Har 2 jenter Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Er det kjipt for to søsken å ha bursdag i samme måned? Ser ut som det blir det her.... Ikke at jeg får gjort så mye med det da. Men noen som har erfaringer?
flypapir Skrevet 5. oktober 2009 #3 Skrevet 5. oktober 2009 Hehe, dette lurer jeg også litt på! Minstemann her er født dagen etter eldste sin bursdag, så vi regner med å feire flere dager til ende....
Har 2 jenter Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2009 Bare noe jeg kom til å tenke på når jeg har termin med 5 dager før bursdagen til vesla. Vet om flere som slår de sammen, og synes det virker litt kjedelig å måtte dele oppmerksomheten. Men får ta det helgen før og etter
Gjest Skrevet 5. oktober 2009 #5 Skrevet 5. oktober 2009 Hehe ... jeg og mine to søsken har bursdag iløpet av under ei uke vi ;-) 28.mai, 1 og 2 juni. Har aldri vært noe problem ... heller tvert imot. Når den ene har bursdag så vet den andre at nå er det snart min tur også. Da synes jeg det er nesten verre her i huset ... Minstemann har bursdag 30. desember, så han får alt oppstuss og gaver iløpet av ei uke også blir det forferdelig lenge til neste gang. Så når han ser storebror har bursdag i juli så er det fremdeles et halvt år igjen til det er hans tur.
tvkrus Skrevet 5. oktober 2009 #6 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg er akurat 2år og en dag yngre enn min søster gikk helt greit det. Vi bytta på å ha voksen bursdag og barne bursdag på dagen vår. Og nå har min datter bursdag 6 dager etter meg så vi "feirer sammen" og da glemmer fleste meg og det syns jeg er like greit
Har 2 jenter Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. oktober 2009 Ok. Forundrer meg ikke om jeg får på samme dag. Men enig, er verre å ha bursdag nære julekvelden
Monajenten Skrevet 5. oktober 2009 #8 Skrevet 5. oktober 2009 Tror det vil være lurt å ta det helgen før og etter, slik at du er bevisst på at de har hver sin bursdag:-) Får krysse fingrene for at du ikke føder på bursdagen hennes;-)
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 5. oktober 2009 #9 Skrevet 5. oktober 2009 Hos oss kan det bli 3 dager mellom bursdagene... tror nok vi kjører litt felles bursdag de første årene, men ettersom ungene blir eldre, skal de få ha hver sin bursdag ja..
Norwegian by injection Skrevet 5. oktober 2009 #10 Skrevet 5. oktober 2009 Hvilken mnd.? He he Jentene mine har bursdag 7.desember og 15.januar....jeg synes det er veldig kjipt. Bursdag-jul-bursdag, iløpet av en drøy mnd. Dårlig planlagt av meg ;-)
Plingeting Skrevet 5. oktober 2009 #11 Skrevet 5. oktober 2009 Fins nok kjipere ting enn det.. stakkars jenta mi da.. hehe.. Født på julaften.. også har storerbror bursdag 3 uker etterpå.. så her er også ALT i løpet av 3 uker.
Monajenten Skrevet 5. oktober 2009 #12 Skrevet 5. oktober 2009 Haha artig Norwegian....:-) Datteren min har bursdag 8. desember og sønnen min har bursdag 14. januar;-) I tillegg har jeg i november, så det er en laaang tørkeperide mellom gavene;-)
Norwegian by injection Skrevet 5. oktober 2009 #13 Skrevet 5. oktober 2009 He he, og JEG har 27.november!! Du da?
Har 2 jenter Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #14 Skrevet 5. oktober 2009 He-he, ja mye en skal tenke på. Alt er veldig nytt enda, men ser ut til å ha termin i begynnelsen av juni. Så får håpe den kommer før skoleferien, kjipt å ha bursdag i sommerferien da alle er på ferie Neida, viktigste er å få ett fiskt barn.
Monajenten Skrevet 5. oktober 2009 #15 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg har 4. november da:-P Men var ikke sååå langt unna:-D
Norwegian by injection Skrevet 5. oktober 2009 #16 Skrevet 5. oktober 2009 Da er vi i samme båt Monajenten ;-)
Monajenten Skrevet 5. oktober 2009 #17 Skrevet 5. oktober 2009 Hihi, artig;-) Mamma og pappa har bryllupsdag 27. november da, teller det? :-P
mai mammaen til to Skrevet 5. oktober 2009 #18 Skrevet 5. oktober 2009 jeg har to barn og yngste er født dagen etter 2 årsdagen til snuppa. så de har bursdag dagen etter hverandre. nå er han bare 1 år så har bare feiret bursdag en gang. jeg har tenkt mye på det... om hvordan vi skal gjøre det osv. men det vi gjorde nå og kommer til åg jøre fremover er å ha et bursdagsbesøk på hver sin dag ( familie besøk. vi har så stor familie begge to så da må vi dele besøkene opp) min familie kommer en dag og hans dagen etter... så får dem ha hvert sitt barnebesøk..... denne gangen hadde de et barnebesøk sammen. Det var med min venners barn.. så hadde eldste eget barnebesøk..
Norwegian by injection Skrevet 5. oktober 2009 #19 Skrevet 5. oktober 2009 Selvølgelig!!! Flott dato!!
Monajenten Skrevet 5. oktober 2009 #20 Skrevet 5. oktober 2009 Veldig flott:-D Jeg var med, 14 år gammel, kort krøllete hår og streng. OH jeg var hot:-O
Norwegian by injection Skrevet 5. oktober 2009 #21 Skrevet 5. oktober 2009 Ha ha! 14 år gammel og hot, det tviler jeg ikke på! Jeg var også mega-hot da jeg var 14 år, en gang på 80-tallet, he he, skikkelig lekker var jeg!
Monajenten Skrevet 5. oktober 2009 #22 Skrevet 5. oktober 2009 Haha det er godt å høre at jeg ikke er den eneste som har hatt en fortreffelig periode i ungdomstiden:-P Ha en strålende kveld!
Snakkelittmeddeg Skrevet 5. oktober 2009 #23 Skrevet 5. oktober 2009 Tror de fleste i familien min på mamma sin side har samarbeidet litt Tar alle besøkene i oktober, desember og januar Mine barn har 27 og 30 desember.. Ene tanten har 26 og mamma har 31 des.. Nå synes jeg det er greit at alt blir tatt under ett.. ( Vi tar ett år hver, og ja nå må jeg ha et mer, men det går greit ) Eldste får alltid ha klassen på besøk når hun har bursdag, så hun får sin egen feiring. Sånn blir det når mini blir eldre og =)
Joikaboll@ Skrevet 5. oktober 2009 #24 Skrevet 5. oktober 2009 3 av barna har 30. okt og 11. og 19. november. Det blir feiret felles voksenbursdag da halve slekta kommer langveisfra. Jentungen, mannen og minsten har 13. april, 11. og 30. mai, så her blir det også felles feiring. Meg i september glemmer vi hvert år, heldigvis.
Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #25 Skrevet 6. oktober 2009 He he, jeg er også i samme båt ;-) Mine har 11 desember og 13 januar. Blir litt mye gaver på kort tid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå