Gå til innhold

tv 2 nyhetene nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg mente barn kan ikke ha en så god fantasi at de kan uttale seg så og si korrekt som et barn i det heletatt kan si om noe sånt, og at de i tillegg har funnet bevis. Når man har funnet et bevis, og et barn har forklart seg så detaljert om hendelsene som det har blitt gjordt. Så syns jeg det er veldig merkelig at de ikke velger å tru på barna

Videoannonse
Annonse
Skrevet

varsom med å uttale seg er en ting, men når barnet er bevist utsatt for anale overgrep over lengre tid, mor er fraværende narkoman og barna har vært i disse 4 mennenes varetekt når mor har vært borte, så virker det ganske så opplagt hva som har skjedd. Jeg skjønner ikke hva mer av bevis man skulle ha hatt for å lage en sak ut av dette! Barna har foklart i detalj, de har blitt undersøkt av psykolog og lege. Alle bevis taler mot overgrep, og barna sikter ut disse mennene....

Stakkars barn som ikke blir trodd :/ De har vært kjempesterke som sto frem med dette, ihvertfall i en så ung alder, men de blir ikke trodd og får ikke fred for det som har skjedd. Disse mennene vil gå fri, og barna vil alltid være redd for at de skal komme å ta de igjen.. Grusomt :(

Skrevet

Men hørte jeg feil da han ene gutten sa at mora gikk på bingo mens fire menn passte de.... ofte?? Noe skurrer litt... hvor var foreldrene inni bildet?

Skrevet

Mora var rusavhengig, barna ble tatt av barnevernet før overgrepene kom ut.

Skrevet

Fy faen i hælvette altså. Jævla idioter. Stakkars, stakkars små. Tissen i rumpa, nei FY FAEN. Nå ble jeg sint nå. Min eldste er 4 år, herregud altså. At det går an.

Skrevet

Nok en gang ser man at Norge er et jævla bonde land. Snylter man på skatten får man lang fengselsstraff, men hvis man voldtar og torturerer små barn slipper man unna.

Skrevet

Jeg kjenner jeg blir fysisk kvalm av dette! Det er så klare bevis og allikvel går disse sadistene fri! Jeg har overhodet ingen som helst forståelse for at denne saken ble henlagt. Rettssystemet i Norge, som er verdens beste land å bo i (tydeligvis også for pedofile jævler), er helt på trynet!! Hvem som helst ser jo at disse fire mennene er så skyldig som det går an å få blitt. Etter dette er det virkelig ikke noe som overrasker meg lenger.. Trodde rettsstystemet var bedre enn dette..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...