Gå til innhold

Min elskede sønn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så stolt av min lille konge. Han er min førstefødte. Han er 20 mnd nå. Han har vært en knupp hele tiden.

Han har blitt en så fin og stor gutt. Han lærer noe nytt hver dag. Nå han mister eller søler noe så tar han først opp det han mistet, kaster det i søpla, så tar han en klut å tørker opp etter seg. Noen ganger så går han i skapet der søpla står å henter spray vask. Når jeg skal vaske å rydde så henter han frem støvbrett, vaskestav, bøtte osv. Så går han å rydde bort alle leker å legger de på plassen sin sånn at jeg får vasket.

Når det er natta så sier jeg "skal vi ta på nattisklærne og pusse tenner". Da tripper han på badet, legger seg på gulvet sånn at jeg får skiftet på han. Så setter han seg på toalettet å vi pusser tennene. Så springer han inn til pappaen sin å gir haan en goood natta klem og nusser på munnen.

Nå i det siste så har han begynt å få frem noen ord. Mamma, pappa, hade har han sagt siden han var 10 mnd, men å har han begynt å lært seg bæ bæ lille lam eller bæ bæ lille lalala som han sier da. Det er så mye mer.

Han har en så fin personlighet, han smiler dagen lang. Personalet i barnehagen sier det er en fryd å ha han der. Han gir de klem og susser hver dag før han drar. Han er så snill. Jeg sprekker snart av kjærliget. Han har gjort meg til et sså bra menneske.

Gud, som jeg elsker sønnen min. Livet mitt. Samboeren min. ALT.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta godt vare på han.

Skrevet

Tale30 likes this som de sier på facebook ;)

Det høres ut som om at du har en herlig gutt, og han er heldig som har en mor som gjenkjenner alle hans kvaliteter :D

Skrevet

(Hvordan får du til de der hjertene?)

En ekte gullgutt:) Kan jeg bestille en av dem?

Jenta mi er stikk motsatt; superdestruktiv og drar ut alt fra skuffer og skap, aktiv og bestemt, rett og slett er Gulljente:))

Skrevet

Åh...så koselig å lese :D

Skrevet

Tusen takk for gode ord :)

Jeg vet jo at kanskje ikke varer hele tiden, men jeg så godt jeg kan å lære han nye tingg hver dag. Jeg går alltid ned på knehøyde å forklarer han ting når jeg gjør noe nytt som han ikke kan enda. Har alltid øyekontakt å snakker langsomt.

Han er så flink. Jeg synes det er så rart. Han kan ikke snakke enda men han forstår utrolig mye. Jeg vil så gjerne vite hva det som skjer i det lille hodet. Hva vil han si når han babler i vei :)) Åh, han er så herlig. Gleder meg vilt til vi skal forøke den lille familien vår :)

Nå ligger han meg styggstygg hoset, hoster til han brekker seg. Er så vondt å se på og ikke minst høre på. Skulle gjerne likt å bytte med han.

Neei. Dere får ha en fiiin lørdagskveld jenter :) Ta godt vare på det dere har og har fått :))

Hugs and kisses fra meg.

Skrevet

Fin gutt, dårlig samboer.

Skrevet

Hvorfor dårlig samboer?

Skrevet

Ja, skjønte heller ikke helt det med dårlig samboer?

Skrevet

Jeg kjenner meg så igjen i det du skriver (du skrev det så enkelt og bra), jeg har også en god og flink liten gutt som nesten gjør så at jeg sprekker av kjærlighet :-) Så heldige vi er!

Skrevet

Nåååhh, dette var koselig å lese...:):)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Haha, sikkert dårlig fordi han ikke legger gutten ;) Isåfall er jeg dårlig mor, for jeg legger heller ikke gutten :P

Syns forøvrig det var veldig koselig å lese :o) :o)

Skrevet

Ja, vi er meget heldige :)

jeg bokstavelig talt sprekker snart. Det små kribbler i hele magen, hver forbanna dag :))

Nå måtte jeg gå inn til han å gi han et suss på kinnet. Han er virkelig en liten konge der han ligger.

Hi

Skrevet

Kos deg med kongen deres, vi har ei lita dronning på 24mnd <3

Hun har et godt og tydelig språk, og jeg sprekker nesten av stolthet på hennes vegne når mange kommenterer språket hennes!

Hun er også veldig hjelpsom med rydding og vasking, hun har tydeligvis fulgt godt med på hva vi gjør i hjemmet hele livet sitt, for hun kan mye av rutinene:)

Hun blir så stolt av seg selv når hun klarer nye ting, morsomt å se på, tenk å bli så lykkelig av å kaste søpla helt alene f,eks:)

Hun er to år og trassen har kommet, sterk vilje har hun alltid hatt, men dette er jo en helt naturlig del av oppveksten så tar ikke det så tungt.

Selv om trass er slitsomt når den kommer til "feil" tid, men det positive overskygger dette<3

Vi er heldige alle sammen, barn gir livet en anne mening:)

Skrevet

Gode ord 00.12 :)

Gruer meg litt trassen kommer men sammen er vi sterke så vi skal nok klare å overkomme den stormen :) De er bra oppmerksomme de små, vi passer på å rose og gi glede hver dag. Og som jeg har sagt til alle i min slekt osv, la han gjøre ting, la han utforske, la han hente noe. For mesteparten av tiden så er det noe han vil vise eller gjøre. Er ikke alltid han skal gjøre noe som er galt :)

Barn gir livet så absolutt en annen mening :) <3

Hi

Skrevet

Herlig! Takk for at du delte dette med oss.

Skrevet

Er han elsket fordi han er flink?

Er det flott at mannen din ikke deltar i faste rutiner?

Kjenner jeg kaster opp litt i munnen min av innlegget ditt, trådstarter.

Skrevet

Dronninger og konger... en gjeng bortskjemte aristokrater. Æsj.

Skrevet

Fysj å ekkel du er!!! Tenk å skrive noe sånt, når en åpenbart GOD mor skriver et så flott og rørende innlegg om sønnen sin, livet sitt og samboern sin!

Jeg synes det var nydelig å lese det HI skrev, og håper mitt barn plukker opp de samme tinga som dems barn har gjort!

Til de som skriver inne stygge og frekke innlegg, hva er vitsen?! FYSJ ALTSÅ!

Til HI: vakkert innlegg, så godt å lese!! ;) Og du får det fram på en så varm og god men samtidig enkel måte ;) Takk for at du deler ♥

Skrevet

altså det var til den som skrev 02:46... og andre som skriver stygge ting!

Skrevet

Til dere/du som alltid skriver dårlige og ekle tilbakemeldinger.. Jeg kunne ikke brydd meg mindre. Det er tydelig at du ikke har et så bra liv, verken med din mann eller barn. Uff, litt synd på deg. At du ikke får oppleve den gleden liksom.

Han er en liten konge for det er han som bestemmer dagene her.

For min del så må du bare kaste opp litt i munnen din som du sier. Jeg har et godt liv, med mange gode folk i rundt meg. En samboer som gjør alt for meg og sønnen vår.

LIVET ER OG FORBLIR HERLIG <3

Hi

Skrevet

Så koselig å lese et seriøst og hyggelig innlegg her inne. Høres ut som en harmonisk og lykkelig familie og sønnen deres er et resultat av det.

Joda, trassperioden kommer den også etterhvert. Men for min del har jeg alltid sett på det som en sunn og god utvikling for barna som de alle skal igjennom. Så det går helt sikkert kjempefint det også.

Kjenner igjen den kjærlighetsfølelsen du beskriver. Slik har jeg det med mine barn også, selv om mine er store og har dager hvor de er både trassige og nesevise (de er 6 og 9 år). Og selvsagt for den lille i magen :)

Nyt livet og kjærligheten til mann og barn. Deilig å lese ditt innlegg.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...