Synn(d)e Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Du skulle hatt gullmedalje i innsats her i dag, men bare gi opp, det er som å snakke til veggen. De aller fleste skjønner jo ikke hva du mener. Frustrerende ikke sant? Jeg skjønner deg veldig godt og er enig, såååh sympati!!
Tante Blås Squaw Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 Kan jeg haike på hovedinnlegget? ;o)
Mom2Two Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 Haha!!! Thanks:) Regnet med at jeg skulle få deeeeeen skyllebøtta da jeg åpnet dette innlegget:-p
Mom2Two Skrevet 7. oktober 2009 #7 Skrevet 7. oktober 2009 Ler godt, endelig skjønte jeg at det er "rompe" det nicket skal betyr;-) Takk for supporten, jenter:-)
cherry coke Skrevet 7. oktober 2009 #8 Skrevet 7. oktober 2009 Tror nok de fleste skjønner hva hun mener HI. Men uansett hva hvem mener eller ikke, så fikk HI noen litt kjedelige beskyldninger slengt etter seg kun pga et spørsmål. Voldsomt så det innlegget der engasjerer folk da!
Tante Blås Squaw Skrevet 7. oktober 2009 #9 Skrevet 7. oktober 2009 Neheisåh! *napper et blad av Palma*
Mom2Two Skrevet 7. oktober 2009 #10 Skrevet 7. oktober 2009 PS: Det er vel flere andre denne kreden skal deles med da:-) Var ikke bare jeg som var aktiv i debatten som oppsto.
Mille** Skrevet 7. oktober 2009 #11 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg tror mange skjønner hva Mom2Two mener, jeg skjønner veldig godt hva hun mener, og er helt enig. Med gadd ikke blande meg inn i en håpløs diskusjon. Er ikke i diskusjonshumør i dag, rett og slett, hehe... ;o)
Mom2Two Skrevet 7. oktober 2009 #12 Skrevet 7. oktober 2009 Men er ikke det positivt da, cherry coke? Jeg synes det er bra om folk engasjerer seg i noe annet enn ReimaTec og p-piller, jeg. Dette var jo en verdidebatt. Veldig interessant egentlig.
cherry coke Skrevet 7. oktober 2009 #13 Skrevet 7. oktober 2009 Tja..synes den diskusjonen minner mye om Reima diskusjonene jeg.
Mamma til gutt og jente....... Skrevet 7. oktober 2009 #14 Skrevet 7. oktober 2009 Kan jeg få spørre hvilket innlegg dere sikter til, damer ??
Synn(d)e Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #15 Skrevet 7. oktober 2009 Ja, det engasjerer mange. Er ikke det flott da? Dette er et diskusjonsforum. Ikke kos & klem AS. Det må være lov å diskutere en sak i en tråd uten at HI skal sutre for det. Hun fikk da mange tips også, men hvis du leser hele tråden ser du av svarene Mom2Two får at mange ikke fatter poenget hun vil fram til..........er veldig mange som argumenterer med "folk må gjøre som de selv vil"...noe som forsåvidt er sant, men det skal ikke stå i veien for at andre skal kunne sette lys på et voksende samfunnsproblem. Nemlig barn som blir dyttet på så mye materalistiske goder at de sitter i lekehaugen sin og ikke aaaaner hva de skal leke med.
Synn(d)e Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #16 Skrevet 7. oktober 2009 Egentlig foretrekker jeg "ræva" ;-)
Mom2Two Skrevet 7. oktober 2009 #17 Skrevet 7. oktober 2009 Næ, nå må du gi deg;o) Vinterdress er jo noe man kjøper fordi ungen bor i Norge og trenger varme klær. Mine unger bruker ReimaTec de. Minsta har sin dress på 3.sesongen nå, blir vel under 400 kr per sesong det.
Bunnies by night Skrevet 7. oktober 2009 #19 Skrevet 7. oktober 2009 Nå ble jeg også nysgjerrig - har ikke vært inne her i dag - og frister lite å bla gjennom innlegg for å finne det... bah... men spørs om ikke nysgjerrigheten seirer...
Synn(d)e Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #20 Skrevet 7. oktober 2009 Kan fort hende det blir det etter i kveld...haha!
cherry coke Skrevet 7. oktober 2009 #21 Skrevet 7. oktober 2009 Ikke kos og klem AS??? Nei, da har jeg misforstått azza..
Mom2Two Skrevet 7. oktober 2009 #22 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg synes da det var en interessant diskusjon! Det er da forfriskende å diskutere verdier og holdninger blant foreldre og barn, og ikke bare middagstråder, "jævla-mann-som-ikke-hjelper-til-hjemme" og hvor får jeg bestilt navnesmokker.
Mom2Two Skrevet 7. oktober 2009 #23 Skrevet 7. oktober 2009 Hehe, skal ikke se bort fra det!! But what does that make me?!?!?! :-O
Mom2Two Skrevet 7. oktober 2009 #24 Skrevet 7. oktober 2009 Hehe, du bare MÅ lese Bunnies;o) Begge diskusjonene i sin helhet that is.:-p
Synn(d)e Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #25 Skrevet 7. oktober 2009 http://www.dinbaby.com/forum/thread/140774500 *linkjunkie*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå