♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 jeg bare må le av han som lager taco fordi det gjør han og dama alltid... her skal man ikke vike for forandring nei! for ALL del. hehehhehe herlighet. Hade hade hade hade....eeeh ja legg på da! hade hade
mai mammaen til to Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 hehe skrev akkurat et lignende innlegg. helt merkelig type...
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 Han kan ikje vera heilt rektig eller?? og for ein taco-kombinasjon??
♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2009 Ja du tenkte det samme. Tortilla med ost og taco-suppe hehe (så i alle fall bra suppete ut oppi den bollen..) Tror det var nesten så han begynte å grine der han satt og spiste. og hvem sier egentlig busse-lalle til dama si? uff. nei guri malla for en fyr!
1881 Skrevet 6. oktober 2009 #5 Skrevet 6. oktober 2009 Han er jo 40 år da også snakker han nesten som en gammel bestefar! Hehe glad det ikke er min mann som er slik!
Frøken Anonym Skrevet 6. oktober 2009 #6 Skrevet 6. oktober 2009 Han har nok vært singel veldig lenge, og blir helt tussete når han har dame... Vet om noen som er sånn..
mai mammaen til to Skrevet 6. oktober 2009 #7 Skrevet 6. oktober 2009 han kan jo ikke være helt frisk. hehe
* 5 om dagen * Skrevet 6. oktober 2009 #8 Skrevet 6. oktober 2009 mannen min sitter bare å rister på hue han....herregud,for noen mannfolk,de kan jo ikke dette helt sammen bare forde kjærringene drar,sa han her...hehe... tror han av min hadde likt seg godt de dagene,og vært mest i garasjen,eller noe sånn.....
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 6. oktober 2009 #9 Skrevet 6. oktober 2009 Ja sånn blir det når damene skjemmer bort mannfolka!! hihi "æ pleie jo å komma heim te meddagsbordet æ vettu...." Stakkaren har vel knapt laget mat selv....
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 6. oktober 2009 #10 Skrevet 6. oktober 2009 Programmet burde vært tekstet. Forstår jo bare halvparten av det som blir sagt, jo!!
Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #11 Skrevet 6. oktober 2009 Hehehe, ja guri for en mann! "Jeg kunne ikke lage taco forrige fredag, for savnet var for stort og sånn..." Jadda! TI dager uten dama, og en skulle tro verden var på vei til å gå under vettu.. Stakkars dame sier nå jeg. Hvem ville ORKA å være sammen med en sånn tøffelfjott? Alle damer liker vel at mannen er LITT tøffel, men det er jo for fader meg måte på Skulle tro han var 11 år og ho dama var den første kjæresten hans. "Gla ti dæ å! - Der sa æ det igjen.."
giggsi Skrevet 6. oktober 2009 #12 Skrevet 6. oktober 2009 Merkelig skrue det der ja. Blir flau av å se på han. Og vet ikke om jeg makter å se når han skal synge til henne.
Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #13 Skrevet 6. oktober 2009 Haha...han er jo helt fantastisk. Skummelt å se hvor tafatte enkelte kan bli. Og smokk når man nesten er 6 år??? Spesiellt
♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 6. oktober 2009 #14 Skrevet 6. oktober 2009 De brente smukkene må lukte godt... Smart... :-D
Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #15 Skrevet 6. oktober 2009 Skulle akkurat til å si det! OG nattbleie? Vet at gutter kan være litt tregere med å slutte med bleie, men 5-6 år er vel litt drøyt? Nei uff, er kanskje ikke så galt, vet ikke jeg.. bare reagerte litt..
*dum&deiLig*™ Skrevet 6. oktober 2009 #16 Skrevet 6. oktober 2009 Er han med smokkene 6 år? Han har jo bleie på?
Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #17 Skrevet 6. oktober 2009 Ja..han var 6 år, eller så blei han det snart. Jævlig smart å hive på tennveske i peisen foran ungen. Djises!!
♥ McQueen♥ Skrevet 6. oktober 2009 #18 Skrevet 6. oktober 2009 Skulle vertfall begynne på skolen sa faren. Gjerne på tide å slutte med bleie da kanskje???
Lillespireengangtil Skrevet 6. oktober 2009 #19 Skrevet 6. oktober 2009 renate: det er jo tekstet,bare slå på text tv side 222 det veeeldig spesielt å være 6 år å bruke bleie og smokk ja,3,5 år etter mine det...
♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 6. oktober 2009 #20 Skrevet 6. oktober 2009 Reagerte også litt på bleiene først, men er jo mange som sliter med å bli tørr på natta av ulike grunner, så vi skal nok være forsiktige med å dømme... Men siden han brukte smukk som 6åring er det litt fristende å trekke den konklusjonen at det er foreldrenes "skyld" at han enda bruker nattbleie...eller? :-O
Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #21 Skrevet 6. oktober 2009 Ikke bare meg som reagerte nei.. Ikke like smarte alltid disse mennene i den serien. Som i en tidligere episode, der faren plasserte datteren i ei pappeske og ga ho en plastpose(!) hun kunne leke med, for da gikk hun ikke i veien for han..
♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 6. oktober 2009 #22 Skrevet 6. oktober 2009 Og tennvæske i ovnen med guttungen rett foran...Er det mulig???????
OsloMor Skrevet 6. oktober 2009 #23 Skrevet 6. oktober 2009 Hallo! Dere prater om et navngitt barn her. Vis litt hensyn med tanke på ungen.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 6. oktober 2009 #24 Skrevet 6. oktober 2009 Hvem bryr seg om ungen så lenge man har noe å slarve om? Skremmende at voksne ser på tv og er så raske til å dømme andre!
Twintipp og himmelblå Skrevet 6. oktober 2009 #25 Skrevet 6. oktober 2009 Gurimalla. Signerer Oslomor her. Typisk kvinnfolk å gryte sammen noen konklusjoner:) Hva vet vi om hvorfor det ene eller det andre? Men, enig i at forholdet virket litt annerledes om jeg kan si det slik da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå