Gå til innhold

Bursdag samme måned


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har 4 bursdager på 3 uker. 2 voksne og 2 barn. Blir 2 familieselskap og 2 barneselskap. Mannen er heldig. Har samme dag som mellomste, så han blir bestandig husket. Jeg har sist av oss og da er alle lei av feiring.

Minstemann kom nå i fellesferien.

Videoannonse
Annonse
Gjest mamma til 2 prinsesser:)
Skrevet

Nei jeg ser iallefall på det helt motsatt fra deg...

Mine jenter fyller begge i oktober.

Eldstejenta fyller om 2 dager og minstejenta fyller neste lørdag...

Synes det er veldig greit og praktisk å feire dem samtidig..så her blir det felles bursdag begge dagene i helgen:)

Når de blir eldre skal de selvfølgelig få hver sin dag hvis de ønsker det..men enn så lenge så kommer vi til å kjøre felles selskaper for dem:)

Skrevet

Mine to unger har bursdag med 13 dagers mellomrom, jeg har aldri tenk på at det er kjipt utover at det er like etter jul og kontoen ikke alltid er fullstappet da. Men utover det er det ikke noe negativt.

 

De har bursdag på hver sine dager og feierer hver sine dager. Hun minste må slåss litt med oldemor om hvem som skal ha selskap på dagen hennes, siden de har bursdag samme dag. Men ikke vært noe problem til nå, runde dager har oldemor om ikke er det selskap her.

 

Det som er litt kjipt her i huset, er at alle fire ungene har bursdag nesten samtidig. Neste mnd begynner hun ene, før andre, så to rett etter jul. Også har vi ørten bursdager innimellom der vi skal i, så juletiden går mest til bursdags besøk.

Skrevet

Det ber 4 dager mellom mine barns bursdager, men de har aldri hatt felles feiring. Hver sine dager (på bursdagen) har de hver sine klasser (tidl barnehageavd) til selskap, Men i fjor og i år skal vi ha felles voksenbursdag. Tror ikke besteforeldre, tanter og onkler har lyst til å komme flere ganger pr uke, så da tar vi en voksenfeiring etter en av barnebursdagene.

Skrevet

Her blir det alt fra et par uker til bursdag på samme dag for eldtsemann og yngstemann.

Ser ikke på det som noe problem.

 

Om det skal feires en gang eller i to selskap når det kommer til familien tar jeg som det kommer. Har stor tro på å spørre barna selv og la de avgjøre, verre er det ikke.

 

Finnes verre tidspunkt å bli født på.

Skrevet

Her hadde jeg termin med lillebror 2 dager etter storebrors bursdag (ende med at det er 6 dager mellom bursdagene). Synes det er helt greit å slippe unna med ett familieselskap:0) De vil selvfølgelig få hvert sitt barneselskap. De vil allikevel være i sentrum når familien er samlet.

Skrevet

Ikke kipt idet hele tatt. Begge jentene min hadde bursdag i går 5 okt.

De ble 12 og 1 år. Kjempekoselig hadde vi det:)) Tror jentene hadde det vedlig kjekt også. Vi hadde famileselskap i helgen og eldste jenten skal ha selskap sammen med vennene sine så snart høst ferien er over.

 

Det var også veldig stas å få en lillesøster på selveste bursdagen sin!!

Skrevet

Jenta mi og baby i magen får nok bursdag samme mnd, har ikke tenkt noe over det, håper bare ikke baby kommer på bursdagen til storesøster. Er ikke noe å gjøre med det nå nei, hehe:)

Skrevet

På samme dag er kjipt, men ikke samme mnd. Jeg og min søster har det, og det har aldri vært et problem. Barna kjenner jo ikke til noe annet.

Skrevet

Jeg og den ene søsteren min har bursdag i samme mnd, med 10 dagers mellomrom, vi har alltid hatt egen bursdagsfeiring. Var ikke kjipt for meg, men siden mamma og hennes to søsken også har bursdag i denne mnd, så er gjestene litt lei av kake når det kommer til min bursdag for da har de allerede vært i selskap to ganger i løpet av en ukes tid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...