Gå til innhold

hei damer:) når har dere standard ul, hvor langt er dere på vei da? skal dere vite hva det er i magen?


minsin- j27.08.06, j10.04.10

Anbefalte innlegg

Har ordinær ultralyd 11.11.09, da er jeg 19 uker og vil IKKE vite hva det er. Det visste vi ikke med forrige heller, da ble det jente. Syns det er litt av spenninga å ikke vite hvilket kjønn det er. Når det gjelder klær og sånn, så er det ikke vits i å kjøpe så mye klær når de er så små for de vokser så fort utav det, forrige gang kjøpte vi kvite og off white klær så hun hadde til hjemreise fra sykehuset og første uken hjemme, og så kjøpte jeg litt rosa klær etter en uke, pluss at vi fikk så mye gaver etter fødselen, at klær var det minste problemet:)

Men for all del, dette må folk få bestemme selv om man vil vite kjønn eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har termin 12.april og har ultralyd 18.nov, da er jeg 19+5 dager på vei... litt seint det synes jeg. Så sitter å vurderer å bestille privat ultralyd i uke 16.. vil så gjerne se at alt er ok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal 27.november og er da 19+4. Synes det er litt sent jeg da, men dog innenfor den tida som er OK og ikke FOR sent. Bare veldig lenge å vente... Vi skal vite kjønn hvis det er mulig å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært hos legen ennå, er i uke 14 nå, så blir vel UL i slutten av november en gang, hvis det er mulig så vil vi gjerne vite kjønnet :) men så lenge barnet er friskt ska man jo ikkje si noen ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :D Skal på ordinær ultralyd den 6.november. Da er jeg 19+2. Skal føde på Rana sykehus :) Jeg og samboeren vil gjeeerne vite kjønnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

Hadde "ordinær" ultralyd i går (22. Okt) på voss sykehus..

Ifølge fastlegen min, så var jeg 19 uker på vei å hadde termin den 20Mars, men de på sykehuset mente at jeg var 16+6, så fikk termin den 4.April..

Hun som tok ultralyden ville ikke si hva kjønnet var, fordi hun ville at babyen skulle være størrre før hun sa noe!!

Var litt skuffet i begynnelsen, men så fikk jeg heldigvis ny time den 6. November! :-)

Jeg vil vite hvilket kjønn det er, føler jeg kansje får et bedre kjennskap til babyen min i magen da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått eksakt dato for ordinær ul ennå, men jordmora sa at hun først ville ta den i uke 19, er nå 15+1 ska inn til samme jordmora nå på onsdag til privat 3D ul, hun skulle prøve å se etter kjønn da :D Er så nysgjerrige på hvem som gjemmer seg inni magen min... Ska forresten føde på SUS, Stavanger, har termin 17. april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omsider har vi fått plass på Asker og Bærum sykehus og da også time til ordinær ul 19. november, er da 19 uker.

 

Gleder oss masse, vi ønsker å vite hva det er hvis den ikke er for sjenert. Blir litt lettere å omtale den da, istedenfor å hele tiden si "den", og kanskje også få et enda litt mer forhold til det hele?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Ordinær UL på Sykehuset buskerud i drammen på mandag 02.november:)

vi skal vite kjønnet om mulig ja:) er da 17+5:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan:)

 

Jeg har fått time til første UL på Ahus den 18 november, og er da 19 uker på vei, så det er ikke så tidlig UL på meg heller. Dette er min første UL noensinne , så det blir nok veldig spennende.

 

Vi vil gjerne vite kjønn på babyen. Får vi ikke vite det på standard UL, vil vi prøve å få vite det på en 3D UL senere - vi er altfor nysgjerrige til å vente til den kommer til verden:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Hei

Jeg har første UL 27.11 og er da 18+5. Jeg har vært på en ul før, for å se på babyens hjerte. Men var kun det som ble gjort da, og ble da anbefalt å vente med ordinær til uke 18-20. Jeg gleder meg veldig og vi skal spørre om vi får vite kjønnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...