Gå til innhold

Kanskje å be om bråk dette her..

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. men er jeg helt på tryne når jeg ikke er komfortabel med at

farfaren snakker om å bade i badekar med min datter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke jeg heller vært...

Skrevet

Oi, det hadde ikke vært aktuelt her i huset heller.

Heldigvis bader svigerfar bak lukkede dører. Alene.

Skrevet

jeg har ingen problem med at min datter skulle badet med farfar eller morfar, farmor eller mormor, tante eller onkel.....

Skrevet

Ja da er du helt på tryne.

Jeg syns det har gått alt for langt om ikke en farfar skal kunne snakke med barnebarnet om det, eller når faren til ungene er redd for å dusje eller klø sine egne unger.

Skrevet

Hadde vel vært mer å tenke på dersom han hemmeligholdt det? Hvis han er tilbøyelig til å gjøre upassende ting, så forteller han vel neppe at de bader sammen...?

Skrevet

Kommer jo veldig an på hvilken kontakt de har fra før. Mine barn bader med egen far, men ikke med besteforeldre. Tror ikke besteforeldrene er komfortable med det, har aldri vært et tema. Hvis en bestefar har stor del i et barnebarns liv er det ikke sikkert at det ville bli "feil" å bade sammen. Men siden du allerede i utgangspunktet regarerer på dette, er det kanskje over en eller annen strek for deg? Hvor gammel er jenta?

Skrevet

herreverre, hvor mye styr skal man lage? hvorfor skal det være feil at bestefar bader med barnebarnet? Jeg ser ikke problemet, men jeg har ikke hodet mitt kofferten eller på lommemannen 24/7 heller da!

Skrevet

Han er verden snilleste farfar bare så det er sagt og det er vel egentlig ikke snakk om noen reel frykt for at noe skal skje men kjenner det knyter seg litt i magen når temaet kommer opp..

Har vel kanskje litt med det å ha litt "kontroll" å gjøre..

Skrevet

Har ikke vært noe bading enda, hun er ca halvåret nå.

Men det kommer opp med gjevne mellomrom- "når du blir litt større så.." type.

Bare til litt forklaring til dere som sikkert synes jeg overreagerer.

Jeg er forsåvidt litt enig med dere men saken er at da jeg var yngre

var jeg "utsatt for en episode". Ingen ting skjedde egentlig men nå som jeg er blitt litt eldre har jeg vel egentlig skjønt hva som kunne skjedd og var på vei til å skje og merker jeg har tenkt litt ekstra på dette etter jeg fikk en liten jente selv..

Skrevet

Nei, det hadde jeg IKKE tillatt. Det er merkelig og incestuøst. Farmoren, ha, farfaren, nei.

Usj, han leter vel bare etter en mulighet da..

Skrevet

hadde vært skeptisk jeg og.. Kommer vel kanskje an på hva som man har vært vant med hjemmefra.. og evnt hva man har opplevd selv som ung..

Skrevet

Jeg forstår deg veldig godt. Ikke fordi at jeg tror at noe ville ha skjedd, men jeg liker ikke tanken på at noen skal være nakne sammen med min datter.

Skrevet

Det jeg synes er litt ekkelt og rart er at bestefaren gleder seg til det....synes det er en litt rart ting å glede seg til, og ikke minst snakke om.

Ville ikke latt han gjøre det....better safe than sorry.

Skrevet

Dere som ikke vil at de skal bare sammen bare fordi det gir en mulighet. Hvis farfar eller andre hadde ventet på en mulighet til å forgripe seg hadde de sikkert gjort det på andre måter. Da kan dere aldri la barna være alene sammen med de eller din mann kanskje han også liker små barn.

Jeg ser ikke noe problem i dette, siden jeg stoler på de nok til at de kan være på overnatting. Så kan de også få bade sammen for min del, hadde jeg ikke stolt nok på de til overnatting hadde de aldri vært der alene og da hadde det ikke vært noe problem for meg

Skrevet

Skal aldri dattern din i svømmehallen?

Skrevet

Er det like ekkelt at en farmor eller mormor bader med sønnen din da, om du hadde hatt en? Dummeste! Er vel ikke normalt å tenke incest ved første tanke! Hadde han hatt det i tankene, hadde han iallefall ikke sagt det! Dere er så forbanna hysteriske! Hadde aldri falt meg inn å nekte noen i familien å bade med noen av barna mine!

Skrevet

His de bader nakne i svømmehallen så nei.

Skrevet

Jo visst skal hun i svømmehall. Og på hytteturer og telturer med både farfar/farmor og morfar/mormor. Ovarnattingsbesøk og sikkert på turer med venner og venniner og idretslag om hun blir interessert i noe slikt.

Det har aldri vært snakk om å nekte noen å passe henne eller noe slikt.

Saken var at jeg kanskje ikke er helt komfortabel med at hverken farfar eller morfar (det har aldri vært ett tema der) skal bade i ett lite badekar med min datter.

Men nå har jeg fått svar på det jeg lurte på så takk.

Og takk til dere som faktisk kan svare høflig og uten banning/ skjellsord selv om dere er uenige. Er en del DIB brukere som har litt å lære av dere desverre.

Synes nå at denne diskusjonen begynner å ta en litt vel feil rettning,

så den stopper med dette for min del :)

Skrevet

Jeg hadde heller ikke vært komfortabel med det. Hadde i grunnen ikke vært komfortabel med at andre enn foreldrene skulle bade nakne med mine unger... bortsett fra andre små unger, selvfølgelig...

Skrevet

Altså er det snakk om stort boblebad der farfar har badebukse på seg hadde jeg selvsagt godtatt det, ikke ellers dessverre.

Skrevet

så ekle dere er!

har dere tenkt på at denne farfaren kanskje mener å bade med shorts?

hvorfor er den første tanken deres INCEST?

tror dere ikke om farfaren hadde vært pedo, så hadde pappaen til denne jenta merket det? eller andre søsken? eller tror dere at han har sitti å ventet på dattera di i alle år???

HYSTERISKE KVINNFOLK!!!!

Skrevet

Enig m HI og enig m 14.41. Hvorfor må de bade med barna våre?? Det hadde aldri mine foreldre foreslått vet jeg - ei heller svigers! Nei, fysj!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...