Gjest Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 ...om jeg ville at han skulle skaffe seg ei elskerinne siden jeg ikke makter å tilfredstille han seksuelt... Vi elsker fire til syv ganger i uka, men han har ingen forståelse for at jeg står opp med tre barn kl halv seks hver morgen for å dra på jobb, og derfor er meget trett når kvelden endelig kommer. Så det var hans forslag til å løse denne "konflikten"... Sitter her med klump i halsen, og må virkelig konsentrere meg for å holde igjen tårene.
Mom2Two Skrevet 5. oktober 2009 #3 Skrevet 5. oktober 2009 Seriøst? Hvor er forresten han når du står opp med de tre ungene hver dag? Jeg slutter aldri å la meg overraske over hvordan noen kvinner lar seg utnytte.
Norwegian by injection Skrevet 5. oktober 2009 #5 Skrevet 5. oktober 2009 Dette er bare tull tror jeg.
En_av_hver Skrevet 5. oktober 2009 #6 Skrevet 5. oktober 2009 Dette MÅ jo være tulleinnlegg!!!! Hvis ikke; kast han ut!!!
Sjefsmegga Skrevet 5. oktober 2009 #7 Skrevet 5. oktober 2009 Virkelig? Hadde jeg sagt noe sånt til mannen min: "kjære, siden du jobber borte i perioder så ser jeg meg nødt til å skaffe meg en elsker som kan tilfredstille meg. "så tror jeg han hadde pakka og flytta ut. For slikt kan gå begge veier. Og 4-7 ganger i uke er vel ikke noe å klage på? Hils ham å si at han kan dra til et vist varmt sted hvis han ikke er fornøyd med ting slik det er i dag. Håper dette er spøk, hvis ikke så burde den fyren vært gjella en gang for alle. Ikke finn deg i den type bullshit jente.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 5. oktober 2009 #8 Skrevet 5. oktober 2009 Da hadde jeg tatt meg en skikkelig prat evt skrevet et brev om hvor såret du ble. Og hvis han ikke innser det, bedt han om å bli med til familievernkontoret for å oppklare i ekteskapet. DETTE er uakseptabelt å si til noen!
Gjest Skrevet 5. oktober 2009 #9 Skrevet 5. oktober 2009 Saken er den at jeg ikke lar meg utnytte. Han jobber turnus, med en del nattskift og kveldsskift. Endel morgener er han ikke hjemme fra jobb enda, andre morgener står han opp sammen med meg, mens noen morgener så kjører han på jobb litt før meg. Jeg er en noenlunde reflektert kvinne på 32 år, jeg har hatt mine episoder med negative ting opp igjennom årene uten at jeg har lagt meg på bakken og skreket etter hjelp. Psyken min har bestandig vært sterk, og jeg har aldri latt meg knekke på tross av innslag av en psykopatisk eks. Dette er jo mannen min, jeg er gift med han så hva er det egentlig som skjer?
Gjest Skrevet 5. oktober 2009 #10 Skrevet 5. oktober 2009 Herregud sier jeg bare!!! Er han sånn noenlunde oppegående så er vel dette ment som en spøk?? Hvis ikke hadde jeg vurdert hele fyren... Hadde aldri tålerert dette fra min mann...
Mille** Skrevet 5. oktober 2009 #11 Skrevet 5. oktober 2009 Sånt sier man bare ikke til hverandre! Truer om skaffe seg elskerinne, det er jo helt uhørt! Be han ta "saken i egne hender" hvis han er så seksuelt frustrert! For en fyr.....
Gjest Skrevet 5. oktober 2009 #12 Skrevet 5. oktober 2009 Ja, han er oppegående. Jeg aner ikke hva som skjer jeg. Virket ikke som en spøk for å si det sånn. Til dere som tror dette er et tulleinnlegg så kan jeg bare si at dette er en meget reell situasjon for meg, og jeg tuller ikke med slikt.
2søtesmåh Skrevet 5. oktober 2009 #13 Skrevet 5. oktober 2009 dette må være tull?? 4 til 7 ganger??? Det må da være over det dobbelte av snittet hos småbarnsforeldre med begge i full jobb og to barn??? Om han mener det seriøst,- så bør han rett og slett flytte ut..Du vil få det bedre alene enn mannens evinnelige sexkrav hengende over deg... Man definerer faktisk sex med mannen pga slike trusler,- som voldtekt..Altså man har sex for å bevise at man elsker mannen, eller for at han ikke skal dra... Det kan faktisk likestilles med bruk av fysisk kraft fra mannen sin side for å få seg sex... Mulig han ikke klager på kvantiteten, men kvaliteten? Kanskje dere skulle ha sex sjeldnere, men bruke mer tid og variere mer hver gang..Føle dere opplagte, lystne og sikre på at det er både tid og lyst til stede hos begge....Ser for meg sex for "tømming" jeg, når det blir så ofte, han jobber turnus og dere har to små barn......
Norwegian by injection Skrevet 5. oktober 2009 #14 Skrevet 5. oktober 2009 Unnskyld, virket bare så uforstålig...sex 4-7ganger i uken og han er utilfreds? Han trenger hjelp tror jeg.
Sjefsmegga Skrevet 5. oktober 2009 #15 Skrevet 5. oktober 2009 Kan han ikke tilfredtille seg selv da? Burde vel ikke vært større problem enn som så.
Minnie Mom Skrevet 5. oktober 2009 #16 Skrevet 5. oktober 2009 Dette er det værste jeg har hørt. Er han ikke fornøyd med 4-7 ganger i uka? Jeg er sjokkert. Jeg hadde bedt mannen skjerpe seg, eller pakke kofferten og flytte.
Gjest Skrevet 5. oktober 2009 #17 Skrevet 5. oktober 2009 Ikke noe tull... Kan ikke tenke meg at han skulle ha noe å si på kvaliteten, som andre menn på hans alder så har han hatt sine erfaringer seksuelt og jeg merker jo at jeg tenner han veldig mye og i tillegg at han liker den sexen vi har veldig godt. Såpass merker jeg jo, at han er tilfredsstilt når vi elsker... River ut hjertet mitt dette her...
Emma&Adrian Skrevet 5. oktober 2009 #18 Skrevet 5. oktober 2009 Uff,for en mann!! 4-7 ganger u uka er jo MYE iforholdt til sengekosenm her hjemme iallefall. Hmm... SYnes det var frekt og veldig sårende sagt jeg
Aliena Skrevet 5. oktober 2009 #19 Skrevet 5. oktober 2009 Hvis jeg hadde hatt sex med mannen 4-7 ganger i uka hadde han nok vært overlykkelig. Han er heldig hvis det blir 4-7 ganger i mnd. Er han sexavhengig? Dette kan da umulig være normalt. Sex hver dag bortimot, og du får høre at du ikke tilfredsstiller han. Helt sjokkert nå.
Snuppa + Spire Skrevet 5. oktober 2009 #20 Skrevet 5. oktober 2009 Ble det sagt midt i en krangel/diskusjon av noe slag? Kanskje det ble til at han sa det uten helt å mene det? 4-7 ganger i uka er jo mye for de aller fleste - og når kvaliteten og er bra skulle jo en tro dere hadde det perfekt... Mener han 4-7 ganger er for lite, eller vil du sjeldnere, og det er det han ikke kan akseptere? Triste greier... Tror du må gå og spørre han hva han egentlig la i det, og si at han ødelegger ekteskapet med sånne komentarer. Og svare at NEI det vil du selvfølgelig ikke! Begge skal jo trives med sexlivet, ikke bare mannen. *klem*
Gjest Skrevet 5. oktober 2009 #21 Skrevet 5. oktober 2009 Han har vært på nattskift natt til søndag, så han kom og la seg når han kom hjem. Jeg sto opp og var ute med hunden og slikt før jeg krøp under dyna til han igjen. Endte opp med at vi elsket, før jeg sto opp og han sov litt til. I går kveld når vi skulle legge oss (i halv tolv-tida) så ville han igang igjen men jeg sa som sant var at jeg var trøtt og skulle tidlig opp. Da startet alt dette...
PAVEEL Skrevet 5. oktober 2009 #22 Skrevet 5. oktober 2009 en ting å si til deg: dette må du ikke godta! ikke vær lei deg for at han er en dust. er han ikke fornøyd med det så la han finne seg en elskerinne på HELTID! hvis han tror han finner noen som gir han mer sex enn deg så har han et vrangt syn på livet..... tror de fleste har mye mindre sex i uka enn dere for å si det sånn, og de har et bra forhold. og hvis et forhold skal baseres på hvor mye sex man har, og det er den ene tingen som kan gjøre et forhold bra så er det noe galt.. stor klem til deg! ikke la deg kue!
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 5. oktober 2009 #23 Skrevet 5. oktober 2009 Off, dette går ikke an!! Hvordan kan man si noe til den man skal elske?? Jeg skjønner det rett og slett ikke. Hvis man elsker noen høyt nok så sier/gjør man ikke noe slikt.
Snuppa + Spire Skrevet 5. oktober 2009 #24 Skrevet 5. oktober 2009 Hvor ofte vil han egentlig ha sex, og hvor ofte vil du ha? Blir han alltid snurt hvis du ikke er i humør? Synes han høres i overkant egoistisk ut, han må da kunne tenke andre løsninger enn å ha seg elskerinne?? Du får høre med ham om dere ikke kan ta en prat om hvilke forventninger dere begge har til sexlivet, og ellers i hverdagen til hverandre... Han bør unskylde seg og trekke tilbake uttalelsen sin ganske kjapt om han ikke vil ødelegge forholdet. Håper dere får til å snakke om dette!
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 5. oktober 2009 #25 Skrevet 5. oktober 2009 Sex 4-7 ganger i uka!? Også klager han?? Kan ha sex 7 ganger i uka her også, men ikke HVER uke! Hadde mannen i huset her klagd på det, hadde han fått beskjed om å finne seg et annet hull å pule på! Og ikke komme tilbake til dette. Sexavhengi kaller man "sånne"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå