Gå til innhold

Misunner dere som ikke har hund i hus...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sååå lei av å vaske og støvsuge hundehår :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får omplassere den da :-)

Skrevet

Send den til meg! Ønsker meg hund så jeg holder på å gå av på midten!!

Skrevet

Tror ikke noen vil ha hunden, for den er syk.

HI

Skrevet

Nettopp derfor jeg ikke har hund! Synes det er mer enn nok å rydde og støvsuge etter mennesker...

Skrevet

Ja,det er det,men dette er samboeren min sin hund,og jeg må visst bare godta den. Men syns det begynner å gå litt over "stokk og stein" nå når den er syk og det følger med så mye ekstraarbeid med den.

HI

Skrevet

Hm.. jeg har to katter, så de veier kanskje opp for en hund med tanke på pels;) hehe Spørs hvor stor den er da;)

Men ja, blir drittlei av hår! Har tenkt tanken om omplassering flere ganger, men har jo ikke hjerte til det, vi er jo glad i dem:)

Skrevet

Ja,vi har stor hund...og jeg er vel på sett og vis glad i den jeg også, men jeg orker snart ikke mer. Synes jeg har nok med jobb og sønner vår og alt annet husarbeid om jeg ikke skal måtte tørke hundehår hver dag også.

HI

Skrevet

Da er det kanskje på tide at samboeren din, eieren til hunden, tar støvsugingen?

Når det gjelder katter.. Har både hund og katt, og vet neimen ikke hvem som røyter mest i perioder, og jeg har schäfer. Heldigvis har hunden begynt å røyte bare to ganger i året etter at vi fikk enebolig (faktisk), i stedet for å drysse hele tiden da vi bodde i leilighet.

Skrevet

Sånn er det hos oss og! Mannen sin hund,men ikke søren om han støvsuger opp alle hårene!!

Og så påstår han at han vil ha en til! GLEM DET!

Skrevet

Det er ikke mye kjekt nei :( Mannen min tar kun frem støvsugeren når jeg har mast om det hele dagen, og da gjør han det i sinne,så istedenfor å måtte krangle om det hver gang må jeg bare bite det i meg og støvsuge selv. Utrolig kjipt og idiotisk av ham, men jeg elsker ham og kan ikke la en hund ødelegge forholdet,selv om jeg til tider har lyst å skyte hele bikkja når den lager slike dumme og unødvendige krangler mellom oss.

HI

Skrevet

HI, jeg er enig. Har prøvd å omplassere hunden min lenge. Men ingen vil ha den. Vil ikke avlive den heller, så jeg er i en vond sirkel av irritasjon over alt håret og samtidlig glad i dyret.

Skrevet

15:51 her igjen.

Ja det er helt likt her,og vi krangler ofte pga hunden! Kun fordi han er så lat og ikke gidder å støvsuge. Greit jeg er litt husmor hehe,men nå tar jeg meg av ungene hans uten noen særlig hjelp fra han,så da bør han søren meg klare å passe på og rydde opp etter bikja si!

Skrevet

Er så enig med dere to siste Anonym! Det er som jeg skulle sagt det selv, og Anonym 15:51; her er det også jeg som tar meg av barna hele dagen, han har aldri vært så flittig på det området heller. Jeg holder på å bli gal,og vet ikke min arme råd hva jeg skal gjøre.

HI

Skrevet

15:51 igjen :)

Jeg prøvde meg på å la være å støvsuge,bare for å se om han gadd,men nei,det funket ikke,for etter 4 dager uten å støvsuge,så holdt jeg på å gå på veggen,var så mye hår at jeg kunne strikker genser til alle i hele norge med hårene!! Og han så det ikke engang! Hva er det med menn? Er det bare det at de er late? eller gir de bare faen?

Skrevet

Dere som har hunder- bor dere i en leilighet eller eget hus????

Skrevet

Vi har et kjempedigert hus, og en hund som røyter forferdelig hele dagen, hele året. Jeg har henne derfor mest utendørs.

Vi har mange mål stor tomt. Men når hun er inne om natta, legger hun igjen et teppe av hundehår.

Drittlei!

HI, hvis hunden din er syk, kan du ikke avlive den med god samvittighet, da?? For hundens beste!

Skrevet

HI her

Vi eier leilighet,men tidligere da vi leide leilighet så røyta ikke hunden vår så mye, så tror ikke det har noe med størrelsen på leiligheten å gjøre heller, for den leiligheta vi leide var mindre enn den vi eier nå. Vi har prøvd å bytte fôr, fått tilskudd av b-vitamin osv osv...men INGENTING hjelper. Uff a meg...

Og til Anonym 15:51 ; Jeg gikk 2 dager uten å støvsuge og da orka jeg ikke mer..det så rett og slett ikke ut her hjemme og siden ene sønnen min har begynt å krabbe rundt litt kan jeg ikke la det gå for langt heller. Men mannen her i huset er både lat og "typisk" mann. Han ser ikke ting som burde vært gjort i tillegg til at når han blir bedt om å gjøre noe så gidder han ikke.

Skrevet

HI igjen her!

Vi har vært utallige ganger hos dyrlegen,men de finner ikke helt ut hva som er galt med hunden, og har nærmest trukket en konklusjon om at hunden kan være psykisk syk (samme hvor dumt det kanskje høres ut). Hunden virker ikke så veldig syk, men den er kanskje litt mer "daff" enn den var tidligere. Men her er det igjen mannen som plent NEKTER å avlive hunden. Så jeg kommer lixom ingen vei med noenting. Huff...forbanna vond situasjon dette her.

Vår hund er i tillegg korthårå og av den typen som ikke kan stå ute for lenge før den begynner å fryse og til og med skjelve av frost.

Skrevet

Hi,jeg tror mannen din må være en kloning av min mann!!! klem fra 15:51

Skrevet

Det er jammen godt jeg ikke er alene om å ha en slik mann :)

HI

Skrevet

Mannen min er også sånn. Nei, det er ikke lett. Hunder skal de ha, men ta seg av dyrene, det skal de ikke.

Jeg advarer herved alle her inne som har menn som vil ha hund.- LÅN hund først. I flere uker! Da får dere se om interessen virkelig finnes.

Skrevet

Det er da vel ikke hunden som lager tåpelige krangler dere imellom, det er det nå vel dere som gjør selv?

Hunden er nå uskyldig oppi det hele, er det noen dere skal være forbanna på, så er det de late mannfolka deres!

Her har vi stooor, langhåret hund, etter mitt ønske. Og hunden er MIN, det er jeg som mater ham, går tur, støvsuger og vasker etter ham. Skulle bare mangle.

Hvis mannen min blir sur for hundehår, bør han jaggu meg bli sur på MEG for mangel på vask, hunden går da ikke rundt og røyter med vilje..

Så hvis man skulle hatt lyst å 'skyte' noen, burde det nå heller vært mannen.

Skrevet

Noen av oss kom inn i forholdet når mannen allerede hadde hund. Da er det urettferdig at vi skal måtte ta over hundeholdet, synes du ikke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...