Hierofanten Skrevet 4. oktober 2009 #26 Skrevet 4. oktober 2009 Hjelpes oslomor du forstår virkelig ikke hva jeg forsøker å si du. Selvførgelig er det flott at min søster får hjelp. Og det hadde vært supert hadde hun fått det bedre. Men det har hun ikke fått. Heller motsatt. Tiltross for at alle rundt har gjort alt de kan. Også meg. Det er ikke det som er poenget her. Til slutt må foreldrene innse at det hjelper ikke uansett hvor mye penger de gir osv. Det gjør heller motsatt. De hjelper bare å utsette det faktum at det må en livsstilsending til og en holdningendring til i personen som mottar all denne "hjelpen". Det er det eneste som virkelig vil hjelpe denne personen. Og det skjer jo ikke så lenge alle andre i det uendelige gjør alt de kan. Ingen orker vel endre seg da. De får jo penger til uansvarlighet uansett og de kan fortsette selvbedraget sitt. Nå får du bare tro videre at jeg er missunnelig hvis du vil Oslomor. Jeg er ikke interessert å snakke mer om meg og mine. Det er HI sin tråd.
*dum&deiLig*™ Skrevet 4. oktober 2009 #27 Skrevet 4. oktober 2009 Ring nærmeste private sykehus å sjekk opp i dette. Fritt sykehusvalg betyr at du selv kan velge hvor du ønsker å foreta operasjonen, så sant dette sykehuset har avtale med helse øst, helse vest osv. (kommer an på hvor i landet du hører til). Jeg synes det høres helt merkelig ut at du ikke kan få operasjon på et privat sykehus men må stå i kø på offentlig.
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 4. oktober 2009 #28 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg forstår at du er såret og skuffet - det ville jeg også absolutt vært! Man skal ikke forskjellsbehandle barna sine. Men å bryte kontakten med de, syns jeg er å gå litt langt... Du tenker sikkert litt urasjonelt siden du er skuffet og lei deg, du vil helt sikkert innerst inne ikke miste kontakten med foreldrene dine pga dette. ( Tenker dette er egoistisk å tenke i og med jeg har mistet mammam min og skulle gjort ALT for å snakke med henne og se henne igjen... Penger er roten til alt vondt... Hilsen
Blåmandag¤ Skrevet 4. oktober 2009 #29 Skrevet 4. oktober 2009 Huff,skjønner at du er lei deg. Penger er noe dritt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå