Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Ser ikke på tv akkurat nå. Hva er det? *nysgjerrig*
❤☆❤Kanelbolle❤☆❤ Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 Hvordan kan noen gjøre noe slikt mot uskyldige sma barn??? Kjenner jeg blir helt kvalm jeg!!!
Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #5 Skrevet 6. oktober 2009 jeg så det jeg å.. helt jævlig, skjønner bare ikke hvordan de ikke kunne gjøre en sak ut av det!?! Hvor mye skal egentlig til for å få slike monstere dømt!?
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #6 Skrevet 6. oktober 2009 Det ble for sterkt for samboeren hvertfall, som måtte ut å trekke litt frisk luft. Jeg bare gråt. Fy faen
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #7 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg gikk glipp av det. Kan noen være så snill og fortell meg hva det var for noe?
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #8 Skrevet 6. oktober 2009 hva var det??? jeg rakk ikke se det!
Ubrukelige hengerumper... Skrevet 6. oktober 2009 #9 Skrevet 6. oktober 2009 http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/krim/fireaaring-og-seksaaring-voldtatt-og-torturert-2931630.html tipper det var dette??
Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #10 Skrevet 6. oktober 2009 http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/krim/fireaaring-og-seksaaring-voldtatt-og-torturert-2931630.html Dette er kan være sterke saker for de som ikke vil lese om slikt
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #11 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg så heller ikke. Hva har skjedd????
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #12 Skrevet 6. oktober 2009 Fy faen!!! Hvorfor i helvete ble saken henlagt????
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #13 Skrevet 6. oktober 2009 heilt forjævli tragisk!!! tårene triller, helt sykt at folk kan gjør slike ting!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #14 Skrevet 6. oktober 2009 kommer ikke opp noe på den linken der.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #15 Skrevet 6. oktober 2009 Faen, jeg klarte ikke å lese altsammen. Dere må gå inn på tv2.no. Saken om 4 og 6 åringene som ble misbrukt.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #16 Skrevet 6. oktober 2009 fy faen!! ble helt satt ut nå!! sambo bare skriker kastrer jævlene..å vet du hva, jeg er enig!! åsså ble saken henlagt!? jeg er rystet!!!!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #17 Skrevet 6. oktober 2009 Det er helt sykt. Så ble saken henlagt også. Stakkars små gutter.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #18 Skrevet 6. oktober 2009 ja det er sykt. trist og gjør meg jævlig forbanna!! men hvor mange ganger skal vi si slikt, felle en tåre, synes synd på stakkarene og gå videre med livene våres. hva er det vi som vanlige borgere kan gjøre for å påvirke utfallet av denne saken???!!!! jeg ønsker handling, reaksjon. men jeg selv vet ikke hvordan man skal gå fram.. noen ideer??!!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #19 Skrevet 6. oktober 2009 saken kan jo ikke bli henlagt!? det kan jo ikke være mulig... Det betyr jo at barn egenlig ikke har noen rettigheter i det heletatt! Det er jævlig nok at de har vært utsatt for dette, så ville ikke det norske rettsystemet ta tak i det... Det er jo som å si vi bryr oss ikke.. Og ikke til bare de guttene, men til alle barn som har opplevd overgrep. Kan man ikke dømme noen etter så mange bevis, så sier det i seg selv at det er nesten umulig og dømme noen som gjør slike forferdelige ting.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #20 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg sier bare: Bjugnsaken.. Sier ie at disse guttene ikke har opplevd dette, men at dere skal være varsomme med å uttale dere i sånne saker. Også i Bjugn var ekspertene og barnepsykiaterne sikre på at overgrepene var reellen og barnas beskrivelser var detaljerte og sjokkerende..
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #21 Skrevet 6. oktober 2009 Fyttihelvete for en forferdelig sak! Jeg banner så og si aldri, men sånne ting gjør meg så forbanna! At de kan henlegge en slik sak, fatter jeg bare ikke.. Helt utrolig tragisk. Håper virkelig saken blir gjenopptatt så vi kan få LITT rettferdighet her.. Norge i et nøtteskall. De aner ikke hvordan man straffer folk. Eller hvordan man prioriterer. Folk blir fengslet for å gjøre hærverk, men å fengsle stygge pedofile monsterjævler, det klarer de ikke! Og en ting til: HVOR VAR MOR OG FAR!??! Det går da ikke AN å ikke fatte at barna blir ødelagt av barnevaktene? Når små gutter får en stor voksentiss inn i rompa, er det klart det gjør vondt i lang tid etterpå, kan ikke IKKE merke sånt.. Fyyy fader..
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #22 Skrevet 6. oktober 2009 Men her hadde de jo faktisk undersøkte yngste gutten og funnet bevis på gjentatte voldtekter!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #23 Skrevet 6. oktober 2009 jeg husker ikke så mye av bjungsaken. Men her hadde den yngste gutten blitt undersøkt på sykehus, og de hadde funnet tydelige bevis på overgrep. Hvor mye mere må de ha? barns fantasi er ikke så voldsom at de kan finne på sånt selv Har du forresten fått med deg hele saken som var nå anonym 21:42?
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #24 Skrevet 6. oktober 2009 barns fantasi er ikke så voldsom at de an finne på sånn selv???Oisann, på tide å sette seg inn i historien, gitt. fra hekseforfølgelsene på 16-1700-tallet til bjugn, og helt sikkert hauger av saker som aldri blir avslørt også. For en forferdelig ting å bli anklaget (og dømt) for seksuelle overgrep mot barn om man ikke har gjort noe.. Men sier altså ikke at det ikke stemmer i denne saken, sier bare at man skal være varsom med å uttale seg. og ja, jeg har satt meg inn i saken.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #25 Skrevet 6. oktober 2009 Fy faen i helvete!!! Seriøst, jeg ville heller risikert et justismord her, enn at disse mennene går fri om de har gjort dette!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå