Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #26 Skrevet 6. oktober 2009 Vil bare si at det er IKKE noe galt med deg, selv om du tenner på dette.. det er ingenting å skamme seg over. Så flott at du faktisk klarer å ha et bra sexliv med mannen din, og føle tenning etter alt det fæle du har opplevd tidligere.. Husk at mange har slike fantasier som deg, også de som aldri har blitt misbrukt. Klem fra meg.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #27 Skrevet 6. oktober 2009 Da etterlyser jeg deg da:) hvis ikke noe uventet kommer opp her i hjemmet, noe det skjelden gjør uansett:)
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #28 Skrevet 6. oktober 2009 dere er alle sammen en fantastisk støtte.takk. vet ikke hva mer jeg kan si til dere. er rørt helt inn i det innerste. selv om dere ikke kjenner meg så er dere så fantastisk snille og kommer med så mange fine ord. takk for alle flotte innspill og gode klemmer stor klem til alle sammen helt til slutt i svaret mitt. 14.13 du sier det er mange som ikke har blitt utsatt for slikt som har slike fantasier. ikke missforstår meg , jeg sier ikke noe galt om fantasiene, men at jeg som har blitt utsatt har dem. skjønne at en som ikke er b litt utsatt blir tent på det. men ikke at jeg som vet hvordan det er "ekte" kan gjøre det. skjønte noen hva jeg ville ha frem? synes ikke det er noe som helst rart, sjuktm ekkelt , eller noe negativt med denne fantasien. kun det at jeg som misbrukt har den. som jeg sa tidligere her oppe, ang å brenne seg.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #29 Skrevet 6. oktober 2009 Du kan ha det slik fordi fantasien ikke har noe med virkeligheten å gjøre. Du vet hvordan det er å bli tvunget, og hatet det. Men du nyter å late som om du blir tvunget. Og det er en enorm forskjell! Det ene ble gjort mot deg med vold og smerte. Det andre handler om tillit og overgivelse. Det dreier seg ikke om å fantasere om vold, men om å tørre å slippe kontrollen. Selv om det fysisk sett kanskje er likt, er det allikevel så forskjellig. Noen mennesker tenner på smerte. Det gjør de bare i bestemte settinger, det er ikke slik at de blir kåte i tannlegestolen. Det er situasjonen rundt man tenner på. Du ville jo aldri ha lekt på denne måten dersom det var en sjanse for at mannen din skulle gå over streken og gjøre noe som du ikke likte?? Du gjør det fordi du stoler på ham, fordi du tør å la ham ta kontroll. I grunnen er det jo det stikk motsatte av voldtekt, selv om det har ytre likheter.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #30 Skrevet 6. oktober 2009 du skriver fantastisk bra, å det er lett å forstå deg her. takk igjen. kan ikke få takket nok til deg og de andre her inne.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #31 Skrevet 6. oktober 2009 Nå begynner faktisk jeg å grine også Det er utrolig fint hvis noe av det jeg har skrevet har hjulpet deg. Du virker som en flott og sterk dame! Hilsen meg som skrev innlegget over ditt.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #32 Skrevet 6. oktober 2009 Sterk historie. Jeg vil bare si at det broren din gjorde IKKE IKKE IKKE var din skyld! Det må du aldri tro. Om du så hadde invitert ham til å ha sex med deg, skulle han ikke ha gjort det. Det er bare han som har gjort noe galt, og du må aldri tro noe annet!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #33 Skrevet 6. oktober 2009 kjære HI.. jeg ville bare si at det er en helt normal reaksjon. det er som det er meg selv som skriver, kjenner meg så igjen. eneste forskjellen er at det ikke var min bror. livet da, og nå er det samme som du opplever..' det er fullt mulig og leve med det. du trenger ikke å skamme deg!!' det jeg tenker er at de som gjorde dette med oss da, skal ikke ha den makten over oss NÅ.. selv om vi har "ettervirkninger"
malingus Skrevet 6. oktober 2009 #34 Skrevet 6. oktober 2009 Uff for en fæl historie du sitter med! Men det er bra at du deler den. Alle overgrepshistorier er fæle. Uansett! Har hørt så altfor mange. Først og fremst vil jeg anbefale deg å ta kontakt med noe som heter "støttesenter mot incest". Der vil du treffe mange som har opplevd lignende ting. Vet ikke hvor du bor, men vet de har sentere flere steder rundt om i landet. Det er ikke terap, men et sted du kan treffe og prate med andre som også er incestutsatt. For det andre vil jeg si at de fantasiene du har ikke er unormale. Mange som har sagt det her, men det kan ikke sies for mange ganger. Er selv blitt seksuelt misbrukt som svært ung. Har skammet meg fælt over det du skriver om. Fantasiene. Men nesten værre, jeg skammet meg over at jeg til tider likte sexen da jeg ble voldtatt. Fr min del varte overgrepene i flere mnd og av forskjellige menn. Og det at det ikke var ille hver gang, har vært med på å gjøre at jeg har skammet meg FORFERDELIG og gitt meg selv all skyld. Det var først for noen få år siden, da jeg begynte hos en virkelig fantastisk terapeut med erfaring og ekspertise på nettopp dette området, at dette kom opp. Hun forklarte at dette med lystfølelse (altså at man blir opphisset og våt nedentil) i forbindelse med overgrep, er helt normalt. Dette er bare en het naturlig måte kroppen reagerer på seksuell berøring. Kroppen vet ikke at den blir misbrukt. Det er det hjernen som gjør. Ikke alltid det engang. Dette er bare noe som skjer helt automatisk ved sesuell berøring. Og fantasiene er helt normale. Om de har noe med overgrepene å gjøre, eller ikke, er ikke godt å svare på. Men disse fantasiene er helt normale uansett. Så lenge det er bevisst og frivillig fra din side og både du og mannen din vet hvor grensene går, er dette HELT I ORDEN! Ikke tenk på det engang! Ellers er jeg enig at du bør være på vakt ovenfor din brorog hans kommende barn. Samt din andre brors barn. Jeg ville sagt ifra til barnemoren også. Ja, folk kan forandre seg. Men tar du sjansen? Skriv gjerne til meg. Jeg gidder ikke signere anonymt. Dette temaet er for viktig til det. Men har respekt for at andre ikke "står fram".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå