eggstokk Skrevet 5. oktober 2009 #26 Skrevet 5. oktober 2009 Spes.spl.....synes du svarer veldig reflektert og fint på dette. Det er lov å tenke for seg selv, og selv om FHI anbefaler å ta vaksinen så er ikke det ensbetydende med at den er 100% sikker. Vi bør lære av fortiden. Jeg er gravid, og sykepleier. Kommer IKKE til å vaksinere meg.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #27 Skrevet 5. oktober 2009 Tusen takk for det, eggstokk! Spes.spl.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #29 Skrevet 5. oktober 2009 Aldri om jeg pumper kvikksølv inn i kroppen når jeg er gravid.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #30 Skrevet 5. oktober 2009 Nå er ikke jeg hi,...Hørt om det ja.. Men jeg vil jo tro at vi er litt mer opplyste etter hvert.. Det er egentlig litt skremmende at så mange ikk tør ta vaksinen for jeg tør ikke la vær å ta den.. Men så har jeg gode grunner til det også da..
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #31 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg er også sykepleier, jobber riktignok i psykiatrien De legene jeg jobber med er også svært skeptiske til denne vaksinen hvor vi ikke har nok erfaring med bivirkninger/langtidsvirkninger... Jeg var selv med på utprøving av vaksinen mot hjernehinnebetennelse som også skulle være trygg og endte opp med postvaccinal encefalitt, hjernebetennelse etter vaksine! Mine barn blir vaksinert etter vanlig program, dette er vaksiner som er utprøvd over lengre tid og som anses som trygge, men denne vaksinen sier jeg nei takk til!
Bare™ Skrevet 5. oktober 2009 #32 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg skal IKKE ha den. Nettopp fordi jeg ikke tar sjansen på bivirkningene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå