:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. oktober 2009 #26 Skrevet 5. oktober 2009 jeg tror jeg hadde svart noe sånt som "ja om du vil ofre hele familien din så sett i gang og skaff deg en elskerinne" i kveld når han kommer hjem å vil ha seg så får du si "ikke pokker, jeg aner jo ikke hvor den har vært i løpet av dagen"
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 5. oktober 2009 #27 Skrevet 5. oktober 2009 Han er tilfredsstillt når dere har sex ja, men er du? Hvordan synes du det er å ha sex så ofte? Høres jo ut som dere har det topp om du også trives med dette. Å bli sur for at du ikke vil ha sex mer enn en gang per dag, synes jeg var veldig drygt!! Hadde ikke godtatt noe slikt jeg nei.. Spørs om han er en smule sex-avhengig ja!
Snuppa! Skrevet 5. oktober 2009 #28 Skrevet 5. oktober 2009 Min eks ville ha seg hele ofte, gjerne 2-3 ganger om dagen. Klarte ikke å holde oppe det tempoet jeg og blei helt avtent av hele fyren. Har han nettopp blitt sånn da eller alltid hatt stor appetitt på sex? Forstår godt du er frustrert, jeg var det når jeg var sammen med min eks..
cherry coke Skrevet 5. oktober 2009 #29 Skrevet 5. oktober 2009 Han kan umulig mene det, men om han mener det er han ikke riktig. 4-7 ganger i uka må jo være veldig bra! Stakkars deg, synes dette var utrolig stygt av mannen din!
Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 5. oktober 2009 #30 Skrevet 5. oktober 2009 Dette kan ikke være seriøst? Hvis det er det så er mannen din SYK...gal rett og slett... 4 til 7 ganger i uken er jo veldig mye! Omg
Gemini7 Skrevet 6. oktober 2009 #31 Skrevet 6. oktober 2009 Tror du skal se litt bak ordene og se hva et slikt utsagn kan bunne i. Jeg tipper det bare er såret mannlig stolthet fordi du "avviste" han. Og siden han åpenbart har oftere lyst enn deg vil jeg tro det er han som oftest tar initiativet- det får han sikkert til å tenke at du ikke har lyst - og kanskje ikke lyst på ham.. Det er vel fort gjort å tenke det hvis man blir avvist og frustrert over det. Men at han virkelig MENTE det, det tror jeg ikke. Var nok bare noe han slengte ut av seg i frustrasjon over at du ikke orket. Kanskje han rett og slett er litt såret over at det virker som om du ikke vil like mye. Snakk sammen, spør hva han tenker. Dumt å anklage hverandre for det ene og andre, når det kan løses enkelt med en imøtekommende holdning. Greit nok at kommenatern såret men forholdet blir jo ikke bedre av at du skal være kald tilbake. snakke snakke snakke... eneste som funker.
Bolla:) Skrevet 6. oktober 2009 #32 Skrevet 6. oktober 2009 men herregud da!!!! vi har sex 2-4 ganger i mnd vi og ingen klager...vi er slitne etter jobb og styr...huff sånn skal d ikke være....!
solei Skrevet 6. oktober 2009 #33 Skrevet 6. oktober 2009 Sex 4-7 ganger så skal han ikke klage. Min mann er så stolt over at vi har det. ALLE vet jo at det vanlige snittet er svært lavt!! Uansett truer du ikke med elskerinne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå