Dronningen! Skrevet 6. oktober 2009 #26 Skrevet 6. oktober 2009 Skremmende at dere kan sitte her inne å diskutere ett lite barn på 6 år som bruker bleie og smokk, vi vet IKKE bakgrunnen for den avgjørelsen! Jaggu ikke rart det finnes noen som mobber...
kokosyklus Skrevet 6. oktober 2009 #27 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg hørte ei i nabolaget ( gjennom hekken) sa at han egentlig prøvde å tenne på hele kåken
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 6. oktober 2009 #28 Skrevet 6. oktober 2009 Ah, selvfølgelig! Da får jeg huske det neste gang ) Takk!
OsloMor Skrevet 6. oktober 2009 #29 Skrevet 6. oktober 2009 Ser ikke programmet selv, men denne ungen har vel et navn og et kjent ansikt, og det er jo ikke artig at noen starter en tråd om et uskyldig barn. Hva foreldrene angår, så kan man jo tenke hva man vil i sitt stille sinn. Men, går det utover et barn på den måten så holder man faktisk kjeft.
Lillepromp blir storesøster Skrevet 7. oktober 2009 #30 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg har sett kanskje ti minutter av dette programmet, pluss denne reklamen da faren sa at gutten måtte slutte med smokk. Men hvis de i tillegg viser at han bruker bleier på tv, så synes jeg rett og slett at dette er dårlig gjort av tv-kanalen og foreldrene som lar de vise det! Barn på 5-6 år (og deres familier) som kjenner denne gutten kan godt finne på å mobbe eller se ned på ham og familien hans pga dette. Er jo ikke alt man trenger å vise da...
♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #31 Skrevet 7. oktober 2009 Oslomor, jeg startet ikke en tråd om dette barnet. Hva jeg synes om det holder jeg for meg sjøl. Men jeg snakket om han tøffelen av en "mann" som savner dama si såååå fælt og som ikke tør å si glad i deg. Eller glad te dæ...som han sier. ååh blir flau!
Gjest thricane Skrevet 7. oktober 2009 #32 Skrevet 7. oktober 2009 kanskje det skulle vært laget en serie for DIB damene, "da mennene dro". da spørs det om vi hadde hatt tid til å sitte her inne og slarve om alle de "rare" tingene vi synes andre gjør. hehe:-P
PAVEEL Skrevet 7. oktober 2009 #33 Skrevet 7. oktober 2009 jeg må si at jeg blir stum av noen her inne altså!!!!!!!!!! sitte å hetse en 6 åring for at han bruker bleie???? hva i heise vet dere om hvorfor han bruker det da???? nå må dere begynne å tenke litt mer enn det nesen rekker!! er jo dann og vann det kommer opp innlegg her inne og at ungene sliter med å slutte med bleie! MEGET stygt gjort!
Honningmelon Skrevet 7. oktober 2009 #34 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg har en som blir 6 år i januar. Han bruker riktig nok ikke smokk, men han bruker bleie om natta. Han er sengevæter, og har en god grunn for å bruke bleie på natt. Kjente jeg ble en smule provosert av denne dømminga dere driver med nå.
Emma&Adrian Skrevet 7. oktober 2009 #36 Skrevet 7. oktober 2009 Har også ei jente på 6 som bruker bleie om natta!! Så endel statuser på facebook igår, "å herreguuud,bruker bleie når han er 6 år" Folk har ikke peiling!!
Honningmelon Skrevet 7. oktober 2009 #37 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg trøster meg med at det bare er uvitende og lite opplyste mennesker som sier slikt.
Emma&Adrian Skrevet 7. oktober 2009 #38 Skrevet 7. oktober 2009 Får gjøre det jeg og da :-) Merker at folk ser litt rart på meg når de spør når Emma sluttet med bleier på natten,og jeg da sier at nei det har hun ikke enda. Men de om det...
cherry coke Skrevet 7. oktober 2009 #39 Skrevet 7. oktober 2009 Tror ikke det var HI sin intensjon å "henge" ut barnet. Men noen av dere andre mobber faktisk et barn fordi han bruker bleie og smokk når han er 6 år. SO WHAT?? Ikke rart det blir mobbere av enkelte barn sier jeg bare! Og til dere Honningmelon og Emma&Adrian; håper dere ikke tar dere nær av disse slarvete kjærringene her inne.
EvaL Skrevet 7. oktober 2009 #40 Skrevet 7. oktober 2009 Det er ikke gutten det er noe rart med, han kan sikkert ikke noe for at han må sove med bleier på seg enda. Det er faktisk ikke slik at all klarer å være tørre i 6-7-8 års alderen eller enda eldre for den saks skyld. Men foreldrene burde nok ha vært litt mer forsiktige her ja, og tv selskapet har også et ansvar syns jeg, er det virkelig nødendig å vise gutten løpende rundt i bare bleia?
mozell Skrevet 7. oktober 2009 #41 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg er enig, TV2 kunne latt være å vise akkurat det, eller faren kunne i det minste tatt pysj på gutten så man ikke så bleien. Ikke at det er noe galt i å være sengevæter altså, men jeg tenker på "snakket" som garantert kommer opp når han begynner på skolen. Huff, stakkars. Og så var det han fyren som savner dama si da....altså, om man skal tro på det som står i Se og hør, så har de vært sammen i ti år, siden han var 26 og hun var 14 (!!). (Eller, "offisielt da hun ble 16".) Uansett, ti år, og så faller verden sammen når hun drar på ferie i en drøy uke. Djizez.
*Molly mus* Skrevet 7. oktober 2009 #42 Skrevet 7. oktober 2009 Er så utrolig glad min kjære ikke er av den typen. Hjelpe meg da hadde jeg virkelig IKKE holdt ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå