Gå til innhold

Barnevernet i Røyrvik, grip nå inn!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal vi se.... dette er "din baby - forum" på nettet. IKKE ET EGNET STED FOR SÅNNE INNLEGG!!!!!

Mener du at du har en barnevernssak, så kontakt barnevernet. Ikke sleng med leppa her inne.

SKJERP DEG!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men det var kanskje ikke så lurt å vise på riksdekkende TV at gutten fortsatt bruker bleie og smokk da..SLik at klassekamerater ser det? Så vidt jeg forstår det på dere som kjefter HI huden full så var smokk og bleie brukt bare på natterstid, så hvis foreldrene ikke tenker så langt at de kan nekte å ta med dette på tv, så er det en form for omsorgssvikt,- mener jeg..

Om gutten kanskje har en eller annen diagnose og bruker smokk og bleie til daglig, også på skolen og det er allment kjent, så er det en annen sak.. Men da var det dette med de "trusebleiene" da, som de kunne brukt..Som ser ut mer som truse enn bleie....

JEg hadde aldri fortalt hele verden at barnet mitt brukte smokk og bleie på natta i en alder av seks..FOr ungen sin del... SIkkert ikke så moro for gutten og evt bli konfrontert med dette på skolen, antar hele Røyrvik ser programmet, barna også..Om ikke på direkten så i reprise/opptak...

Skrevet

Ja Kylie trusene er på blå resept,man kan få 8 stk gratis i året.Det er ikke produkter som står i hyllene ,de har det på bakrommet : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...