Bergans. Har to softshell og en fleece. Sikler nå på dunjakke eller dun"kåpe". Dere som sier dere ikke liker Bergans; man kan jo ikke uttale seg generelt om det. Finnes mange forskjellige jakker; softshell, tekniske jakker, dunjakker osv. Hva er forskjellen på dunjakke fra Bergans og vinerjakke/dunjakke fra et annet merke?
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 8. oktober 2009 #41 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg har Bergans og Norrøna jakker jeg... Har en sånn kåpesak, men det er faktisk mye mer praktisk å bruke "allværsjakken"... Synes det høres ut som en sånn som pappa brukte i 1990... Huff... Men hos meg skal ting være varme og praktiske... Kan ikke akkurat tenke meg at noen ser ned på meg når jeg kommer på butikken med rød jakke, dongeri og joggesko.... Hmm....
*Udon'tKnowMe* Skrevet 8. oktober 2009 #42 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg bruker nesten bare allværsjakker jeg =) Har ørt og fjørti jakker i alle varianter, men allværsjakken (for tiden en nordkapp) bruker jeg hele året.. Viss jeg pynter meg i skjørt o.l så tar jeg naturlig nok på meg en annen jakke, og er det kaldt blir det dun.. Men ellers, allværsjakke =) Uansett om jeg skal til byen eller i fjellet =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå