Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Dere som sier dere ikke liker allværsjakker, liker dere det ikke i sin helhet eller når de brukes "feil" i forhold til resten av det man har på seg og hensikten med turen ut (i den jakka)? Og om det er i sin helhet (ikke Bergans spesielt, men allværsjakker generelt) - hva har dere på dere på tur da, som er tørt, varmt og ikke klamt? *nyskjerrigpetra som har lyst på bergansjakke, skal ikke bruke sammen med støvletter men i regnvær på lekeplassen, til og fra barnehagen*
Mom2Two Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Altså kan fint bruke en slik jakke på tur eller om jeg leker ute med ungene, men ville ikke funnet på å gå i det ellers, nei. Synes ikke det er så pent med vanlige klær og slik jakke sammen, men ser jo at svært mange går med det. Spesielt lite pent er det med jenter som går med f. eks skjørt og støvletter + Bergansjakke..
Mille** Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 Hehe....var det jeg også lurte på i mitt innlegg. Er det stygt med allværsjakke på tur liksom? Da er det vel mere stygt/teit med finkåpe, kjole og høye hæler i skauen. ;o)
cherry coke Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 Bruker lignende jakker når jeg går tur i fjellet ol, men ikke til hverdags nei.
Mom2Two Skrevet 7. oktober 2009 #5 Skrevet 7. oktober 2009 Hehe, det ville ikke bare vært stygt men latterlig;o) Har en professor på mitt fakultet som møtte opp til seminar i Nordmarka (var et stykke å gå først) i dress og lakksko;o)
*dum&deiLig*™ Skrevet 7. oktober 2009 #6 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg elsker min Bergans, bruker den ofte siden det regner mye her jeg bor. Jeg bruker den også på tur, når jeg står på ski osv. Den er genial, for den kan brukes hele året uansett temperatur, jeg regulerer tempen med det jeg har på under jakka. Min jakke er diskret og ensfarget, ikke ørten farger. Det er lite stilig når jakkene er så glorete at man ser vekommende på en kilometers avstand.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 7. oktober 2009 #7 Skrevet 7. oktober 2009 Kanskje mannen til en av mine forelesere som møtte opp i skogen i Ilse Jacobsen regnkåpe og høyhelte støvlette. Skulle sove i lavvo og det var småregn. Uteaktiviteter hver dag:) Tror hun hadde en super helg;)
Mom2Two Skrevet 7. oktober 2009 #8 Skrevet 7. oktober 2009 Haha! Jeg hørte om en annen som skulle på dagstur i skauen som kom med bag.. Da lo jeg godt.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg må jo flire når jeg leser disse eksemplene. Men bør kanskje ikke flire så høyt siden jeg dukket opp på hyttetur med koffert. Til mitt forsvar visste jeg ikke at (i motsetning til på vår hytte) var det ikke bilvei helt frem til hytta :oDDD
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. oktober 2009 #10 Skrevet 7. oktober 2009 jeg har gått massevis av skogturer i platåsko og korte kjoler men det var riktignok på ungdomskolen
Blåmandag¤ Skrevet 7. oktober 2009 #11 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg skjønner ikke noe jeg. Er det disse svære dunjakkene dere mener, eller allværsjakkene til Bergans? Jeg ville gjerne hatt en god ytterjakke/allværsjakke på jobb (barnehage), men ikke sånn ellers...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. oktober 2009 #13 Skrevet 7. oktober 2009 ja trubbel. begyner du å bli senil?
Blåmandag¤ Skrevet 7. oktober 2009 #14 Skrevet 7. oktober 2009 Jamen du var jo bare smileansikt sist. Jeg nærmer meg 30, det er nok derfor. Enten det eller så er det ammetåka.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #15 Skrevet 7. oktober 2009 Åh, er det der du er (hvis jeg tolket dette riktig)?? Lurte på om du feiga helt ut, hehe ) Og "skal vi bolle" ble enda mer usjarmerende når jeg ikke hadde brillene på og syns det likna noe helt annet*ler*
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 7. oktober 2009 #16 Skrevet 7. oktober 2009 Etter å ha bodd i Bergen i over 4 år så ser jeg på Bergansjakka mi som mitt beste plagg! Her går jo "alle" med allværsjakker både til hverdags og fest Nå er min relativt ensfarget da (mørkeblå med litt svart). Har den ikke på om jeg skal på byen, men bortsett fra det så brukes den til alt!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. oktober 2009 #17 Skrevet 7. oktober 2009 hehee... jeg bytter det som står bak smilefjeset med jevne mellomrom hva avslørte meg denne gangen da lo masse når du skrev "gunnar?" i dag også
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. oktober 2009 #18 Skrevet 7. oktober 2009 ja det er meg som en gang var mortilgunnar. trodde alle viste det nå jeg. men da hopper jeg ut av skapet igjen skal vi bolle er morsom. hadde glemt den jeg. stjal den fra en som la den ut på FB
Blåmandag¤ Skrevet 7. oktober 2009 #19 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg vet ikke om flere fremtidige velferdsvitere her på dib. Jeg liker Gunnar, altså.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. oktober 2009 #20 Skrevet 7. oktober 2009 kanskje jeg egentlig burde gå tilbake til gunnar for din skyld
Blåmandag¤ Skrevet 7. oktober 2009 #21 Skrevet 7. oktober 2009 Men det er jo ganske spennende på denne måten da.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. oktober 2009 #22 Skrevet 7. oktober 2009 ja og ekstremt morsomt. ler enda!... hehe.. morsomste som har skjedd i hele dag
Blåmandag¤ Skrevet 7. oktober 2009 #23 Skrevet 7. oktober 2009 Hehehe. Jeg har følt meg litt ensom her, bra Gunnar og er her.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. oktober 2009 #24 Skrevet 7. oktober 2009 du er aldri ensom her, for du har alltid meg hvordan går det med deg om dagen egentlig?
erteposen + 4 Skrevet 7. oktober 2009 #25 Skrevet 7. oktober 2009 Bruker den på tur fordi det er nødvendig, men ellers bruker jeg regnkåpe om det regner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå