Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #26 Skrevet 5. oktober 2009 Det er sikkert harmløst. Min far bader ungene våre, og han bader også med ungene våre.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #27 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg ville sagt nei, men det skyldes at svigerfar er en IDIOT. Kan uansett i enkelte situasjoner virke litt ekkelt, så jeg hadde tatt med meg barnet, og badet det selv:) skrukkepung kan bade med badeballen sin selv.
Gjest losen Skrevet 5. oktober 2009 #28 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg ville ikke automatisk ha tenkt at han har skumle hensikter. Har du derimot en uggen følelse, er det vel bare å se til at det ikke skjer.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2009 #29 Skrevet 5. oktober 2009 Nei uff, jeg ville heller ikke latt farfar bade sammen med datteren/sønnen min. I boblebad/svømmehall o.l ja, men ikke _naken_ i dusj/badekar. Ser ikke vitsen i det. Og jeg hadde sagt akkurat det samme om det var farmor, mormor eller morfar som hadde ønsket det samme. Vil ikke at noen andre voksne, enn meg selv eller pappaen til datteren/sønnen min, skal bade naken med han/henne..
Aliena Skrevet 5. oktober 2009 #30 Skrevet 5. oktober 2009 Tenker ikke incest, men ville ikke følt meg komfortabel med det. Det føles unaturlig for meg at mitt barn skal bade naken sammen med andre enn meg og pappaen, og andre barn. Ville ikke følt det naturlig selv å bade naken sammen min niese eller nevø f.eks.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. oktober 2009 #31 Skrevet 5. oktober 2009 Henger meg på siste her. Tenker ikke incest i det hele tatt, men det ville ikke føltes naturlig at noen andre enn oss foreldre bader (i badekar etc) med mine barn, og det føles heller ikke naturlig for meg å feks bade med andres barn. Det ville nok aldri falt besteforeldrene her i familien inn å gjøre det heller. Bade barna om de passer dem, ja- men ikke bade MED dem.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #32 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg ville ikke latt mine barn bade med farfar dersom jeg kunne hindret det. Man vet jo aldri...
når 1+1 blir 3+en pus Skrevet 6. oktober 2009 #33 Skrevet 6. oktober 2009 jeg hadde ikke likt om noen hadde badet med barnet mitt! det er kun meg og barnets far isåfall ikke fordi jeg mistenker at noe galt hadde skjedd hvis noen i familien hadde gjort det. men jeg liker det ikke...
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #34 Skrevet 6. oktober 2009 Ja, jeg synes det er på trynet. Hva tror du, egentlig? At farfaren kommer til å forgripe seg på henne? Hvis du tror det, bør de aldri få være alene sammen. Hvis ikke, får det være måte på hysteri. Jeg var selv med bestefaren min i svømmehallen da jeg var liten (forstår at du snakker om badekar), var med ham i dusjen og i herrebadstuen. Tok absolutt ingen skade av det, og ingen reagerte på det.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #35 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg har verdens snilleste og åpne svigerfar som jeg virkelig er både stolt over og glad i og som jeg stoler på. Han har badet sammen med min lille jente på 2 år, og jeg tenker at det er kanskje litt rart. Men det er fordi i MIN familie er vi ikke en såkalt "naken" familie. Men hos svigers blir slike ting så naturlige og fine så det blir noe annet. Hadde vært rarer om hun badet med pappa, ikke for at jeg tenker på noe ekkelt, bare for at det ikke vanlig hos oss!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2009 #36 Skrevet 6. oktober 2009 hvorfor skal han absolutt bade med henne?kan han ikke finne på andre ting da?jeg synes det høres litt suspekt ut desverre.han kan da ta med jenta til svømmehallen da,om han absolutt må bade med henne... jeg synes at et lite badekar blir for intimt desverre, iallefall om det er andre enn mor og far som skal bade sammen med henne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå