Gå til innhold

hei damer:) når har dere standard ul, hvor langt er dere på vei da? skal dere vite hva det er i magen?


minsin- j27.08.06, j10.04.10

Anbefalte innlegg

hei:)

 

hadde vært artig... jeg skal 4 nov og er da 19+0... syntes det var litt sent men det er kanskje vanlig... sist hadde jeg 16+3.... sist ville vi vite men denne gangen skal det være en overaskelse:)

 

skal føde på ssa arendal rundt 2 april en gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal ha UL 20.november og er da 18 uker på vei. Sist gang jeg var gravid fikk vi ikke vite hva det blir fordi han satt slik at det var vanskelig å se. Nå har vi bestemt oss å ikke vite det denne gangen og.

 

Skal føde på Rikshospitale 20.april.2010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei;-) Har termin 9.april og må vente helt til 18.nov med ordinær ul:-( Tenker det er fordi vi har vært på to ul på sykehuset allerede, slik at vi kom langt bak i køen..Ja,ja, den som venter på no`godt...-) Gleder meg til jm kontroll og sjekk av hjertelyd nå på torsdag:-)

Har tenkt å vite kjønnet hvis det er mulig ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordinær UL 17.november, er da 18 uker.

Vi vil vite kjønn om det er mulig å se :) Hvis ikke, så forblir det en hemmelighet til den store dagen :)

Skal føde i Bodø rundt 20. April.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ordinær UL 6. november, og da er jeg 18+4. Blir veldig spennende! Vi ønsker å vite kjønn hvis vi får muligheten:)

 

Skal føde på Drammen sykehus, med termin 7. april:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også føde på Drammen sykehus og har time til ordinær ultralyd 2 november, da er jeg 18+5.

Vi kommer nok til å ønske å se kjønnet, så klarer de ikke se det på ordinær ul, så blir det garantert 3D ultralyd for å prøve å få sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har time til ordinær ultralyd 29. oktober og er da 17+3 :) Vil gjerne se kjønnet om det er mulig, litt lettere å planlegge da føler jeg. Gleder oss kjempe mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ul den 16 november, er da 19+5, syns det blir litt sent, men de på sykehuset vet vel best. Og JA, vi vil vite det. Er så nysgjerrige, så vi klarer ikke å vente ;o)

 

Skal føde på Fredrikstad sykehus rundt den 12 april =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått ord. UL 16 nov. Da er jeg 19+6. Veldig spent på å få se om det er jente eller gutt. Prøvde oss på en privat UL for en drøy uke siden. Da kunne man ikke se tydelig hva det var, for ungen ville ikke ligge i ro ett sekund.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ordinær ul 10 november, er da 18 +1 :-) skal se om vi får vite kjønn på de to små da :-) håper vi får sett det...

 

skal føde på ssa elverum.. har termin 17 april.. men de to kommer nok før, slik de fleste tvillinger gjør :-) gleder meg hvertfall :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har standard ultralyd 19. november og er da 19 uker på vei. Jeg har foreløpig termin 19. april og skal føde på Ullevål sykehus. Vi har veldig lyst til å få vite kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på UL 30.november, men jeg har bestilt en privat UL i uke 16, for jeg klarer ikke å vente helt til 30.nov med å se den lille;) Er 12+2 idag. Vi vil vite kjønnet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal på ordinær ul 6 november, på ahus.

Har lyst til å gå til privat ul, men veit ikke hvordan og hvor jeg tar kontakt med privat ul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,

har time til ul 17.nov, da er jeg over 19 uker på vei. Vil veldig gjerne se om det er gutt eller jente, er kjempenyskjerrig, men er forberedt på at vi ikke får vite det. Med forrige fikk vi rett og slett beskjed om at det var sånt man ikke opplyste om (Aker sykehus).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mulig litt dumt spm, men når og hvor får man vite datoen for UL? Jeg er 14+3 i dag(terrmin 9.april) men jeg aaaner ikke når jeg har UL? er vel rundt uke 17-18 som er vanlig,men jeg har ikke hørt noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Lillegull-i-magen*

 

du får brev i posten en stund etter første legebesøk, fra sykehuset. er det lenge sia du var hos legen ring til de... hos meg hadde de glemt å sende det de skulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordinær UL 4.november og er da 18+2 uker på vei:))

 

Termin er 7.april og jeg skal føde i Skien.

Jeg ønsker å vite kjønn, men det gjør ikke samboer... hehe men sist gang fikk han vilja si, så nå er det min tur;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Har standar ul 2 nov, er da 19+2. Det er litt sent da, for det er jo 14 dager fra eller til, når man finner ut rette termindato. Har ikke vært så sent med de andre 3 nei.

Vi skal ikke vite kjønnet, vi er spendte nok om det er 1 eller 2 vi :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

 

Vi skal på UL 22.10 da er jeg 17+2 på vei. Og selvfølgelig skal vi vite kjønnet på barnet!!!!!!! Blir spennende å se, men så lenge barnet er friskt så jeg veldig fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på ul i november en gang, har ikke fått noe brev fra sykehuset enda.

Er 12+2 idag så er lenge syns jeg :-(

Sist ville vi ikke vite kjønn og hadde først bestemt oss for å ikke vite denne gangen heller..

Men nå har jeg veldig lyst å vite likevel :-)

Kan jo også være greit i forbindelse med forberedelse for eldste mann.

Han gleder seg veldig til babyen kommer, og sier vi må kjøpe babyseng og flaske ;-)

Hihi spennende dette :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar.

jeg var hos legen første gang 03.09. tok test 0209 og fikk time dagen etterpå.

hatt to kontroller etter det men ikke hørt noe om når og hvor eller noen ting?

skal til legen på onsdag g høre hjertelyd:) kan jo kanskje nevne det for legen da`?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på ul 11.november, er da 18+2. Vi ønsker å vite kjønnet denne gangen også, alt for nysgjerrige til å vente til barnet kommer;) Har termin 14.april, og skal føde i Skien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen sender inn noen papirer som rives løs fra helsekortet ditt, om jeg ikke har oppfattet feil. Har du fått "helsekort for gravide"?

 

Jeg var på kontroll for en uke siden og har ikke fått brev enda, men regner med at det kommer iløpet av denne eller neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...