Gå til innhold

Min elskede sønn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til HI; kjempekoselig å lese!

Til alle de med sarkastiske og negative svar; kanskje det kommer av ørlitegrann misunnelse, fordi sønnen til HI er så søt og flink og grei å ha med å gjøre? Redsel for at folk skal tro, at dere ikke gjør en like bra "være-en-god-mor"-jobb? Jamen, det gjør dere da helt sikkert! Utgangspunktet kan jo være litt forskjellig...

Sønnen min har aldri vært "søt", han kan være nokså bøs, i bhg. er han stemplet som "problembarn". Vi har blitt foreslått PPtjenesten to ganger. Noen andre barn er redde for han. Han har aldri utmerket seg som spesielt "flink".

Men jeg er utrolig stolt av han, og elsker han uendelig høyt!

Når han er flink, omtenksom, kjærlig og søt, blir jeg helt mo i knærene. Og jeg ser at han kommer til å bli en kjempeflott person. Kanskje ikke en konge, han kommer til å bli min flotte, staute viking-sønn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, så koselig tråd :) Slenger meg på her jeg!!

Ingen er perfekte, men i mine øyne er både mannen min og dattera mi HELT perfekte, de er akkurat som jeg vil ha dem, og jeg elsker dem av hele mitt hjerte :)

Livet er godt <3

Skrevet

He he... Ikke fortvil, dere som deler hus med små "bøllefrø". Det gjør jeg og. Og når min lille bøllegutt leker ivrig, men pent og forsiktig, med sin lille, spede, sarte kusine, eller børster familiens hund pent og rolig, fordi han har begynt å skjønne hvordan han skal oppføre seg for å få en positiv kontakt, DA blir jeg stolt da!!

Når det kjennes litt langt mellom de gode øyeblikkene, blir de ekstra sterke når de er der!

Skrevet

Så koselig å lese at andre å vil dele sin historie :)

Det er så herlig å se de små ta etter oss voksne, og de lærer så fort.

Blir så glad av å lese hyggelige innlegg :) Gjorde Søndagen min bra at det er flere som vil dele sin historie :))

Ha en fin søndag :)

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...